Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var bedt til exen til mannen forrige helg. Vi kunne ikke komme, utover kvelden så skriver exen at ene jenta som er der har skikkelig kløft så det er verdt å komme. For å få mannen min til å ta en tur, noe han IKKE gidder. Men uansett, er det noe jeg skal finne meg i? Eller er det respektløst? 

jeg selv følte det var respektløst, men jeg er også veldig sjalu av meg. 

Anonymkode: f0637...b51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ganle er dere, 14?

Anonymkode: 01688...6e0

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor ganle er dere, 14?

Anonymkode: 01688...6e0

De er rundt 28-29. 

Skrevet

Nei, det er de ikke 

Anonymkode: 12ec5...808

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er de ikke 

Anonymkode: 12ec5...808

Hadde det vært fra en kompis hadde det vært en ting, men når exen hans indikerer at han skal komme for å se på puppene til andre reagerer jeg litt. 

• Liker 2
Skrevet

Veldig spesielt å si, og et merkelig forhold han har til sin eks. Har de barn sammen siden de driver å går på fest til hverandre fremdeles?

Anonymkode: 842fd...5ec

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig spesielt å si, og et merkelig forhold han har til sin eks. Har de barn sammen siden de driver å går på fest til hverandre fremdeles?

Anonymkode: 842fd...5ec

Ikke barn sammen. De var visst venner i alle år etter det ble slutt. 

Skrevet

Exen hans liker å være morsom, og du liker å være snurt. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 3f2cd...2fd

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun kjenner han vel såpass og ønsket at han skulle komme.

Anonymkode: 4b075...3a4

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde det vært fra en kompis hadde det vært en ting, men når exen hans indikerer at han skal komme for å se på puppene til andre reagerer jeg litt. 

De er vel venner :) 

Anonymkode: fb114...782

• Liker 1
Skrevet

Nei, hun kom jo bare med en morsomhet. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi var bedt til exen til mannen forrige helg. Vi kunne ikke komme, utover kvelden så skriver exen at ene jenta som er der har skikkelig kløft så det er verdt å komme. For å få mannen min til å ta en tur, noe han IKKE gidder. Men uansett, er det noe jeg skal finne meg i? Eller er det respektløst? 

jeg selv følte det var respektløst, men jeg er også veldig sjalu av meg. 

Merkelig adferd. Er normalt at du reagerer. 

Skrevet

Jeg synes ikke det er respektløst men heller veldig rart. Det hadde i hvert fall vært rart i min omgangskrets. Men hun kjenner vel kjæresten din bedre enn vi gjør og mener at dette var et godt argument. Hva sier han om dette? Er det typisk eksen å skrive sånt eller tror han hun var stupfull eller feilsendte melding? Jeg hadde lurt på om dette var normal tone mellom de to.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje respektløst å seksualisere den kvinnelige gjesten? Eller hva mener du egentlig?

Anonymkode: c94cd...f47

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt det var en dårlig spøk eller feilsendt. Jeg hadde ikke giddet bry meg noe mer.

Anonymkode: 9b5f6...6f0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Nymerïa skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det er respektløst men heller veldig rart. Det hadde i hvert fall vært rart i min omgangskrets. Men hun kjenner vel kjæresten din bedre enn vi gjør og mener at dette var et godt argument. Hva sier han om dette? Er det typisk eksen å skrive sånt eller tror han hun var stupfull eller feilsendte melding? Jeg hadde lurt på om dette var normal tone mellom de to.

De hadde ikke snakket sammen på ett år før dette, ergo hun kutta han helt ut siden han ble sammen med meg. Jeg inviterte hun når han fylte ett rundt tall nylig, fordi han har sagt de er gode venner. Jeg vil jo gjøre mitt ytterste for at han har de han er glad i, så da inviterte hun vell tilbake som forsåvidt er hyggelig det altså. Var bare når han har sagt nei allerede ett par ganger og hun prøver friste han med pupper jeg blir litt satt ut. 

Skrevet

Dere overlever nok

Anonymkode: f2ccc...97f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere overlever nok

Anonymkode: f2ccc...97f

Jaja kjærligheten lever som bare det den ❤️

Skrevet

Respektløst å seksualisere veninnen sin, ja absolutt. Respektløst mot deres forhold, nei. Hvorfor er deres forhold noen andres problem? 

Anonymkode: 47cfb...d1d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De hadde ikke snakket sammen på ett år før dette, ergo hun kutta han helt ut siden han ble sammen med meg. Jeg inviterte hun når han fylte ett rundt tall nylig, fordi han har sagt de er gode venner. Jeg vil jo gjøre mitt ytterste for at han har de han er glad i, så da inviterte hun vell tilbake som forsåvidt er hyggelig det altså. Var bare når han har sagt nei allerede ett par ganger og hun prøver friste han med pupper jeg blir litt satt ut. 

De er jo ikke gode venner hvis hun kutta han ut og de ikke hadde snakka sammen på et år.

Hvordan reagerte kjæresten din da? Syntes han det var en festlig kommentar eller ble han irritert? Det må jo være det viktigste her i og med at det er han du er i et forhold med, ikke henne. Hvis han synes dette er helt normal kommunikasjon mellom venner og du ikke gjør det så vil det jo bli et tema igjen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...