Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med omgivelsene mener jeg andre folks syn på han. Han fremstår nok for mange sær/rar i sin væremåte og ting han sier. Dette var det som gjorde meg nysgjerrig. jeg liker folk som tenker annerledes, selv om jeg ikke fremstår slik selv. Vi har en helt spesiell kjemi, samtidig kan jeg bli flau foran andre fordi jeg ser at de ikke forstår han sånn som meg. Det er bare noe ubehagelig i de dømmende blikkene og sårt over måten han blir dømt på.

Jeg har kjent denne mannen i 6-7 år og vi har de siste årene utviklet noe eksklusivt sammen som vi har holdt privat. Snart skal vi gjøre det offentlig fordi vi ønsker å satse på hverandre. Jeg har hatt mange vanskelige relasjoner i livet tidligere og med han her har jeg det alltid bra. Han er snill, rolig og stabil, får sommerfugler bare av å tenke på han. Kan det være derfor jeg tenker sånn på dette? Redd for å overse noe? Det plager meg at jeg tenker så mye på hva andre vil tenke om meg/oss. Jeg ser jo at vi ikke er en åpenbar match med alt overfladisk som folk generelt sett er opptatt av. Det er jo så utrolig dumt og bør ikke har noe å si. Jeg er nok bare redd for å brenne meg igjen. 

Trenger bare litt selvtillitsboost på valget mitt tror jeg. 

Anonymkode: cc6b9...584

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du må kjenne godt etter på hva du føler, også når det gjelder å tåle andres blikk eller dømmende holdning.

Tror noen synes min kjæreste er litt rar, men jeg elsker at de ikke vet hva de går glipp av og er bare glad og takknemlig for at jeg har ham i mitt liv. Han er perfekt for meg.

Anonymkode: 3b1cf...4eb

Skrevet

Hvis du har kjent ham og vært sammen med ham i flere år og har det bra, teller det selvsagt mer enn om andre synes han er "rar". 

Anonymkode: 44eed...c83

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis du blir flau, må du først finne ut hva som gjør dette, og om det er greit for dere. Jeg ville mislikt svært om min partner var flau sammen med meg. Jeg er rar, han er rar, uten at det gjør noen av oss flau.

Ikke tenk så mye på hva andre tenker, eller hva du tror de tenker. Er det et forhold du er trygg i? Gir han deg trygghet, glede og mulighet til å "vokse"?

Anonymkode: b9e9f...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...