AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 At han/hun gir inntrykk av å være enig med deg om politiske meninger, barneoppdragelse, farge i stuen, hvilken bil dere skal kjøpe osv? At enigheten dere har er kun skuespill? Anonymkode: b6692...3a8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: At han/hun gir inntrykk av å være enig med deg om politiske meninger, barneoppdragelse, farge i stuen, hvilken bil dere skal kjøpe osv? At enigheten dere har er kun skuespill? Anonymkode: b6692...3a8 Det spørs jo helt hvor krevende du er. Man kan gjøre mye for husfreden Anonymkode: 06f7f...183
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Mannen min er slik. Han har kun meninger innen sine interessfelt. Men vet ikke om det har noe med «det andre laget» å gjøre? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 2fcfc...b5d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Jeg trodde du mente at de var homofile Anonymkode: 548b0...dc4 10 2
Trolltunge Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 (endret) Nei. Vi er ofte to ulike lag i utgangspunktet, men vi er ærlige om uenigheter, og enighet oppstår ved enten kompromisser eller at den som har sterkest følelser angående akkurat den saken "vinner". Så er det bytting på hvem som får viljen sin fordi vedkommende har sterkeste behov angående saken det står om. Et slags kompromiss i det også. Å bytte på å bestemme ting. Hva den andre egentlig ønsker og mener i utgangspunktet blir ikke skjult. Løsningene som kommer ut av kompromisser blir ofte bedre enn det hver av oss ønsket i utgangspunktet også. To hoder tenker ofte bedre enn ett. Det er mange av de løsningene vi kom frem til som kompromiss jeg i etterkant er ekstra begeistret for, fordi det at begge to kom med gode innspill førte til bedre løsning enn noen av oss hadde kommet frem til alene. Endret 15. januar 2024 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Jeg bruker "spiller på det andre laget" om at de har en annen legning enn deg. Ikke bare en annen mening. Jeg mistenker kona til en venn av meg for å spille på det andre laget.. De skiller seg faktisk nå uten at det er nevnt som en av årsakene. Jeg har ikke sagt noe til han om mistankene mine og skal heller ikke gjøre det, siden det er basert på relativt tynt grunnlag. Men jeg blir ikke akkurat overrasket om hun ender opp med en kvinne neste gang. Men om TS med det begrept mener at de bare snakker deg etter munnen.. det liker jeg ikke. Jeg trenger en mann med egne meninger. Jeg datet en hvor svaret på alt fra hva han ville spise til hvilken film han ville se var "samme for meg, det du vil". I hans hode var han gentleman når han oppførte seg sånn, men jeg ble jo helt sprø av det. Det er irriterende når noen er enig i alt du sier, og spesielt når de lar alle avgjørelser være opp til deg. For meg er den stressfaktor, det er på ingen måte en drøm å måtte bestemme alt fra farge i stuen til bil. Men det er jo også noe søtt i småting som at man ender opp med å ville høre på musikken den man er forelsket i liker, og også gjerne ender opp med å like den bedre. Og så er man jo mer sporty når man er DØDSforelsket, mer ja-person, "JA, det høres gøy ut, det vil jeg prøve" sier jeg med et stort smil når han foreslår et eller annet som jeg aldri i verden hadde gjort om det ikke var nettopp han som spurte. Anonymkode: 5e38d...d71
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde du mente at de var homofile Anonymkode: 548b0...dc4 Jeg trodde du mente homofil. Og det trodde jeg han var før vi ble sammen. Ellers er vi forbausende enige. Jeg er ikke så opptatt av fotball, han er ikke så opptatt av sminke og hudpleie, så akkurat de to tingene deler vi ikke med hverandre. Ellers er vi enige om de store tingene. Anonymkode: 940ce...8d2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Om noen spiller på det andre laget, så er det meg👯🏼♀️ Anonymkode: 60a0a...063 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #9 Skrevet 16. januar 2024 Spiller på det andre laget? At han er homo? Ja, iblant. Han er veldig feminin på flere områder. Men det uttrykket du leiter etter er "snakke etter munnen". Det gjør han ikke i det hele tatt. Han er nesten helt motsatt; må si høyt alt han tenker på. Anonymkode: fcf5a...0f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå