AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Del Skrevet 15. januar 2024 Hei skal meld meg opp til norsk muntlig og skriftlig, lurte på om når jeg melder meg opp som privatist er det forskjellige fagkoder for det eller?. Skal ta påbygg (generell studiekompetanse) til dere som har tatt det som privatist hvordan mld man seg opp. Btw jeg har fritak i nynorsk så slipper jeg og mld meg opp eller trenger og søke om det, har aldri hatt nynorsk tidligere før har alltid fått slipp det når jeg gikk på skole. Anonymkode: d1067...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Del Skrevet 15. januar 2024 Ta kontakt med eksamenskontoret i ditt fylke. Bare google ditt fylke og privatist. Hvordan man melder seg opp kan variere litt fra fylke til fylke Anonymkode: 2f575...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 15. januar 2024 #3 Del Skrevet 15. januar 2024 Slik jeg forstod det da jeg gikk på videregående så var studiespesialisering norsk vanskeligere å få god karakter i enn påbygg norsk, fordi de på studiespes har hatt 3 år med mye mer norsk enn det påbygg elevene har/har hatt. Altså sensorene krever mer av studiespes norsk enn påbygg norsk. Det er ulike fagkoder for skriftlig og muntlig norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå