Mr.Anon Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Kort fortalt så er "free use" en fetisj hvor man begjærer å bli seksuelt "brukt" hvor som helst og når som helst. Begge parter har selvfølgelig avklart dette på forhånd og har gitt samtykke for dette. En partner har myndigheten til å utføre seksuelle handlinger på motparten uten å spørre og uten forspill og bare hoppe rett på sak uansett om partneren er opptatt eller sover eller hva det måtte være. En liten utvidelse for BDSM livstilen kan du si om du liker sånt. For min del så er "free use" den ultimate tenningen min har jeg funnet ut. 😳 Så jeg ble nysgjerrig på om jeg er alene her om det eller om andre også liker litt sånt? 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Ja, jeg liker det - men kona liker det ikke 😉 Fra spøk til alvor. Dette er seriøse greier som tenderer til overgrep, så her må avtalene være på plass. Anonymkode: 6e960...ef7 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Vel, om dama uttrykket det ville jeg ikke ha noe i mot. Men å selv stille seg i en slik situasjon er vel heller tvilsomt. Full blære å ha sex er ikke bra, samme om du virkelig må drite. Flere andre situasjoner hvor sex ikke står øverst for å si det slik. Anonymkode: d60c2...d01
Mr.Anon Skrevet 15. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg liker det - men kona liker det ikke 😉 Fra spøk til alvor. Dette er seriøse greier som tenderer til overgrep, så her må avtalene være på plass. Anonymkode: 6e960...ef7 Ja selvfølgelig, ingen normale folk liker overgrep. Her må det snakkes om og forklares og begge må være enige om grenser og utførelse. Kanskje lese seg litt opp på det også. Det er som sagt uskyldig moro hvor man begjærer partneren sin. 😊
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Så hun risikerer at du drar opp skjørtet hennes og peiser på i bursdagsselskapet til oldemor, mens hun holder en fremføring over Teams på hjemmekontor, mens hun står med hodet i do og spyr pga omgangssyke, mens hun bygger duplo på gulvet med ungene, mens hun kjører rundt og leter etter parkeringsplass på kjøpesenteret, og en haug andre morsomme situasjoner? Tror aldri du får "ja" til noen sånn blankofullmakt. Anonymkode: 6236e...d09 1 2
Mr.Anon Skrevet 15. januar 2024 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så hun risikerer at du drar opp skjørtet hennes og peiser på i bursdagsselskapet til oldemor, mens hun holder en fremføring over Teams på hjemmekontor, mens hun står med hodet i do og spyr pga omgangssyke, mens hun bygger duplo på gulvet med ungene, mens hun kjører rundt og leter etter parkeringsplass på kjøpesenteret, og en haug andre morsomme situasjoner? Tror aldri du får "ja" til noen sånn blankofullmakt. Anonymkode: 6236e...d09 🤦♂️🤦♂️ 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Mr.Anon skrev (2 minutter siden): 🤦♂️🤦♂️ hva var feil i oppramsingen? Er det regler likevel? Anonymkode: 67c56...149
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Kanskje det er "free use, men bare hjemme hos oss, uten andre mennesker tilstede i bygningen, max 24 timer siden sist jeg dusjet, du må spørre først om jeg er frisk og ikke har vondt noe sted, ikke den uka jeg har mensen, ikke hvis jeg har hatt en dårlig dag på jobb eller noen jeg kjenner har dødd eller noe annet dumt har skjedd i det siste, du må bruke glidemiddel, og hvis jeg sier stopp så må du stoppe uansett altså!" Anonymkode: 6236e...d09 2
Mr.Anon Skrevet 15. januar 2024 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): hva var feil i oppramsingen? Er det regler likevel? Anonymkode: 67c56...149 Tror ikke du helt forstod konseptet, dette er noe som skal planlegges og det går selvfølgelig an å bruke sunn fornuft når du går på. 2
svartkatt Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Tenker det kan gjøres på forskjellige måter. Som andre fetisjer trenger det ikke være sånn at det er kun det som gjelder hele tiden. Og det går an å ha retningslinjer. 1
Jadaomatte Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 (endret) Mr.Anon skrev (1 time siden): 🤦♂️🤦♂️ AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hun risikerer at du drar opp skjørtet hennes og peiser på i bursdagsselskapet til oldemor, mens hun holder en fremføring over Teams på hjemmekontor, mens hun står med hodet i do og spyr pga omgangssyke, mens hun bygger duplo på gulvet med ungene, mens hun kjører rundt og leter etter parkeringsplass på kjøpesenteret, og en haug andre morsomme situasjoner? Tror aldri du får "ja" til noen sånn blankofullmakt. Anonymkode: 6236e...d09 Tviler sterkt på at mannen blir så tent av disse settingene her. En regner med at mannen i tillegg bruker sunn fornuft. Endret 15. januar 2024 av Jadaomatte 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 I teorien ja, men i praksis nei 🤷♀️ Anonymkode: ec63a...566 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I teorien ja, men i praksis nei 🤷♀️ Anonymkode: ec63a...566 Samme her! Anonymkode: c0b14...1a0
Trolltunge Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 Om mannen er den som skal bli "brukt fritt" høres dette lat ut, for det innebærer jo at mannen må tennes opp først for å kunne brukes. Altså at dette blir ensidig oppvarming av mannen konstant, mens kvinnen må selvantenne konstant. Om dette innebærer fri bruk av kvinnen høres det direkte vondt og ubehagelig ut, siden opphisselse er hva som medfører at penetrering er godt, ikke vondt. Også dette høres lat ut, fordi det medfører ingen oppvarming av kvinnen. I begge tilfeller virker det svært egoistisk, i fordel mannen. Vi praktiserer at det alltid er lov å ta initiativ til sex, men ingen sex utføres uten positiv respons og tenning. Om man sover, er opptatt, og så videre er ingen hinder for å prøve seg, men å tørrpule/kaldpule meg hadde mannen aldri gjort, og det hadde ikke vært noe som hadde opprettholdt vårt sexliv som godt heller. Er ikke sex deilig for begge skjønner ingen av oss vitsen med sex. Som fetisj føler jeg dette er litt på linje med å påstå at man er submissiv, fordi man egentlig er ego og lat, og derfor bare vil legge seg på rygg for å få service, men kaller det å underkaste seg og "bli brukt". Selvfølgelig fin tanke å få sex akkurat når man vil, men kan det egentlig kalles en fetisj å blåse i hvilket utbytte en partner har av sex der og da? Jeg ville kalle det noe helt annet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 Kona er alltid klar for kuk, så jeg kan dra av henne buksa og gyve på, akkurat når jeg vil. Hun får tenning bare av et lite puppestreif. Kuken glir godt i begynnelsen bare i svette og utflod. Anonymkode: 5fab9...cae
Sølvi Normalbakken Skrevet 16. januar 2024 #16 Skrevet 16. januar 2024 Det er en fin lek som ofte fungere best tidlig i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #17 Skrevet 16. januar 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: hva var feil i oppramsingen? Er det regler likevel? Anonymkode: 67c56...149 Tror ikke regelen forutsetter at partner er hjernedød. Det var oppramsingen din. Anonymkode: bc9e5...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #18 Skrevet 16. januar 2024 Visste ikke at dette var en fetisj. Hadde det sånn med eksen, og det er noe som falt oss helt naturlig, så for oss føltes det vanlig. Kun en gang iløpet av forholdet fikk jeg nei, men da var hun syk Anonymkode: 40e1e...851
SlemUlv Skrevet 16. januar 2024 #19 Skrevet 16. januar 2024 Dette er noe vi prøvde på, men pågrunn av begges helse så ble det for avlyst. Var ikke gøy for noen av oss til slutt. Og selv om man har fritt bruk, tenker man gjerne på andres samtykke også. Så i settinger med andre, som ikke har samtykket, vil ingenting skje. Sier seg selv, for de aller fleste.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #20 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror ikke regelen forutsetter at partner er hjernedød. Det var oppramsingen din. Anonymkode: bc9e5...dc8 1. Jeg synes konseptet høres ganske hjernedødt ut i seg selv og 2. det var ikke jeg som ramset opp, det var en annen som tydeligvis også synes dette høres helt hjernedødt. Anonymkode: 67c56...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå