AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Skal bort i noen uker, bør jeg sette de på fremfor å ha stående på en temperatur? Anonymkode: 4b6d4...af4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 *Bump* Ingen som vet? 😟 Anonymkode: 4b6d4...af4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 Første steg er å skru av hovedkran i huset. Anonymkode: 1899e...56f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #4 Skrevet 16. januar 2024 Lurt å ha på frostsikring hele vinteren mener jeg. Kulde kan komme plutselig og da er det greit å være forberedt. Og hvertfall når man skal reise bort. ( noe som jeg ikke hadde turt midt på vinteren uten å ha noen til å se etter hus og vann) Men ta hvertfall ingen sjanser, det kan bli dyrt. Anonymkode: d1f4c...760
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #5 Skrevet 16. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Lurt å ha på frostsikring hele vinteren mener jeg. Kulde kan komme plutselig og da er det greit å være forberedt. Og hvertfall når man skal reise bort. ( noe som jeg ikke hadde turt midt på vinteren uten å ha noen til å se etter hus og vann) Men ta hvertfall ingen sjanser, det kan bli dyrt. Anonymkode: d1f4c...760 Skal slå av hovedkranen i huset ja 👀 så sette på frostsikring og WaterGuard. Jeg har også gjort det før, og det har gått helt greit. Har Sector Alarm om det trengs. Har ingen andre. Anonymkode: 4b6d4...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå