AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Megateit spørsmål som jeg begynte lure på mens jeg så film ikveld og slappet av i sofaen: For dere som er/var annengangs, og hadde en første fødsel som startet med vannavgang - Sover dere med tisselaken / sitter på tisselaken i sofaen / har det med til spisestoler osv? Eller kanskje til og med dere som er litt usikre på om det hele starter med vannavgang Begynte å henge meg opp i og tenke på at det ville vært så typisk og kjipt at vi må vaske møbler, men så begynte jeg å lure på hvor vanlig det er. Anonymkode: 23029...5d4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Hadde i bilen og senga. Ikke sofaen eller andre steder. 2 ganger i seng, 1 gang ble vannet tatt på føden Anonymkode: b3bba...b65 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Har hatt vannavgang i seng og sofa - men kom ikke noe på møblene pga jeg hørte "kneppet" når fostersekken sprakk, og kom meg opp og på badet før vannet startet å renne. Gjør jo ingenting å ha en kladd eller et tisselaken under seg når det nærmer seg termin. Anonymkode: 4a3d8...423 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Jeg merket «kneppet», men rakk ikke på badet. Hele sofaen ble sprutet ned, som på film. Det var heldigvis en skinnsofa det gikk fint å røre rent. Andre gangen gikk det på føden, rett i forkant av babyen kom. Anonymkode: 98b4e...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde i bilen og senga. Ikke sofaen eller andre steder. 2 ganger i seng, 1 gang ble vannet tatt på føden Anonymkode: b3bba...b65 Takk som deler! 33 minutter siden, AnonymBruker said: Har hatt vannavgang i seng og sofa - men kom ikke noe på møblene pga jeg hørte "kneppet" når fostersekken sprakk, og kom meg opp og på badet før vannet startet å renne. Gjør jo ingenting å ha en kladd eller et tisselaken under seg når det nærmer seg termin. Anonymkode: 4a3d8...423 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg merket «kneppet», men rakk ikke på badet. Hele sofaen ble sprutet ned, som på film. Det var heldigvis en skinnsofa det gikk fint å røre rent. Andre gangen gikk det på føden, rett i forkant av babyen kom. Anonymkode: 98b4e...8a4 Jeg våknet av «kneppet» og at vannet mitt gikk; det oversvømte hele senga før jeg rakk å åpne øynene. Og nå som jeg nærmer meg, slo det meg at det var kanskje lurt å dekke til ting.. for sikkerhets skyld. Og hvor vanlig det er Men vet ikke hvor vanlig det er at vannet går som første tegn til fødsel når det har gjort det før. Anonymkode: 23029...5d4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #6 Skrevet 16. januar 2024 90% av fødsler starter med rier og ikke vannavgang så sannsynligheten er ikke spesielt stor. Det er uansett ikke verre enn at du dekker sengen med tisselaken om du er bekymret. Selv har jeg aldri dekket til møblene, på tross av at to av tre fødsler startet med vannavgang. Begge gangene hørte jeg kneppet og fikk flyttet meg slik at ingenting kom i sengen eller på møbler. Anonymkode: 5b410...a3c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #7 Skrevet 16. januar 2024 Jeg prøvde meg på kladd i senga, under lakenet, men det ble for klamt for meg. vannet gikk hjemme med førstemann. Rant ut over soveromsgulvet. Med andremann ble det tatt på føden. Anonymkode: 6b5c1...a34 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #8 Skrevet 16. januar 2024 Jeg hadde i senga, og hadde lagt klart til å ha med i bilen på vei til føden. Vannet havnet på gulvet begge ganger, men det fortsette år renne litt, så jeg trengte det til bilen. Anonymkode: a3187...bcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå