Gå til innhold

Skjeggkre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har de på badet og ser dem sjelden en gang. Har slått meg til ro med at de bare er der. Dette er dyr som har eksistert i millioner av år så de kommer aldri til å bli borte. Er bare å leve med.

Anonymkode: deda6...18f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det sies at halvparten av alle boliger har eller vil få skjeggkre, og da sprer det seg jo til resten også. Derfor begrenset hvor lenge man kan holde på med tullet at en bolig med påvist skjeggkre må saneres hver gang og stuper i verdi.

Anonymkode: d99d3...94e

Jeg fikk god pris for min leilighet selv om jeg opplyste om skjeggkre. Men jeg satte også i gang prosessen med sanering før salget, sånn at kjøper slapp å styre med det selv. 

Anonymkode: 5cfd4...153

Skrevet

Ikke automatisk nei fra meg, men jeg ville vært interessert i hva som hadde vært registrert i andre leiligheter i bygget, og om en felles sanerig (nytter ikke å bare ta en boenhet) var planlagt eller i det minste noe de andre ville være interessert i.

Jeg har skjeggkre her jeg bor nå, utleier i samme bygg er informert, men noen sanering har det aldri vært snakk om (6 leiligheter totalt her). Jeg gikk rundt og fuget godt i områder tilknyttet ventilasjonsanlegget, og forekomsten gikk drastisk ned, i tillegg sprayer jeg godt langs lister hver gang jeg skal reise bort en stund. Da ser jeg om det blir et lite opphop av døde kre i spesifikke områder. Før fugingen var det som en massegrav i områdene ved ventilasjonsanlegget, etter fugingen finner jeg bare noen her og der.

Anonymkode: bf8e2...73a

Skrevet

Det er lett å få inn skjeggkre.

- Pappesker...

- Papirpose fra butikken, kan ligge i bretten under....sette det selv etter jeg kom hjem. Fikk drept den heldigvis.

De fleste kvinner vil hyle i stedet for å drepe de....det viktigste er å drepe de. En mindre.

Kvinner er også de som har hysterisk forhold til slike ting.

Anonymkode: d5019...3b7

• Liker 1
Skrevet

Det ville vært et ja for min del. Hadde både skjeggkre og sølvkre her, og fikk sanert. Det var SUPERENKELT å sanere. Tok han 15 minutter på min 45 kvm leilighet, og middelet er helt ufarlig for både mennesker og kjæledyr. Aldri sett et eneste kre siden, og jeg betalte minimalt siden det ble dekket av forsikringen. De fleste innboforsikringer dekker dette nå. 

Som sagt, jeg hadde ikke latt meg skremme fra å kjøpe en leilighet med kre 🙂 

Anonymkode: b5a9a...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...