Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrasjon…i går tulla samboer med meg der jeg sa ga inntrykk for at det ikke var kjekt..mens han sto å prata. Så fortsatte han bare og jeg satt og bare stirra i luften og holdt på å gråte for jeg ble så sint. Det som var irritasjonsmoment her er at han ikke respekterte meg nokk til å lytte til meg og slutte med det. men neida han kom med samme spøken rett etterpå. Jeg prøvde å si det ikke var greit og gikk fra situasjonen. Han fulgte etter og ga inntrykk for at han måtte få lov til å tulle med meg osv..ja selvfølgelig men når jeg ikke liker det så stopper du, men det gjorde du ikke…sa jeg. Så sa han at dette er IKKE noe å være sint for. Så gikk han.

så bestemte jeg meg etter en stund og forklare rolig hva som plaget meg igjen, men da smilte han bare, han gjorde narr av meg.. 

hvem i all verden har feil her da? 

Anonymkode: 499c1...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voks opp! Det gjelder dere begge.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Frustrasjon…i går tulla samboer med meg der jeg sa ga inntrykk for at det ikke var kjekt..mens han sto å prata. Så fortsatte han bare og jeg satt og bare stirra i luften og holdt på å gråte for jeg ble så sint. Det som var irritasjonsmoment her er at han ikke respekterte meg nokk til å lytte til meg og slutte med det. men neida han kom med samme spøken rett etterpå. Jeg prøvde å si det ikke var greit og gikk fra situasjonen. Han fulgte etter og ga inntrykk for at han måtte få lov til å tulle med meg osv..ja selvfølgelig men når jeg ikke liker det så stopper du, men det gjorde du ikke…sa jeg. Så sa han at dette er IKKE noe å være sint for. Så gikk han.

så bestemte jeg meg etter en stund og forklare rolig hva som plaget meg igjen, men da smilte han bare, han gjorde narr av meg.. 

hvem i all verden har feil her da? 

Altså, hva var spøken ? Vi kan jo virkelig ikke mene noe om dette dersom det ikke er noe kontekst.

Anonymkode: b4414...f66

• Liker 3
Skrevet

Ja det tenker jeg også😂 poenget mitt var egentlig at han dro det lenger når jeg sa det ikke var ok. Det er det som plaget meg. Det skal sier at han kom og sa unsjull nå. 
og det var en liten filleting det er snakk om..’fløu’

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...