Gå til innhold

Hvorfor har du gitt opp kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tråd for oss som har gitt opp. 

Min grunn er at jeg ikke klarer å stole på menn på grunn av deres seksuelle drift. Det skaper stor usikkerhet hos meg og gjør meg sjalu. Jeg klarer heller ikke slappe av under sex eller føle meg komfortabel med mannen. Føler meg rett og slett ikke trygg. Har prøvd å jobbe med dette, men jeg kommer ingen vei. 

Anonymkode: 83485...93b

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gitt opp, men jeg er mer passiv enn de fleste. Har 29 matcher på Tinder som jeg aldri har skrevet med. Ikke at det er så mange, men vil tro at det er vanlig å skrive til de fleste man matcher med. 

Handler om at damer er veldig kravstore og at de har flust av andre menn de kan velge blant. Ser ikke for meg at en interessant dame skal satse på meg når hun enkelt kan få bedre. For å lykkes må jeg nok evt gå for en dame med mye bagasje og som er under middels attraktiv, som ikke er så aktuelt.

• Nyttig 1
Skrevet

Har en tildels å havne med feil menn. 

Trives nå best alene med ungdommene mine.

Anonymkode: 07eda...438

• Liker 5
Skrevet
norw skrev (9 minutter siden):

For å lykkes må jeg nok evt gå for en dame med mye bagasje og som er under middels attraktiv, som ikke er så aktuelt.

Jeg fatter bare ikke at det går an å ha et sånt idiotiskt lavpannet menneskesyn..?

Det finnes ingen som er " under middels attraktiv" og som ikke er så aktuell..!

Forstår du ikke at en kvinne du finner under middels attraktiv kan være annen manns sjelevenn og livs store kjærlighet?...Og omvendt?

Kjemi heter det du snakker om...og hvorfor i all verden skal du gå for en kvinne du ikke har kjemi med??

• Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har en tildels å havne med feil menn. 

Trives nå best alene med ungdommene mine.

Anonymkode: 07eda...438

Tror det heter " tendens" iflg norsk språkråd..🤔🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En tråd for oss som har gitt opp. 

Min grunn er at jeg ikke klarer å stole på menn på grunn av deres seksuelle drift. Det skaper stor usikkerhet hos meg og gjør meg sjalu. Jeg klarer heller ikke slappe av under sex eller føle meg komfortabel med mannen. Føler meg rett og slett ikke trygg. Har prøvd å jobbe med dette, men jeg kommer ingen vei. 

Du har møtt feil menn bare...treffer du riktig mann vil han gjøre deg trygg før dere er nakne..

Skrevet
LadeJarl skrev (9 minutter siden):

Jeg fatter bare ikke at det går an å ha et sånt idiotiskt lavpannet menneskesyn..?

Forstår du ikke at en kvinne du finner under middels attraktiv kan være annen manns sjelevenn og livs store kjærlighet?...Og omvendt?

Kjemi heter det du snakker om...og hvorfor i all verden skal du gå for en kvinne du ikke har kjemi med??

Vær så snill, ikke gjør denne tråden til en slik diskusjon... Huff altså. Ingen grunn til å provoseres over en fremmed person sine meninger som ikke påvirker ditt liv.. 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vær så snill, ikke gjør denne tråden til en slik diskusjon... Huff altså. Ingen grunn til å provoseres over en fremmed person sine meninger som ikke påvirker ditt liv.. 

Vettu hva?

Det ironiske i det hele er at hadde ikke folk flest vært så konfliktskye hadde verden vært et bedre sted...men ok skal la den ballen ligge og ikke følge den opp ..🌹

• Liker 5
Skrevet

Har hatt tinder osv. Før, men det ble få matcher og aldri noe som førte til samtaler eller dater. Appen ble slettet. 

Har en hobby, men enten er det unge gutter/menn eller så er de veldig mye eldre. De som er på min alder er som regel opptatt. 

Er ikke så mye ute på byen lenger og drømmemannen kommer ikke akkurat å banker på døra. Så da er det bare blitt sånn. (Og nei, han kommer ikke når jeg minst venter det, da burde han ha dukka opp for mange år siden).  

Jeg oppfatter meg heller ikke som sykt kravstor, jeg vil ha en som får meg til å le og som jeg kan føle meg trygg og komfortabel med. Det spiller ingen rolle om han har pappakropp og er skalla, så lenge kjemien er der. 

Anonymkode: 79954...6c2

Skrevet
LadeJarl skrev (5 minutter siden):

Vettu hva?

