AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Noen liker vide t skjorter og andre miniskjørt😄hva liker du å se på og hva gir deg en hard en? Anonymkode: efcb8...b3d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Kan svare før mannfolkene svarer. Det er stor forskjell på hva de sier de liker og hvilke kvinner de faktisk prøver seg på eller runker til når de kommer hjem. Har sett noen kvinner på sosiale medier teste ut dette. Hun ene fikk massiv oppmerksomhet fra menn når hun gikk i et "slutty" og smakløst antrekk. Kort skjørt, topp som viste mye kløft og hud, høye hæler og lignende. Mennene la seg etter henne. Så, en annen kveld brukte hun et blyantskjørt og en flott topp og jakke fra et eller annet kjent luksusmerke, middels høye hæler. Sofistikert, klassisk og vakkert antrekk, hun så nydelig ut. Hvor mye oppmerksomhet fikk hun? Det var èn mann som lurte på hvorfor hun kledde seg sånn... Og det var ikke et positivt spørsmål. Om noen her påstår de liker "lite slutty" og "stilrent".... Ha-ha. Anonymkode: 06a56...cab 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Hehe tror også de liker det som viser mest, men kommer vel helt sikkert ann på dama inni klærne. Anonymkode: efcb8...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan svare før mannfolkene svarer. Det er stor forskjell på hva de sier de liker og hvilke kvinner de faktisk prøver seg på eller runker til når de kommer hjem. Har sett noen kvinner på sosiale medier teste ut dette. Hun ene fikk massiv oppmerksomhet fra menn når hun gikk i et "slutty" og smakløst antrekk. Kort skjørt, topp som viste mye kløft og hud, høye hæler og lignende. Mennene la seg etter henne. Så, en annen kveld brukte hun et blyantskjørt og en flott topp og jakke fra et eller annet kjent luksusmerke, middels høye hæler. Sofistikert, klassisk og vakkert antrekk, hun så nydelig ut. Hvor mye oppmerksomhet fikk hun? Det var èn mann som lurte på hvorfor hun kledde seg sånn... Og det var ikke et positivt spørsmål. Om noen her påstår de liker "lite slutty" og "stilrent".... Ha-ha. Anonymkode: 06a56...cab Svaret på det er enkelt. Førstnevnte antrekk signaliserer at hun er åpen og villig for en heftig avslutning på kvelden. En kvinne menn ser for seg å ha sex med den kvelden, og at det er enklere enn en kvinne som kler seg mer stilrent. Men det gjelder bare for den kvelden. Hun som kler seg stilrent fremstår mer som kjærestemateriale, men dog vanskeligere å få til sengs den kvelden. Anonymkode: 1e1e6...229 5 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan svare før mannfolkene svarer. Det er stor forskjell på hva de sier de liker og hvilke kvinner de faktisk prøver seg på eller runker til når de kommer hjem. Har sett noen kvinner på sosiale medier teste ut dette. Hun ene fikk massiv oppmerksomhet fra menn når hun gikk i et "slutty" og smakløst antrekk. Kort skjørt, topp som viste mye kløft og hud, høye hæler og lignende. Mennene la seg etter henne. Så, en annen kveld brukte hun et blyantskjørt og en flott topp og jakke fra et eller annet kjent luksusmerke, middels høye hæler. Sofistikert, klassisk og vakkert antrekk, hun så nydelig ut. Hvor mye oppmerksomhet fikk hun? Det var èn mann som lurte på hvorfor hun kledde seg sånn... Og det var ikke et positivt spørsmål. Om noen her påstår de liker "lite slutty" og "stilrent".... Ha-ha. Anonymkode: 06a56...cab Vil bare kommentere litt her. Det er forskjell på hva slags type oppmerksomhet man ønsker. Ønsker du hundre stk som vil ha seg et ligg? Sats på slutty. Vil du kapre den ene som ønsker forhold? Demp det litt ned og ikke vær for slutty. Anonymkode: f2fe5...3b5 5 2
LadeJarl Skrevet 16. januar 2024 #6 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noen liker vide t skjorter og andre miniskjørt😄hva liker du å se på og hva gir deg en hard en? Anonymkode: efcb8...b3d Alt som viser fram kurvene hennes og som utstråler kåthet går hjem..😂 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #7 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Om noen her påstår de liker "lite slutty" og "stilrent".... Ha-ha. Og alle mannfolk er like, ikke sant ? Jeg liker klassisk eleganse og tenner på utsråling, ikke at hun kler seg som en hore. Anonymkode: 20083...921 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #8 Skrevet 16. januar 2024 Det meste sexy en dame kan gå med er en veltrent og seksuelt tiltrekkende kropp. Da ser mye klær bra ut så lenge deg ikke er ekstremt umoderne eller elendig stil. Feks om man kler seg som en middelaldrende dame. Har man ikke kroppen som skal til så blir man ikke sexy uansett hva du tar på, men du kan hente deg inn fra helt håpløs til helt okay. Anonymkode: aa6a7...1bd 2
Humas Skrevet 16. januar 2024 #9 Skrevet 16. januar 2024 Sjekk Kopseng rettssaken. Mange menn er kun ute etter et nummer. Beste måten å la en mann bli opohisset er å la han ta deg på låret og virke naiv. Og så kan du bli med han hjem og fordi han er litt kjekk f eks så tror du han også er snill. Jeg synes det er så trist at SE MEG, TA MEG har blitt er ideal for mange. Dere forstår ikke at mange av dere vil oppleve traumer med dette (mange av dere har det antakelig allerede) . Livet er ikke enkelt, kjærlighet er et livslangt prosjekt. Nærmest en jobb, man må tåle mye. Forelskelse er biologien i oss. Vi er litt som dyr. Når løshunder vet at en hun har løpetid samles de rundt henne. Instinkt sier at her har de sjansen til å føre genene videre. Ikke en god kveld for meg dette. Jeg er så bekymret for de unge. Vi har fått et samfunn uten normer og moral. Dette gjelder mest for de som ikke har nok trygghet med seg hjemmefra. Skilsmisser går mer innpå barn enn man tror, og vi klarer ikke se hvem vi virkelig er i ønske om å passe inn. Jeg er ‘gammel’ men har vært ung og ‘dum’. Jeg visste ikke hvilke konsekvenser masse alkohol og hodeløs festing ville føre til. Ja, man skal sikkert ‘rase’ litt - men det er altfor lett å falle utfor nå. Hva skal til for at dere finner mening i livet. Lærer man ikke noe om det på skolen? 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #10 Skrevet 16. januar 2024 Joggebukse og hoodie. Anonymkode: 9742f...897
Anonym11223344 Skrevet 16. januar 2024 #11 Skrevet 16. januar 2024 Kroppsnær bukse og kort topp/jakke - jeg vil se hoftene😍 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #12 Skrevet 16. januar 2024 Humas skrev (7 minutter siden): Sjekk Kopseng rettssaken. Mange menn er kun ute etter et nummer. Beste måten å la en mann bli opohisset er å la han ta deg på låret og virke naiv. Og så kan du bli med han hjem og fordi han er litt kjekk f eks så tror du han også er snill. Jeg synes det er så trist at SE MEG, TA MEG har blitt er ideal for mange. Dere forstår ikke at mange av dere vil oppleve traumer med dette (mange av dere har det antakelig allerede) . Livet er ikke enkelt, kjærlighet er et livslangt prosjekt. Nærmest en jobb, man må tåle mye. Forelskelse er biologien i oss. Vi er litt som dyr. Når løshunder vet at en hun har løpetid samles de rundt henne. Instinkt sier at her har de sjansen til å føre genene videre. Ikke en god kveld for meg dette. Jeg er så bekymret for de unge. Vi har fått et samfunn uten normer og moral. Dette gjelder mest for de som ikke har nok trygghet med seg hjemmefra. Skilsmisser går mer innpå barn enn man tror, og vi klarer ikke se hvem vi virkelig er i ønske om å passe inn. Jeg er ‘gammel’ men har vært ung og ‘dum’. Jeg visste ikke hvilke konsekvenser masse alkohol og hodeløs festing ville føre til. Ja, man skal sikkert ‘rase’ litt - men det er altfor lett å falle utfor nå. Hva skal til for at dere finner mening i livet. Lærer man ikke noe om det på skolen? Enig med deg. Jeg er 28 år. Har heldigvis ikke vært i den "se meg, ta meg"-fasen som jeg ser mange kvinner har vært i. Tvert imot har mine observasjoner og kjennskaper rundt menn og hvordan de ser kvinner og legger seg etter de, ødelagt mine følelser for menn. Jeg klarer ikke bli emosjonelt knyttet til en mann og selv om jeg er heterofil kvinne og absolutt seksuell av meg, klarer jeg ikke tenne på en mann i virkeligheten. Anonymkode: 06a56...cab
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #13 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Og alle mannfolk er like, ikke sant ? Jeg liker klassisk eleganse og tenner på utsråling, ikke at hun kler seg som en hore. Anonymkode: 20083...921 Men du runker til hun som kler seg som hora og du hadde ikke hatt noe imot å ligge henne om hun ville bli med deg hjem. Ja, dere er ganske like, det finnes svært få unntak. Og unntakene handler som regel om mannens egne dårlig selvtillit. Anonymkode: 06a56...cab 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #14 Skrevet 16. januar 2024 Trang kjole som viser konturene av en stringtruse funker for meg. Anonymkode: a15a3...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Skrevet 16. januar 2024 Jeg liker lange skjørt. Anonymkode: a7086...00d
Mr.Anon Skrevet 16. januar 2024 #16 Skrevet 16. januar 2024 Jeg liker at kvinnene går classy kledd men samtidig klarer å vise litt former ala classy lang kjole med utringning og splitt langs det ene bene og går opp til rumpa er ekstremt sexy. Så er jeg en simpel mann med det at om når jeg og samboeren skal ut på byen og hun sier til meg at hun ikke har truse på under kjolen hun har på seg så blir jeg steinkåt med en gang. 1
Morpheus Skrevet 16. januar 2024 #17 Skrevet 16. januar 2024 Noe feminint. Kjole, skjørt og strømper 🤩
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #18 Skrevet 16. januar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Men du runker til hun som kler seg som hora og du hadde ikke hatt noe imot å ligge henne om hun ville bli med deg hjem. Ja, dere er ganske like, det finnes svært få unntak. Og unntakene handler som regel om mannens egne dårlig selvtillit. Anonymkode: 06a56...cab Alle menn hadde valgt den mest attraktive dama om de kunne. Det kan de ikke, så derfor skviser de ut vissvass som at de liker klassisk utseende og at de tenner på utstråling osv. Ingen utstråling i verden gjør en stygg dame seksuelt tennende. Dette er bare vås folk sier fordi de må rettferdiggjøre det at de ikke får de mest attraktive der ute. Anonymkode: aa6a7...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #19 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan svare før mannfolkene svarer. Det er stor forskjell på hva de sier de liker og hvilke kvinner de faktisk prøver seg på eller runker til når de kommer hjem. Har sett noen kvinner på sosiale medier teste ut dette. Hun ene fikk massiv oppmerksomhet fra menn når hun gikk i et "slutty" og smakløst antrekk. Kort skjørt, topp som viste mye kløft og hud, høye hæler og lignende. Mennene la seg etter henne. Så, en annen kveld brukte hun et blyantskjørt og en flott topp og jakke fra et eller annet kjent luksusmerke, middels høye hæler. Sofistikert, klassisk og vakkert antrekk, hun så nydelig ut. Hvor mye oppmerksomhet fikk hun? Det var èn mann som lurte på hvorfor hun kledde seg sånn... Og det var ikke et positivt spørsmål. Om noen her påstår de liker "lite slutty" og "stilrent".... Ha-ha. Anonymkode: 06a56...cab Hva er dette for noe tull? Ingen menn liker horer. Menn vil ha vakre stilige kvinner, som med små enkle detaljer avslører at de også kan være ei hore. Noen få menn er så blinde og fantasiløse at de må få det trykt opp i trynet for å skjønne at en kvinne er sexy. De tenner på pølseskinn, blanke nagler, og høye vaklende hæler. Noen kvinner er så dumme at de tror disse mennene representerer alle menn og deres smak. Anonymkode: 68911...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #20 Skrevet 16. januar 2024 Liker damene i en sliten dradd joggebukse. Fortrinnsvis Adidas. En fin romslig fargerik treningsjakke i polyester og et par klassiske Crocs sandaler. Håret bør være knyttet opp i en stilren hestehale. Anonymkode: dd9e9...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå