Gå til innhold

Har dere veggklokke i stue, evt kjøkken? Leste et innlegg som ga inntrykk av at det var avleggs🤷‍♀️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har klokke på veggen i stuen, jeg er helt "avhengig" av den, selv om jeg har klokke på armen og på telefonen🙈

Vi har også radio med klokke på kjøkkenet😊

Er det avleggs med veggklokke? Hva har dere?😊

Anonymkode: 5a081...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klokke på kjøkkenet. Får være så avleggs det vil.

Anonymkode: a1685...6a2

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veggklokke over TVen i stua. Selv om vi har klokke på både TVen og mobilene. Synes det er veldig kjekt å bare kunne heve blikket og vite hva klokka er. Har småbarn også, så det er kjekt for å kunne si "se på klokka, nå er det leggetid/spisetid/hva enn" 

Har ikke på kjøkkenet, men skulle gjerne ha hatt det til tider 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen veggklokker i noe rom. Har klokke på armen, på mobilen og på stekeovn. 

Anonymkode: 5d075...16f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K37 her, aldri hatt klokke på veggen.

Vil anslå at 1 av 10 venner/bekjente har klokker på veggen. Foreldrene mine tok ned sin veggklokke rundt tusenårsskiftet.

Har klokke på kaffetrakteren. Bruker telefonen for radio/musikk.

Anonymkode: afe52...c9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veggklokke, men den har mer funksjon som en pyntegjenstand. Ser aldri på den når jeg skal sjekke hvor mye klokken er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen mener noe er avleggs, er det sannsynligvis noe jeg insisterer på å ha. 

Og ja, har en 1930-talls Siemens art deco veggklokke i Boch-porselen over kjøkkendøra, en pryd for kjøkkenet. 

Anonymkode: 70cac...df2

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klokke på kjøkkenet (åpen kjøkkenløsning da...). Vi bruker klokka hver dag, bruker den til å lære ungene klokka. Det er et fint verktøy for familien til å enes om hva tiden er. 

Avleggs? Samma det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel vært avleggs siden 1950? Minner meg om spøkelseshus, så klarer ikke tikkelyden. Vet om en som har veggklokke, orker ikke være i stua der. Uansett, ha hva du vil ha på din vegg. Moderne er det ikke . 

Anonymkode: 85bd1...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke veggklokke men har en google nest som står oppå mikrobølgeovnen , hadde hatt en på veggen hvis det var plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har synlige klokker i alle rom bortsett fra i gangen og ser på dem stadig vekk. Hva andre mener er avleggs får være deres valg i deres hjem.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vekkerklokker (pga pris og størrelse) i stue, på kjøkken og bad tidligere. Nå ser jeg på mobilen i stua og på radioen på kjøkkenet. Hadde vært greit med digitale og lydløse klokker her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å ha en klokke på veggen, slippe å dra fram mobilen hver gang man lurer på det. Også greit for ungen å se den, da vet hun også når det nærmer seg leggetid.

Anonymkode: 80587...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 38, har veggklokke både i stua og kjøkkenet, eldre leilighet der rommene er separat. Synes det er veldig greit å ha kontroll på tiden før jobb og avtaler osv. Har i tillegg klokke på mobilen, bruker ikke klokke på håndledd. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: c63b7...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...