Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de siste dagene at jeg har fått mer smerter i underlivet. Dette er på motsatt side av der hvor stingene er, så det er jo ikke dem? Det føles stramt og utrolig ømt og jeg så meg i speilet isted og da så jeg at det biler litt ut akkurat der det var vondt. Hva kan det være? Trodde først det var bindet som gnisset, men det gjør like vondt om jeg drar bort bindet liksom. Noen med erfaringer? Kan ikke huske at det var sånn sist at det ble verre igjen etter at det hadde begynt å bli bedre.. 

Jeg skal ringe barsel ev lege i morgen og høre. 

Anonymkode: 430e4...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg synes de siste dagene at jeg har fått mer smerter i underlivet. Dette er på motsatt side av der hvor stingene er, så det er jo ikke dem? Det føles stramt og utrolig ømt og jeg så meg i speilet isted og da så jeg at det biler litt ut akkurat der det var vondt. Hva kan det være? Trodde først det var bindet som gnisset, men det gjør like vondt om jeg drar bort bindet liksom. Noen med erfaringer? Kan ikke huske at det var sånn sist at det ble verre igjen etter at det hadde begynt å bli bedre.. 

Jeg skal ringe barsel ev lege i morgen og høre. 

Anonymkode: 430e4...c01

Hør med barsel :) Jeg syns ting ble mer ømt enn rett etter fødsel for jeg var i bevegelse, jeg brukte kroppen mer, satt mer osv. 

Anonymkode: 21c06...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...