Det ironiske i det hele er at hadde ikke folk flest vært så konfliktskye hadde verden vært et bedre sted...men ok skal la den ballen ligge og ikke følge den opp ..🌹

Takk! ❤️

Skrevet

Tror ikke på sånt ☹️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt tinder osv. Før, men det ble få matcher og aldri noe som førte til samtaler eller dater. Appen ble slettet. 

Har en hobby, men enten er det unge gutter/menn eller så er de veldig mye eldre. De som er på min alder er som regel opptatt. 

Er ikke så mye ute på byen lenger og drømmemannen kommer ikke akkurat å banker på døra. Så da er det bare blitt sånn. (Og nei, han kommer ikke når jeg minst venter det, da burde han ha dukka opp for mange år siden).  

Jeg oppfatter meg heller ikke som sykt kravstor, jeg vil ha en som får meg til å le og som jeg kan føle meg trygg og komfortabel med. Det spiller ingen rolle om han har pappakropp og er skalla, så lenge kjemien er der. 

Anonymkode: 79954...6c2

Hva hobby da?? Hva alderstrinn søker du??

Tror den tiden er forbi at en finner de på byen. Tror ikke Tinder er beste plassen, se eller på datingsider. Er mye å velge i.

Skrevet

Fordi kvinner ikke lenger er kvinner.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, men det skyldes at jeg ikke har kapasitet til å anstrenge meg for å holde partneren fornøyd for tiden. Alt for mye andre bekymringer.

Anonymkode: 86ba9...017

• Hjerte 2
Skrevet

Hele dating opplegget er fucked up. Alt skal dreie seg sex og ingen ber ut på date lengre.

Jeg stopper å svare alle som penser inn på seksuelle ting etter 5 setninger. Oppfatter det som useriøst. Samme med de som ikke tør/vil møtes offentlig da det er tryggest.

Jeg kommer aldri til å la noen bli med meg hjem uten at jeg kjenner mannen godt.

Blir fortest betatt menn som kan snakke uten å pense inn på sex biten og som skjønner såpass at han vil kunne få mer enn nok av det hvis han finner ei som liker han som person og får god kjemi med. Hvor ord og handling matcher.

At man skjønner dette er hel ved og ikke masse tull og ting som holdes skjult.

• Liker 6
Skrevet
KallePils skrev (6 minutter siden):

Fordi kvinner ikke lenger er kvinner.

Å? Så alle kvinnene du puler, er egentlig menn? 

Anonymkode: cbaaf...5cc

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å? Så alle kvinnene du puler, er egentlig menn? 

Anonymkode: cbaaf...5cc

Neida. De er hunkjønn. Men de er ikke kvinner.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har gitt opp først og fremst fordi jeg aldri har vært interessant for menn, jeg er nemlig ikke pen. Ikke engang da jeg var ung, og ifølge KG skulle ha menn rennende etter meg, var noen interessert i meg. Nå orker jeg ikke flere skuffelser, mer latterliggjøring og avvisning. Det er nesten så jeg vurderer å snakke med lege eller psykolog om det er noe jeg kan gjøre for å aldri falle for noen noen gang igjen. 

I tillegg så kommer at jeg nå vet mye mer om menn enn da jeg var ung. Jeg er ingen naiv tenåring lenger, jeg ser hvordan menn funker. De kan si fine ting til vanlige kvinner, men handlingene deres viser med all tydelighet at det er unge babes de egentlig vil ha. Og jeg klarer ikke forstå hva som skal være poenget med et forhold, om jeg kun ser ham og elsker ham, mens hadde kun ser babes, har meg fordi det er praktisk, men hadde forlatt meg på sekundet om han fikk sjans hos en sexy 18-åring. 

Tenker nesten at alle vi gjennomsnittlige eller mindre pene kvinner som har passert 25 burde gjøre menn en tjeneste. Vi burde alle fjerne oss fra markedet. Da blir det færre uverdige som kan forstyrre menn mens de sitter med hånda i buksa og sikler på halvnakne tenåringer på Instagram.

Anonymkode: ba785...110

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har blitt så gammel og satt at de eneste jeg kunne fått er en lik kjerring på egen alder. Det orker jeg ikke, og jeg har ikke interesse av gamle folk. Da lever jeg heller alene uten kjærlighet. Thaidame er bare flaut, og sikkert mer trøbbel enn moro. 

Anonymkode: 9a642...c76

Skrevet
LadeJarl skrev (3 timer siden):

Det hjelper ikke om du blir flau av å ga sammen med vedkommende, og du ikke synes vedkommende er attraktiv i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a642...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...