AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Pakke på postkontoret som må hentes før 16. januar. Vil det si at den må hentes ut senest nå i dag (15. januar) eller har jeg morgendagen på meg også? Anonymkode: 5030f...bcb
bvp Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Den blir sikkert returnert i morgen tidlig, _før_ 16 januar betyr senest 15 januar.
Pringle Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Frister pleier å bli skrevet som senest ... eller innen ..., og dette betyr inkludert ... Står det virkelig før ... ? Har aldri sett det noe sted.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Pringle skrev (1 minutt siden): Frister pleier å bli skrevet som senest ... eller innen ..., og dette betyr inkludert ... Står det virkelig før ... ? Har aldri sett det noe sted. Ja, står før på alle hentemeldinger jeg har fått fra PostNord. Anonymkode: 5030f...bcb
bvp Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Jeg sjekket noen gamle meldinger fra PostHvor og det står _før_ på alle.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Det betyr at den går i retur i morgen når Postnord-bilen er innom butikken. Når på dagen det er, er det bare Postnord og butikken som kan svare på. I min butikk er det rundt klokka 14, men returer skannes og gjøres klar til henting rundt klokka 12. Anonymkode: d0be8...211
Pringle Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, står før på alle hentemeldinger jeg har fått fra PostNord. Anonymkode: 5030f...bcb bvp skrev (42 minutter siden): Jeg sjekket noen gamle meldinger fra PostHvor og det står _før_ på alle. Jeg sjekket gamle eposter nå, og en av hentemeldingene fra Postnord brukte faktisk "før". Jeg hadde tydeligvis ikke lagt merke til det nok til å huske det. I alle de andre derfra står det "innen". Kjemperart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå