AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Kjæresten min er fast bestemt på at noe er galt med hodet mitt. Og nekter å fortsette forholdet med meg før jeg utreder hodet mitt. Jeg Jar vært hos lege og psykolog og ingen sier noe er galt. Og jeg vil ikke dit mer, men jeg kjenner at jeg blir ekstremt spret over partneren min, som aldri gir seg. Hva ville du sagt? Hvorfor tror du partneren min gjør dette? Anonymkode: ef28e...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Ekstremt såret over at partneren min ikke gir seg. Anonymkode: ef28e...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Oppfører du deg rart? Sier du rare ting? Anonymkode: c0026...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Hva sa du til legen og psykologen da? Hva sier du er galt Anonymkode: 10e59...f0b 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Er vel vanskelig for ukjente å si hvorfor han sier det, og iallefall når det ikke fremkommer i hvilke situasjoner han har sagt dette. Anonymkode: 5c679...d22 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Sofakona skrev (1 minutt siden): Han prøver å kontrollere deg Ja. Han gjør det. Jeg ser det jeg og. Og jeg konfronterer han med det. Rart han ikke slutter Anonymkode: ef28e...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Ingen kan tvinge deg til legen. Vil ikke kjæresten din være sammen med deg, kan du avslutte forholdet. Anonymkode: 07f19...d8e 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel vanskelig for ukjente å si hvorfor han sier det, og iallefall når det ikke fremkommer i hvilke situasjoner han har sagt dette. Anonymkode: 5c679...d22 I alle situasjoner. Vil jeg ikke til svigers så får jeg en diagnose slengt etter meg Anonymkode: ef28e...4c5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Jeg vil si det er misshandling nå, det har skjedd i mange år. Han bruker det konsekvent hver hang han ikke får vilja si Anonymkode: ef28e...4c5 3 1
Jadaomatte Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 Hvorfor tror han du har noe galt med hodet ditt? Havner du i problemer, konflikter, er deprimert, gjør uvanlige ting? Ikke en fin ting å si uansett. 5
Jadaomatte Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I alle situasjoner. Vil jeg ikke til svigers så får jeg en diagnose slengt etter meg Anonymkode: ef28e...4c5 Høres ut som om det er han som trenger noen diagnoser og utredning av hodet sitt. Kom deg unna galningen. 2
Andro Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Han gjør det. Jeg ser det jeg og. Og jeg konfronterer han med det. Rart han ikke slutter Anonymkode: ef28e...4c5 Det er ikke rart at hjerteløse folk ikke slutter. Det rare er at ikke du har avslutta forholdet til en som prøver å innbille deg at det er noe galt med deg, og utsetter deg for press, tvang og nedvurdering. Du ser at dette er psykisk mishandling? Han prøver å få deg til å tvile på deg selv, som om noe var galt med deg, for at du skal blir mer avhengig av ham - uten å stille kritiske spørsmål. Jeg syns at du skal ringe volds- og overgrepslinjen. 116 006 5 5
I Grosny Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kjæresten min er fast bestemt på at noe er galt med hodet mitt. Og nekter å fortsette forholdet med meg før jeg utreder hodet mitt. Jeg Jar vært hos lege og psykolog og ingen sier noe er galt. Og jeg vil ikke dit mer, men jeg kjenner at jeg blir ekstremt spret over partneren min, som aldri gir seg. Hva ville du sagt? Hvorfor tror du partneren min gjør dette? Anonymkode: ef28e...4c5 Jeg ville pent og høflig bedt denne kjæresten om å pakke sekken sin, dra til helvete og aldri vise seg mer. Jeg synes du oppfører deg uansvarlig når du lar deg utsette for en slik person. Du har ansvar for ditt eget liv og skal ikke tillate å ha ødeleggende personer såpass involvert. Endret 15. januar 2024 av I Grosny 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 Gi gjerne litt mer kontekst om hvorfor han sier det. Ellers er det vanskelig for oss å gjette på om han er kontrollerende eller om han er bekymret for deg. Det kan jo være ting du sier eller gjør som gjør at han er reelt bekymret for deg og ønsker å se om du kan få hjelp av lege/psykolog. Tror du det kan være det? Anonymkode: 1fac7...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 Hvorfor er du fremdeles sammen med han? Anonymkode: 9a8dd...e53
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #18 Skrevet 15. januar 2024 Du får ta ham på ordet, gå til legen og fortelle legen om ham. Inkludert det at du får diagnoser slengt etter deg når du ikke gjør som han ønsker. Legen kan nok gi deg tips om hvor du kan få hjelp. Anonymkode: 5b3fc...5db 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #19 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min er fast bestemt på at noe er galt med hodet mitt. Og nekter å fortsette forholdet med meg før jeg utreder hodet mitt. Jeg Jar vært hos lege og psykolog og ingen sier noe er galt. Og jeg vil ikke dit mer, men jeg kjenner at jeg blir ekstremt spret over partneren min, som aldri gir seg. Hva ville du sagt? Hvorfor tror du partneren min gjør dette? Anonymkode: ef28e...4c5 Synes det høre meget bra. Altså å avslutte det forholdet 🥰 Anonymkode: d31eb...46c
jabx Skrevet 15. januar 2024 #20 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Han gjør det. Jeg ser det jeg og. Og jeg konfronterer han med det. Rart han ikke slutter Anonymkode: ef28e...4c5 Hvorfor er du fortsatt sammen med ham da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå