AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Del Skrevet 16. januar 2024 hei heiđ€Â mĂžttet en fyr i mai 2023 etter 2 gang vi mĂžttes sĂ„ ble han kald mot meg ogsĂ„ fjernet han meg pĂ„ Snap og blokkere meg pĂ„ insta. 2 uker etterpĂ„ sendte han melding pĂ„ tinder Ă„ beklaget seg for oppfĂžrselen og at exen hans kom inn i bildet igjen sĂ„ dem skulle prĂžver pĂ„ nytt men funka igjen. SĂ„ mĂžttet eg han igjen for 3 gang. Samme tingen skjedde igjen. Han ble kald mot meg 2 dager etter mĂžtet vĂ„r. Han fjernet meg fra tinder, men vi hadde forsett hvarandre pĂ„ snapchat. Men han ghostet meg i flere mĂ„nder. SĂ„ kommer han tilbake igjen pĂ„ tinder etter flere mĂ„nder Ă„ seier han savner meg. Eg dreit i det i 2-3 mĂ„nder men i dag mĂžtes vi for han ville snakke! FĂžrst seier han at skal pĂ„ trening sĂ„ kan komme etter det. SĂ„ seier han plutsleig han skal droppe trening sĂ„ vi kan snakke sammen! SĂ„ kommer eg dit. Alt virker bra ogsĂ„ helt PLUTSLEIG seier han eg mĂ„ gĂ„ for han skal pĂ„ trening alikevell etter han sa at han ikkje skulleđł sĂ„ eg gĂ„r! OgsĂ„ ser eg at han har fjernet meg pĂ„ Snap igjen etter i dag. Ă SSSĂ Ă Ă helt ĂŠrlig eg bry meg ikkje om han lengre men bare fĂžler det er noe som ikkje stemmer. Hele meg fĂ„r opp utroskap! det er noe som ikkje stemmer! Muligens utro? Eller bare dritsekk! Igjen fĂžler INGETING for denne mannen lengre men prĂžver Ă„ finne ut om han har en dame ved siden av. Eller bare meg som er paranoid? Anonymkode: 7c97e...8d8 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Del Skrevet 16. januar 2024 Om du ikke fĂžlge noe for denne mannen hadde du ikke lagt sĂ„ mye energi i dette. Det er ganske typisk kvinne. Du bare klarer ikke erkjenne og akseptere at du ikke er den han vier all sin oppmerksomhet til.  Faktumet her er at denne fyren er ikke interessert i deg. Han anser deg ikke som attraktiv nok eller bra nok til Ă„ innlede et forhold til, men han ligger med deg siden du lar han holde pĂ„. Jokes on you egentlig. Anonymkode: 0aecf...b41 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
LadeJarl Skrevet 16. januar 2024 #3 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): hei heiđ€Â mĂžttet en fyr i mai 2023 etter 2 gang vi mĂžttes sĂ„ ble han kald mot meg ogsĂ„ fjernet han meg pĂ„ Snap og blokkere meg pĂ„ insta. 2 uker etterpĂ„ sendte han melding pĂ„ tinder Ă„ beklaget seg for oppfĂžrselen og at exen hans kom inn i bildet igjen sĂ„ dem skulle prĂžver pĂ„ nytt men funka igjen. SĂ„ mĂžttet eg han igjen for 3 gang. Samme tingen skjedde igjen. Han ble kald mot meg 2 dager etter mĂžtet vĂ„r. Han fjernet meg fra tinder, men vi hadde forsett hvarandre pĂ„ snapchat. Men han ghostet meg i flere mĂ„nder. SĂ„ kommer han tilbake igjen pĂ„ tinder etter flere mĂ„nder Ă„ seier han savner meg. Eg dreit i det i 2-3 mĂ„nder men i dag mĂžtes vi for han ville snakke! FĂžrst seier han at skal pĂ„ trening sĂ„ kan komme etter det. SĂ„ seier han plutsleig han skal droppe trening sĂ„ vi kan snakke sammen! SĂ„ kommer eg dit. Alt virker bra ogsĂ„ helt PLUTSLEIG seier han eg mĂ„ gĂ„ for han skal pĂ„ trening alikevell etter han sa at han ikkje skulleđł sĂ„ eg gĂ„r! OgsĂ„ ser eg at han har fjernet meg pĂ„ Snap igjen etter i dag. Ă SSSĂ Ă Ă helt ĂŠrlig eg bry meg ikkje om han lengre men bare fĂžler det er noe som ikkje stemmer. Hele meg fĂ„r opp utroskap! det er noe som ikkje stemmer! Muligens utro? Eller bare dritsekk! Igjen fĂžler INGETING for denne mannen lengre men prĂžver Ă„ finne ut om han har en dame ved siden av. Eller bare meg som er paranoid? Anonymkode: 7c97e...8d8 Fyren er jo pĂŠre psyko! Blokker og slett tullingen.. 2 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
SannhetsĂžkende Skrevet 16. januar 2024 #4 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du ikke fĂžlge noe for denne mannen hadde du ikke lagt sĂ„ mye energi i dette. Det er ganske typisk kvinne. Du bare klarer ikke erkjenne og akseptere at du ikke er den han vier all sin oppmerksomhet til.  Faktumet her er at denne fyren er ikke interessert i deg. Han anser deg ikke som attraktiv nok eller bra nok til Ă„ innlede et forhold til, men han ligger med deg siden du lar han holde pĂ„. Jokes on you egentlig. Anonymkode: 0aecf...b41 Idiot svar! Du er vel en typisk mann med dĂ„rlig selvtillit som prĂžver Ă„ jekke ned andre for Ă„ fĂžle deg bedre selv. Har det slĂ„tt deg at han kanskje ikke er sĂ„ attraktiv? Endret 16. januar 2024 av SannhetsĂžkende 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #5 Del Skrevet 16. januar 2024 Bare drit i han. Ikke svar han mer. Han er ikke verdt en eneste kalori. Anonymkode: a91e8...263 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
SannhetsĂžkende Skrevet 16. januar 2024 #6 Del Skrevet 16. januar 2024 Kutt han tvert. Blokker han. Han er oppmerksomhetssyk. Ănsker at du skal vĂŠre knĂŠrne etter han. Tar han kontakt igjen sĂ„ ikke svar. Han bare leker med deg. GjĂžr det sikkert med flere. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
annyom Skrevet 16. januar 2024 #7 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du ikke fĂžlge noe for denne mannen hadde du ikke lagt sĂ„ mye energi i dette. Det er ganske typisk kvinne. Du bare klarer ikke erkjenne og akseptere at du ikke er den han vier all sin oppmerksomhet til.  Faktumet her er at denne fyren er ikke interessert i deg. Han anser deg ikke som attraktiv nok eller bra nok til Ă„ innlede et forhold til, men han ligger med deg siden du lar han holde pĂ„. Jokes on you egentlig. Anonymkode: 0aecf...b41 Unnskyld meg, men eg fĂžler faktisk INGETING. Eg hadde likt Ă„ fĂ„tt vite om min mann er utro! Det handler om Ă„ vĂŠre medmenneske. Hadde eg fĂžlt noe for han nĂ„ hadde eg suttet Ă„ grĂ„t over han fordi han fjernet meg som venn! Det gjĂžr eg ikkje, eg fĂžler absolutt ingeting. Det er tydelig ikkje alle tenker likt I sĂ„nne situasjoner! Eg bry meg fordi eg er kvinne selv og ingen fortjener en duste mann som er utro 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
annyom Skrevet 16. januar 2024 #8 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om du ikke fĂžlge noe for denne mannen hadde du ikke lagt sĂ„ mye energi i dette. Det er ganske typisk kvinne. Du bare klarer ikke erkjenne og akseptere at du ikke er den han vier all sin oppmerksomhet til.  Faktumet her er at denne fyren er ikke interessert i deg. Han anser deg ikke som attraktiv nok eller bra nok til Ă„ innlede et forhold til, men han ligger med deg siden du lar han holde pĂ„. Jokes on you egentlig. Anonymkode: 0aecf...b41 Du kjenner meg tydegvis 100%đ jokes on u. Hva fĂ„r deg til Ă„ tro at eg ville ha noe seriĂžst med denne mannen? Tro du har missforstĂ„tt hele poenget đ€ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #9 Del Skrevet 16. januar 2024 annyom skrev (3 timer siden): Du kjenner meg tydegvis 100%đ jokes on u. Hva fĂ„r deg til Ă„ tro at eg ville ha noe seriĂžst med denne mannen? Tro du har missforstĂ„tt hele poenget đ€ Enig i at du fikk et noe skarpt svar, men her er det jo bare Ă„ glemme hele fyren, og aldri mer gi respons pĂ„ noe fra ham. Om han er utro mot dama si trenger du egentlig ikke Ă„ tenke pĂ„ sĂ„ lenge du bryter all kontakt. Anonymkode: 5a18a...539 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
GrĂžnnNellik68 Skrevet 16. januar 2024 #10 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): hei heiđ€Â mĂžttet en fyr i mai 2023 etter 2 gang vi mĂžttes sĂ„ ble han kald mot meg ogsĂ„ fjernet han meg pĂ„ Snap og blokkere meg pĂ„ insta. 2 uker etterpĂ„ sendte han melding pĂ„ tinder Ă„ beklaget seg for oppfĂžrselen og at exen hans kom inn i bildet igjen sĂ„ dem skulle prĂžver pĂ„ nytt men funka igjen. SĂ„ mĂžttet eg han igjen for 3 gang. Samme tingen skjedde igjen. Han ble kald mot meg 2 dager etter mĂžtet vĂ„r. Han fjernet meg fra tinder, men vi hadde forsett hvarandre pĂ„ snapchat. Men han ghostet meg i flere mĂ„nder. SĂ„ kommer han tilbake igjen pĂ„ tinder etter flere mĂ„nder Ă„ seier han savner meg. Eg dreit i det i 2-3 mĂ„nder men i dag mĂžtes vi for han ville snakke! FĂžrst seier han at skal pĂ„ trening sĂ„ kan komme etter det. SĂ„ seier han plutsleig han skal droppe trening sĂ„ vi kan snakke sammen! SĂ„ kommer eg dit. Alt virker bra ogsĂ„ helt PLUTSLEIG seier han eg mĂ„ gĂ„ for han skal pĂ„ trening alikevell etter han sa at han ikkje skulleđł sĂ„ eg gĂ„r! OgsĂ„ ser eg at han har fjernet meg pĂ„ Snap igjen etter i dag. Ă SSSĂ Ă Ă helt ĂŠrlig eg bry meg ikkje om han lengre men bare fĂžler det er noe som ikkje stemmer. Hele meg fĂ„r opp utroskap! det er noe som ikkje stemmer! Muligens utro? Eller bare dritsekk! Igjen fĂžler INGETING for denne mannen lengre men prĂžver Ă„ finne ut om han har en dame ved siden av. Eller bare meg som er paranoid? Anonymkode: 7c97e...8d8 Blokk og slett. Vinglepetter 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #11 Del Skrevet 16. januar 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: hei heiđ€Â mĂžttet en fyr i mai 2023 etter 2 gang vi mĂžttes sĂ„ ble han kald mot meg ogsĂ„ fjernet han meg pĂ„ Snap og blokkere meg pĂ„ insta. 2 uker etterpĂ„ sendte han melding pĂ„ tinder Ă„ beklaget seg for oppfĂžrselen og at exen hans kom inn i bildet igjen sĂ„ dem skulle prĂžver pĂ„ nytt men funka igjen. SĂ„ mĂžttet eg han igjen for 3 gang. Samme tingen skjedde igjen. Han ble kald mot meg 2 dager etter mĂžtet vĂ„r. Han fjernet meg fra tinder, men vi hadde forsett hvarandre pĂ„ snapchat. Men han ghostet meg i flere mĂ„nder. SĂ„ kommer han tilbake igjen pĂ„ tinder etter flere mĂ„nder Ă„ seier han savner meg. Eg dreit i det i 2-3 mĂ„nder men i dag mĂžtes vi for han ville snakke! FĂžrst seier han at skal pĂ„ trening sĂ„ kan komme etter det. SĂ„ seier han plutsleig han skal droppe trening sĂ„ vi kan snakke sammen! SĂ„ kommer eg dit. Alt virker bra ogsĂ„ helt PLUTSLEIG seier han eg mĂ„ gĂ„ for han skal pĂ„ trening alikevell etter han sa at han ikkje skulleđł sĂ„ eg gĂ„r! OgsĂ„ ser eg at han har fjernet meg pĂ„ Snap igjen etter i dag. Ă SSSĂ Ă Ă helt ĂŠrlig eg bry meg ikkje om han lengre men bare fĂžler det er noe som ikkje stemmer. Hele meg fĂ„r opp utroskap! det er noe som ikkje stemmer! Muligens utro? Eller bare dritsekk! Igjen fĂžler INGETING for denne mannen lengre men prĂžver Ă„ finne ut om han har en dame ved siden av. Eller bare meg som er paranoid? Anonymkode: 7c97e...8d8 AltsĂ„, dersom dere ligger med andre begge to sĂ„ er det bare Ă„ drite i hele greia  Anonymkode: 1c7af...568 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