AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Så på Tinder har jeg nesten ingen vilder av ansiktet mitt, jeg har det av kroppen min, med klær eller lettkledde klær, pga jeg ikke vil at de som kjenner meg i virkeligheten skal se meg der, jeg tok ikke appen seriøst, og det var heller ikke for å finne ligg men bare for å ha noen å snakke med, fra starten av har jeg på en måte sagt jeg kun viser bilder av meg når jeg snur meg eller kroppen siden det er en del av meg på en måte, da får de ihvertfall sett litt av meg. Uansett, det var noen der som spurte om å adde snappen min, han virker snill i starten og vi chatta i ei uke, han spurte om jeg kan sende snaps av ansiktet mitt, jeg sa at jeg ikke ser noe vits i det uansett, han endte opp med å si det er sikkert fordi jeg er jøvla stygg siden jeg ikke «tør» å vise den, og blokka meg. Overreagerer jeg eller er han slem? Han sa jeg var fin da jeg sendte han andre bilder av meg selv, fra bakfra eller andre type bilder som ikke viser ansikt. Han er ikke særlig kjekk selv , men jeg er ikke stygg. Ville bare ikke vise ansiktet. Hva tenker du? Anonymkode: 8ae0e...fcc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Det var jo slemt og unødvendig å si, men forstår at han ikke vil fortsette å snakke med en han ikke vet hvordan ser ut. Ansiktet er jo veldig viktig! Det formidler mye følelser og personlighet som ikke kommer frem bare ved å se på en kropp. Dessuten lurer jeg litt på hva du vil ha ut av relasjonen? Anonymkode: 4c41c...6c0 30
Populært innlegg Kalikalinka Skrevet 15. januar 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 15. januar 2024 Tenker at det er grådig teit å være på Tinder og ikke vise frem åssen man ser ut. Da er det jo bare tull, skjønner godt at folk blir lei. 51 12
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Blås i det. Han håpet på bilde, ble skuffet og viste litt av sitt samme jeg. Alle vil se bilde. Ikke kaste bort tid på noe uaktuelt. Ikke dermed sagt man må være pen men at det er et ansikt å forholde seg til når det tekstes. Anonymkode: a55ad...21f 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke vil vise ansiktet ditt til en fyr du prater med? Hva er tanken bak det? Anonymkode: 0ce8d...853 25 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Skjønner ikke vitsen å prate med folk sånn om du ikke har tenkt å vise ansiktet. Skjønner at de tenker det må være noe alvorlig galt med fjeset ditt om du stadig sender bilder, men alle skjuler ansiktet. Anonymkode: a507e...ad1 14 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Hadde heller ikke giddet å snakke med noen som bare sender lettkleddbilder. Du virker jo ikke interessert i å bli kjent med fyren, Anonymkode: ad50a...ad2 15 4
Adrenalina1 Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 For en idiot. At noen i det hele tatt gidder å være på møkkaapprn Tinder,er for meg ubegripelig,
Melus Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Det er jo veldig merkelig å legge noen til på snap, men fortsatt ikke ønske å vise ansiktet. Og hvorfor sa du at du ikke «så noe vits i det»? Det fremstår veldig useriøst. 17 1
exictence Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Det var slemt, umodent og teit av ham å si det på den måten. Vær glad du ikke har noe med ham å gjøre lenger. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det var jo slemt og unødvendig å si, men forstår at han ikke vil fortsette å snakke med en han ikke vet hvordan ser ut. Ansiktet er jo veldig viktig! Det formidler mye følelser og personlighet som ikke kommer frem bare ved å se på en kropp. Dessuten lurer jeg litt på hva du vil ha ut av relasjonen? Anonymkode: 4c41c...6c0 Jeg sendte jo bildet av ansiktet mitt til han men det var bare i chat, han ble sur fordi jeg ikke ville snappe han ansiktet mitt. Anonymkode: 8ae0e...fcc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 Hva i alle dager gjør du på Tinder? Jeg ville også ha slettet det, tenkt at du må være veldig lite heldig med utseende ditt da du holder det hemmelig også på snap , men ville ikke skrevet det. Uansett, hvorfor blir du støtt over hva en du ikke engang vil vise ansiktet ditt til skriver? Anonymkode: 32cc2...70e 12
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva i alle dager gjør du på Tinder? Jeg ville også ha slettet det, tenkt at du må være veldig lite heldig med utseende ditt da du holder det hemmelig også på snap , men ville ikke skrevet det. Uansett, hvorfor blir du støtt over hva en du ikke engang vil vise ansiktet ditt til skriver? Anonymkode: 32cc2...70e Jeg visste han ansiktet mitt, han sa jeg var veldig pen. Men jeg sendte han bilder kun i chat, og ikke i snap og han ville at jeg skulle snappe han ansiktet mitt. Vi døgna og snakka sammen i sånn ei uke, og jeg blir fort tilknyttet til folk så ig jeg ble glad i han fort. Anonymkode: 8ae0e...fcc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg visste han ansiktet mitt, han sa jeg var veldig pen. Men jeg sendte han bilder kun i chat, og ikke i snap og han ville at jeg skulle snappe han ansiktet mitt. Vi døgna og snakka sammen i sånn ei uke, og jeg blir fort tilknyttet til folk så ig jeg ble glad i han fort. Anonymkode: 8ae0e...fcc Hadde jeg bare fått lagrede bilder og ikke en snap «in the moment» hadde jeg tenk at bildene var stjålet og du utga deg for å være en annen.. Anonymkode: ad50a...ad2 20 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 hvis du ikke vil at folk som du kjenner i virkeligheten skal kjenne deg igjen, ikke ha tinder.. Det er helt vanlig med tinder, ingenting negativt med det. Jeg er selv på tinder, og sveiper ikke ja på noen som ikke viser ansiktet sitt. Jeg tenker at de som ikke viser ansiktet, har noe å skjule. Men for å svare på spørsmålet, ja det var frekt av han. Men forstår at han vil se hvem han snakker med... Anonymkode: f1b42...fa1 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 Enig at det var slemt sakt og han burde hold seg for god til sånnt. Men forstår godt at han avbrøt kontakten. Hadde jeg snakket med noen en uke, og hun fremdeles ikke orket å vise ansiktet hadde jeg droppa kontakten også. Anonymkode: ce747...0c0 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 Teit av han å si, men om jeg var han, hadde jeg tenkt at jeg ble catfished eller at noen forsøkte å scamme meg. Når man legger ut bilder av lettkledd kropp og ikke ansikt, gir man inntrykk av at man er ute etter noen å ha sex med. Da får man oppmerksomhet fra menn som er ute etter sex, ikke lange, gode samtaler uten at det fører til noe. Her investerte han en uke med prat, for så å ønske å se deg. Du nektet. Hva skal han tro? Hva er du egentlig ute etter? Anonymkode: f7e2b...aa9 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #18 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): hvis du ikke vil at folk som du kjenner i virkeligheten skal kjenne deg igjen, ikke ha tinder.. Det er helt vanlig med tinder, ingenting negativt med det. Jeg er selv på tinder, og sveiper ikke ja på noen som ikke viser ansiktet sitt. Jeg tenker at de som ikke viser ansiktet, har noe å skjule. Men for å svare på spørsmålet, ja det var frekt av han. Men forstår at han vil se hvem han snakker med... Anonymkode: f1b42...fa1 Les det jeg skrev øverst. Han fikk se meg og han sa jeg var veldig vakker, han så meg i starten også chatta vi mye også spurte han om jeg kan sende bilder av meg i snap / live. Jeg sa nei, og visste bilder utenom ansikt og da ble han super sur og sa alle disse tingene, han ville jeg skulle sende ansikt i snap isteden og ikke bare bildet i chat. Anonymkode: 8ae0e...fcc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #19 Skrevet 15. januar 2024 Jeg er ikke så glad i å ta bilder av ansiktet mitt selv ts (synes jeg er veldig lite fotogen), og kunne gjort hva du gjorde. Sende bilde en gang, men hadde ikke orket å sende selfie på snap daglig. Eller flere ganger i uken for den del. Men det virker som at det er normen og forventet at folk skal være komfortabel med å gjøre det🙄Gjør ikke det med kjæresten engang. Anonymkode: 200f9...029
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #20 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er ikke så glad i å ta bilder av ansiktet mitt selv ts (synes jeg er veldig lite fotogen), og kunne gjort hva du gjorde. Sende bilde en gang, men hadde ikke orket å sende selfie på snap daglig. Eller flere ganger i uken for den del. Men det virker som at det er normen og forventet at folk skal være komfortabel med å gjøre det🙄Gjør ikke det med kjæresten engang. Anonymkode: 200f9...029 Akkurat dette jeg mener, du skjønner. Betyr ikke at jeg har noe å skjule. Anonymkode: 8ae0e...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå