AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Når jeg kom til bensinstasjonen så satt jeg inn kortet og valgte pumpe, menså fikk jeg ikke opp tanklokket da det fryste fast. Så spørsmålet mitt er om det blir trukket fra penger fra kortet mitt selvom jeg ikke fikk fylt. Stod der kanskje minst 15 min for å prøve å åpne lokket, funka ikke så jeg bare kjørte videre. Visste ikke hvordan jeg skulle avbryte. Anonymkode: 8a2e1...ff0
tdm900 Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Nei, du blir ikke trekt noe når du ikke fikk fyllt.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 tdm900 skrev (3 timer siden): Nei, du blir ikke trekt noe når du ikke fikk fyllt. Hva med neste mann som skal fylle på samme pumpe? Anonymkode: 8a2e1...ff0
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med neste mann som skal fylle på samme pumpe? Anonymkode: 8a2e1...ff0 Løftet du pumpen av og satt den på plass igjen? Anonymkode: c67cd...2db 1
Grüner Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når jeg kom til bensinstasjonen så satt jeg inn kortet og valgte pumpe, menså fikk jeg ikke opp tanklokket da det fryste fast. Så spørsmålet mitt er om det blir trukket fra penger fra kortet mitt selvom jeg ikke fikk fylt. Stod der kanskje minst 15 min for å prøve å åpne lokket, funka ikke så jeg bare kjørte videre. Visste ikke hvordan jeg skulle avbryte. Anonymkode: 8a2e1...ff0 Selvfølgelig ikke, du ser jo på telleverket hvor mange liter du fyller og prisen. Når det står stille betyr det 0 liter og 0 kr. Har du prøvd med varmt vann på lokket?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Løftet du pumpen av og satt den på plass igjen? Anonymkode: c67cd...2db Har vært ut for dette ett par ganger, senest nå i vinter. Kjørte opp tip pumpa, og fyllte minst 50 liter diesel. Gikk inn på stasjonen for å betale, men der hadde de intet utestående beløp på noen av pumpene, mao jeg fikk ikke betale. Teorien til han bak disken var at noen hadde lagt inn kortet, ikke fått opp bensinlokket, og kjørt. Anonymkode: 9ef99...69a 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Samme skjedde meg i dag, jeg gikk inn og fikk en pose med varmt vann og la den inntil lokket og etter par minutter så var det løst. Husk det til neste gang. Har du ikke tilgang eller det er ubetjent så legg hendene dine inntil en stund, det kan tine selve klikk mekanismen. Anonymkode: aa8c0...284
catman Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Fremover: Bank på lokket med flat hånd. Det har alltid, 100%, funket for meg. Går det ikke, så har du et todelt problem med wiren også. For å unngå fremtidige problemer, kjøp enten silikonspray på Biltema eller silikonstift og saus inn innsiden av lokket greit med dette. Det er hydrofob og smører godt uten å gjøre alt stygt. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå