AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Mange av de faste varene jeg handlet i fjor er ikke lenger på priskutt enda de lovet at de ikke skulle endres, flere andre varer jeg handlet fast, blant annet änglamarks kokosmelk 2 for 20, har nå blitt til "superbillige 2 for 27". De lyver jo bare og har hevet prisene på alt rett over nyttår og snart kommer vel enda en prisstigning? Anonymkode: 58344...293
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Best å ikke se dem da. Anonymkode: a3cb6...aa4
Pringle Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 De er kyniske, frekke og utspekulerte. Men alle kjedene er det. Og de kan være det, for vi må jo ha mat. Spar har forresten kokosmelk på tilbud denne uka. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Pringle skrev (Akkurat nå): De er kyniske, frekke og utspekulerte. Men alle kjedene er det. Og de kan være det, for vi må jo ha mat. Spar har forresten kokosmelk på tilbud denne uka. Takk for tips, da blir det spar tur! Ja det er provoserende, de selger seg inn som billig billig billig, det er de ikke, ikke lenger i allefall. Anonymkode: 58344...293 1
Liljerød Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 En av kjedene fikk jo bot også for feil markedsføring (tror det var Rema 1000). Det er lurt å følge med og ikke stole blindt på det de selv sier. "Prisfrys" er jo ikke et tilbud, det er jo bare et løfte om at prisen ikke skal settes opp. Flere av kjedene hever prisene for så å love "prisfrys" etter det. Og hvis det annonseres som "tilbud" så skal det være et reelt tilbud, ikke bare lovnad om å ikke øke prisene. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Jeg boikotter coop siden jeg fikk vite at jeg er blant de heldige utvalgte som ikke får kuponger en gang. Det var bare snakk om 4 kroner her og der, men når man ikke får det en gang føler man seg ikke mye verdsatt som kunde. Anonymkode: 060f8...263
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Pringle skrev (58 minutter siden): De er kyniske, frekke og utspekulerte. Men alle kjedene er det. Og de kan være det, for vi må jo ha mat. Spar har forresten kokosmelk på tilbud denne uka. Spar her gjemmer unna varene som er på 10-kr-tilbud. De kan også legg de ved siden av liknende varer som har mye høyere kilopris. Har gitt opp den lokale spar her! Anonymkode: d6b1e...9a3
Topsi Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Liljerød skrev (59 minutter siden): En av kjedene fikk jo bot også for feil markedsføring (tror det var Rema 1000). Det er lurt å følge med og ikke stole blindt på det de selv sier. "Prisfrys" er jo ikke et tilbud, det er jo bare et løfte om at prisen ikke skal settes opp. Flere av kjedene hever prisene for så å love "prisfrys" etter det. Og hvis det annonseres som "tilbud" så skal det være et reelt tilbud, ikke bare lovnad om å ikke øke prisene. Ja, hever prisene med 15% og lover å ikke heve dem igjen de neste 3 mnd, fantastisk
Pringle Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spar her gjemmer unna varene som er på 10-kr-tilbud. De kan også legg de ved siden av liknende varer som har mye høyere kilopris. Har gitt opp den lokale spar her! Anonymkode: d6b1e...9a3 Ja, det er påfallende ofte at butikker er "utsolgt" eller "aldri har sett" en vare som de har på tilbud den uka. Men jeg opplever dette både her og der, kan ikke peke ut noen bestemt kjede som verre på dette enn de andre.
os Maxilla Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 Er generelt drittlei copy-paste reklamene til både Kiwi, Coop og Rema, de inneholder nøyaktig samme strofe. "Prisene kan ikke gå opp, bare ned☺️☺️☺️" Og ALLE tre skryter samtidig av at de (igjen!!) er billigst i xx sin pristest 🙄
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 Pringle skrev (4 minutter siden): Ja, det er påfallende ofte at butikker er "utsolgt" eller "aldri har sett" en vare som de har på tilbud den uka. Men jeg opplever dette både her og der, kan ikke peke ut noen bestemt kjede som verre på dette enn de andre. Merker det veldig godt på spar her da vi er nytilflyttet. Sånn var det ikke på spar der vi bodde tidligere. Men ja, utsolgt og ikke sett skjer altfor ofte! Anonymkode: d6b1e...9a3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 Topsi skrev (7 minutter siden): Ja, hever prisene med 15% og lover å ikke heve dem igjen de neste 3 mnd, fantastisk Banebrytende 😛 Anonymkode: d6b1e...9a3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 34 minutter siden, os Maxilla said: Er generelt drittlei copy-paste reklamene til både Kiwi, Coop og Rema, de inneholder nøyaktig samme strofe. "Prisene kan ikke gå opp, bare ned☺️☺️☺️" Og ALLE tre skryter samtidig av at de (igjen!!) er billigst i xx sin pristest 🙄 Neida, er ikke copy paste. Noen fryser prisene, noen presser prisene, noen låser prisene osv. 😅 Anonymkode: 060f8...263 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg boikotter coop siden jeg fikk vite at jeg er blant de heldige utvalgte som ikke får kuponger en gang. Det var bare snakk om 4 kroner her og der, men når man ikke får det en gang føler man seg ikke mye verdsatt som kunde. Anonymkode: 060f8...263 Hvorfor får du ikke kuponger? Anonymkode: d5705...657
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor får du ikke kuponger? Anonymkode: d5705...657 De har sånne testgrupper for å se om folk som får kuponger handler mer enn de som ikke får. Så noen av oss får ikke kuponger lenger. Anonymkode: 060f8...263
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De har sånne testgrupper for å se om folk som får kuponger handler mer enn de som ikke får. Så noen av oss får ikke kuponger lenger. Anonymkode: 060f8...263 Kupongene er sannelig ikke mye å rope hurra for! pizza, bakepulver og nan brød…. Har aldri brukt nan brød og pizza-kupong, men de kommer om og om igjen. Har brukt bakepulver to ganger. Anonymkode: d6b1e...9a3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #18 Skrevet 15. januar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kupongene er sannelig ikke mye å rope hurra for! pizza, bakepulver og nan brød…. Har aldri brukt nan brød og pizza-kupong, men de kommer om og om igjen. Har brukt bakepulver to ganger. Anonymkode: d6b1e...9a3 Mine kuponger var relevante så lenge det varte, men det stemmer at det ikke er mange kroner å spare. Det var likevel bedre enn Æ, som bare gir tilbud på ting jeg aldri kjøper. Så nå kan man vel si de er like dårlige. Anonymkode: 060f8...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå