Gå til innhold

Ta over pappapermisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i mammapermisjon med 1. fødte, vi har litt problemer med at far ikke kan ta sin del av permisjonen pga. han er selvstendig næringsdrivende.

Så jeg vurderer å indenfisere meg som mann og da også far, jeg må vel da i såfall kunne få ta over far sin del av permisjonen. Tenker at dette burde være mulig i 2024?? I bunn og grunn så er jeg ganske maskulin også så ja..

Anonymkode: 6784d...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er nå i mammapermisjon med 1. fødte, vi har litt problemer med at far ikke kan ta sin del av permisjonen pga. han er selvstendig næringsdrivende.

Så jeg vurderer å indenfisere meg som mann og da også far, jeg må vel da i såfall kunne få ta over far sin del av permisjonen. Tenker at dette burde være mulig i 2024?? I bunn og grunn så er jeg ganske maskulin også så ja..

🧌

Anonymkode: ac09d...2cb

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

😂😂😂😂😂   Nice Try....!    Lykke til... 

Anonymkode: 462c3...88a

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg identifiserte meg som katt slik at far fikk ta over hele permisjonen her, uten krav til aktivitet. Mjaaau

Anonymkode: 157df...901

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

🧌

Men fra spør til alvor fra meg: du trenger ikke være en mann med penis eller identifisere deg som en mann for å ta fedrekvoten av forelderpermisjon. Det kan også være medmor i bildet. Heldigvis er det ikke så lett å overta permisjon, fra noen :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er så mye (sjukt dårlig) trolling for tida, ååååh 😭

Anonymkode: 69b7f...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...