AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg satt og tenkte på en teori om reinkarnasjon, men vil bare si at jeg ikke har fasitsvar på noe. Det er en teori og kan diskuteres Er de som begår kriminelle handlinger som (masse)drap, voldtekt, terror, krigsforbrytelser eller noe annet som å svindle andre eller være en psykopat nødt til å bli reinkarnert som et tre som blir eldgammel fordi det er eneste måten de får til å rette oppi deres karma? Vi kan praktisk talt reinkarnere som hva som helst så er de som gjør noe kriminelt nødt til å bli et tre i ganske lang tid? Anonymkode: fbd8a...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Del Skrevet 15. januar 2024 Reinkarnerer man som et tre blir man også borte fra sin sjelsgruppe i hundrevis av år og de som er i samme sjelsgruppe som en som har gjort mye kriminelt og terror kan ende med å ikke regne med den personen som en del av sin gruppe? Anonymkode: fbd8a...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg har lest at de som har vært ekstremt grusomme i livet ligger i dvale i sjelelivet i lange tider for å bearbeide det som skjedde i jordelivet. Jeg tror de hviler, og da jeg leste det i en bok så jeg for meg sjeler som lå i noe som så ut som kapsler (pods på engelsk). Anonymkode: adb72...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Del Skrevet 20. januar 2024 Er det det som kan skje med ABB? Anonymkode: fbd8a...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det det som kan skje med ABB? Anonymkode: fbd8a...0cd Ja, jeg tror det. Anonymkode: adb72...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå