AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Jeg er godt voksen, men helt ny på dette med dating. Jeg har møtt et par menn som jeg har likt godt, følt at det kan bli noe. Begge har gitt uttrykk for det samme og jeg har tenkt at det kan bli noe. Men så helt ut av det blå og før vi egentlig har blitt ordentlig kjent så har de avsluttet og mumlet noe om ikke rett følelser, gnisten mangler etc. Har noen venninner som opplever det samme igjen og igjen. Så nå er jeg nysgjerrig. Er det flest menn som avslutter tidlig i datingfasen? Hva er deres inntrykk? Anonymkode: 8e8e0...d7a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Tror menn opplever det samme igjen og igjen. Tipper grunnen er at man rådes til å date flere samtidig og gå videre med den det fungerer best med. Nettdating og all bullshit om dating gjør at i gen noen gang er fornøyd med noen og bare hopper videre til neste og neste. Anonymkode: 482ed...06d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er godt voksen, men helt ny på dette med dating. Jeg har møtt et par menn som jeg har likt godt, følt at det kan bli noe. Begge har gitt uttrykk for det samme og jeg har tenkt at det kan bli noe. Men så helt ut av det blå og før vi egentlig har blitt ordentlig kjent så har de avsluttet og mumlet noe om ikke rett følelser, gnisten mangler etc. Har noen venninner som opplever det samme igjen og igjen. Så nå er jeg nysgjerrig. Er det flest menn som avslutter tidlig i datingfasen? Hva er deres inntrykk? Anonymkode: 8e8e0...d7a Tja, ligger du med dem ? I så fall har du svaret ditt der, du har blitt brukt av en av de kjekke gutta som ligger med alle dere damer. Anonymkode: 5a153...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Jeg er ikke på Tinder, men jeg har flere kompiser som er der og kun 1 venninne som bruker det. Mitt inntrykk er at hun er veldig selektiv på hvem hun vil bli mer kjent med / møte, mens mennene vil møte fort - men så blir det ikke noe mer. Gutta sveiper litt ukritisk, og finsorterer etterpå… Litt flåsete sagt, men stemmer dette litt? Anonymkode: a101d...cb6 2
Fjellmannover190 Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Om du har hatt sex med dem, så har du svaret: du har vært på en fuckboy! Har ikke opplevd å bli ledet til start på et forhold for så å få det avsluttet plutselig, de fleste har vært flotte kvinner. Derimot er det kun ca 50% av matcher som svarer på meldinger. Har også opplevd å få en date avlyst på grunn av at jeg satte Tinder til inaktiv, hun trodde jeg var en fuckboy (hun hadde brent seg før) 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke på Tinder, men jeg har flere kompiser som er der og kun 1 venninne som bruker det. Mitt inntrykk er at hun er veldig selektiv på hvem hun vil bli mer kjent med / møte, mens mennene vil møte fort - men så blir det ikke noe mer. Gutta sveiper litt ukritisk, og finsorterer etterpå… Litt flåsete sagt, men stemmer dette litt? Anonymkode: a101d...cb6 likevel, hu venninna di ligger sikkert med en flere enn alle gutta til sammen, ganger to - om hun er en av de sportspulerne. Anonymkode: 5a153...fe5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Jeg har motsatt erfaring. Syntes heller det er vanskelig å bli kvitt mannfolka jeg ikke er interessert i. Aldri blitt ghosta. Men slettet mange selv. Anonymkode: 38a32...391
Sparkling_Pink Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Noen av mannfolket jeg har møtt hvor de har avsluttet har jeg mistenkt at har møtt andre damer, andre har avsluttet med meg med begrunnelsen at de fann ei anna, dette skjer etter 1-3 møter. Mange første dates har vært avklarende, og det viser seg at det ikke er gjensidig interesse i noe mer. De som har vært interessert i meg og jeg har avsluttet med har jeg brukt måneder på å bli kjent med først og avsluttet etter nøye vurdering. Så alt i alt har mannfolket avsluttet tidsmessig lenge før meg. De bruker uker, jeg bruker måneder. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): likevel, hu venninna di ligger sikkert med en flere enn alle gutta til sammen, ganger to - om hun er en av de sportspulerne. Anonymkode: 5a153...fe5 Sportspuler 😂 Anonymkode: 23a76...862
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 Fjellmannover190 skrev (3 timer siden): Om du har hatt sex med dem, så har du svaret: du har vært på en fuckboy! Har ikke opplevd å bli ledet til start på et forhold for så å få det avsluttet plutselig, de fleste har vært flotte kvinner. Derimot er det kun ca 50% av matcher som svarer på meldinger. Har også opplevd å få en date avlyst på grunn av at jeg satte Tinder til inaktiv, hun trodde jeg var en fuckboy (hun hadde brent seg før) De fleste menn er fuckboys på den måten at de gjerne har sex med kvinner selv om de ikke føler at det kan bli noe mer. Om en mann faller for en kvinne vil han treffe henne igjen, også om han er en utpreget fuckboy ellers. Lett har sex uten følelser. Ellers tror jeg det er veldig ulikt hvem som avslutter mest. Jeg har vært heldig i at ingen menn jeg ønsket å gå videre med avsluttet. Selv avsluttet jeg med mange. Også mange som ønsket å gå videre, og heldigvis var det også noen som var enige, for det var selvfølgelig best. Kjipt å såre noen. Har venninner som mest har opplevd det motsatte, og da spesielt venninner som er veldig tydelige på at de har høye krav til menn veldig tidlig. Årsaken til at jeg opplevde det lite er nok at jeg ikke var streng på slikt, verbalt, men var mer åpen for å bli kjent og se menn an. Det betyr ikke at jeg ikke har nøyaktig like strenge kriterier, men jeg avskrekket nok ikke menn ved å utbrode kriterier tydelig veldig fort. Jeg hadde heller kravene i hodet, og så feilet menn i dem, eller ikke. Dette fordi jeg vil se i handlinger hvordan folk er, og ser lite nytte i ord og løfter. Det kan bety absolutt ingenting. Feilet menn i mine kriterier kuttet jeg dem ut. Tror egentlig mange menn som kuttet ut mine "strenge" venninner oppfylte kravene, men så ble de betenkte over å bli møtt med en veldig kravliste. Da ble det rødt flagg. Litt som at jeg kuttet ut menn som var opptatt av hvor mange menn jeg har lagt med, selv om jeg ikke hadde lagt med mange, fordi det å komme med slikt slik boom i starten viser et ugreit fokus. Istedenfor å gi det tid, så man blir kjent, og ikke egentlig trenger å bedrive regelrette ufine avhør. Anonymkode: 48527...fd9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 Tror ikke det er noen fasit på dette. Tror rett og slett det er individuelt og handler om person. Jeg er dame i slutten av 30 årene, datet de siste 2 årene. Møtt 11 menn. Alt fra 1 date til fast i 6 måneder. De har avsluttet 2 ganger, jeg 8 ganger, dater 1 fast nå. Anonymkode: ee501...0f0
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: De fleste menn er fuckboys på den måten at de gjerne har sex med kvinner selv om de ikke føler at det kan bli noe mer. Om en mann faller for en kvinne vil han treffe henne igjen, også om han er en utpreget fuckboy ellers. Lett har sex uten følelser. Ellers tror jeg det er veldig ulikt hvem som avslutter mest. Jeg har vært heldig i at ingen menn jeg ønsket å gå videre med avsluttet. Selv avsluttet jeg med mange. Også mange som ønsket å gå videre, og heldigvis var det også noen som var enige, for det var selvfølgelig best. Kjipt å såre noen. Har venninner som mest har opplevd det motsatte, og da spesielt venninner som er veldig tydelige på at de har høye krav til menn veldig tidlig. Årsaken til at jeg opplevde det lite er nok at jeg ikke var streng på slikt, verbalt, men var mer åpen for å bli kjent og se menn an. Det betyr ikke at jeg ikke har nøyaktig like strenge kriterier, men jeg avskrekket nok ikke menn ved å utbrode kriterier tydelig veldig fort. Jeg hadde heller kravene i hodet, og så feilet menn i dem, eller ikke. Dette fordi jeg vil se i handlinger hvordan folk er, og ser lite nytte i ord og løfter. Det kan bety absolutt ingenting. Feilet menn i mine kriterier kuttet jeg dem ut. Tror egentlig mange menn som kuttet ut mine "strenge" venninner oppfylte kravene, men så ble de betenkte over å bli møtt med en veldig kravliste. Da ble det rødt flagg. Litt som at jeg kuttet ut menn som var opptatt av hvor mange menn jeg har lagt med, selv om jeg ikke hadde lagt med mange, fordi det å komme med slikt slik boom i starten viser et ugreit fokus. Istedenfor å gi det tid, så man blir kjent, og ikke egentlig trenger å bedrive regelrette ufine avhør. Anonymkode: 48527...fd9 Hvor mange folk har ligget med er åpenbart et viktig punkt dersom man ser etter forhold ser det ut til. Anonymkode: 5a153...fe5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): likevel, hu venninna di ligger sikkert med en flere enn alle gutta til sammen, ganger to - om hun er en av de sportspulerne. Anonymkode: 5a153...fe5 Altså, dette vet jeg ikke hva jeg skal svare på en gang, hvem snakker slik? 😂😂 men jeg lærte hverfall et nytt ord 🙈 Anonymkode: a101d...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange folk har ligget med er åpenbart et viktig punkt dersom man ser etter forhold ser det ut til. Anonymkode: 5a153...fe5 Menn som spør om slikt på første date, eller graver veldig slikt før man har opparbeidet et slags tillitsforhold, har likevel et fokus på slikt som avskrekker mange kvinner. Fordi det ofte er svært sjalu menn som graver veldig i slikt, og sykelig sjalu kjæreste vil man ikke ha. Erfaringer jeg har angående menn som har stort fokus på slikt, egne og venninners, er at de sliter med antallet uansett. Dersom man deler et antall, et lavt også, så visualiserer de rett og slett antallet pikker, og får utfordringer med dette. Om menn er opptatt av at kvinnen ikke har vært med veldig mange er det bedre å spørre henne om livet og erfaringer generelt. Man får ikke antallet da, men får likevel inntrykk av hvilket liv hun har levd, og hvordan prioriteringer har vært. Min mann har aldri spurt meg om antallet, men han vet nok at det ikke er spesielt høyt. Det ut fra min historie, mine prioriteringer, mine verdier, hvordan jeg var som person ovenfor ham, er som person, hva han fanger opp under samtaler med venner, og så videre. Om jeg hadde hatt en fortid med mye festing, mye fyll, mange menn, så hadde han oppfattet dette, uten å spørre. Han spurte meg om livet på ok måter istedenfor å gi meg et spørsmål som jeg hadde rygget for, fordi jeg vet hvilken type menn som graver i slikt, og at den typen vil jeg ikke ha. Jeg kjenner ingen kvinner som vil ha den typen menn. Det var tabber vi som unge ble ferdige med. Retrosjalu menn. Ingen antall er ok for slike egentlig. De med få tidligere partnere reagerer derfor nøyaktig like negativt som dem med mange på slikt spørsmål. Det er omtrent sikreste måte å ikke få en date nr to i min omgangskrets, og det tror jeg ikke er uvanlig. Type kvinner som synes slikt spørsmål er ok er etter min erfaring kvinner med skamrelasjon til sex. Hvilket ikke er bra å ha, uansett antall. Anonymkode: 48527...fd9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Menn som spør om slikt på første date, eller graver veldig slikt før man har opparbeidet et slags tillitsforhold, har likevel et fokus på slikt som avskrekker mange kvinner. Fordi det ofte er svært sjalu menn som graver veldig i slikt, og sykelig sjalu kjæreste vil man ikke ha. Erfaringer jeg har angående menn som har stort fokus på slikt, egne og venninners, er at de sliter med antallet uansett. Dersom man deler et antall, et lavt også, så visualiserer de rett og slett antallet pikker, og får utfordringer med dette. Om menn er opptatt av at kvinnen ikke har vært med veldig mange er det bedre å spørre henne om livet og erfaringer generelt. Man får ikke antallet da, men får likevel inntrykk av hvilket liv hun har levd, og hvordan prioriteringer har vært. Min mann har aldri spurt meg om antallet, men han vet nok at det ikke er spesielt høyt. Det ut fra min historie, mine prioriteringer, mine verdier, hvordan jeg var som person ovenfor ham, er som person, hva han fanger opp under samtaler med venner, og så videre. Om jeg hadde hatt en fortid med mye festing, mye fyll, mange menn, så hadde han oppfattet dette, uten å spørre. Han spurte meg om livet på ok måter istedenfor å gi meg et spørsmål som jeg hadde rygget for, fordi jeg vet hvilken type menn som graver i slikt, og at den typen vil jeg ikke ha. Jeg kjenner ingen kvinner som vil ha den typen menn. Det var tabber vi som unge ble ferdige med. Retrosjalu menn. Ingen antall er ok for slike egentlig. De med få tidligere partnere reagerer derfor nøyaktig like negativt som dem med mange på slikt spørsmål. Det er omtrent sikreste måte å ikke få en date nr to i min omgangskrets, og det tror jeg ikke er uvanlig. Type kvinner som synes slikt spørsmål er ok er etter min erfaring kvinner med skamrelasjon til sex. Hvilket ikke er bra å ha, uansett antall. Anonymkode: 48527...fd9 Det er sikkert noen av de mennene du snakker om der. De fleste tror jeg imidlertid ikke er så opptatt av det nøyaktige tallet, i allefall er ikke jeg det, men det som betyr noe er om de har ligget rundt eller ikke. Det samme gjelder nok for de fleste kvinner når det gjelder menn vil jeg tro. Anonymkode: 5a153...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #17 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er sikkert noen av de mennene du snakker om der. De fleste tror jeg imidlertid ikke er så opptatt av det nøyaktige tallet, i allefall er ikke jeg det, men det som betyr noe er om de har ligget rundt eller ikke. Det samme gjelder nok for de fleste kvinner når det gjelder menn vil jeg tro. Anonymkode: 5a153...fe5 Om det nøyaktige tallet ikke er så vesentlig trenger du ikke spørre om antallet, men spørre om andre ting som avdekker hennes fortid og holdninger. Du har uansett ikke noe garanti for å få vite alt, og det har du heller ikke noe krav på. Jeg utleverer ingenting om mine ekser for eksempel. Den lojaliteten er evig angående det intime vi delte. Uten å ha spurt vet nok likevel min mann at det ikke har vært mange før ham. Han vet at jeg var jomfru til jeg var 18 år, da var i tre år langt forhold, at jeg aldri har hatt en ons, var i nytt forhold fra jeg var 22- 26, og ikke følte meg klar for noe ny mann før jeg møtte ham 27 år gammel. Han vet mer som forteller om slikt også, uten å ha spurt direkte om antallet tidligere partnere, men ting som har falt seg mer naturlig å komme frem under vanlige samtaler oss mellom, eller med venner. Hadde han spurt meg ut om tidligere partnere og antallet kunne mye blitt annerledes. Jeg hadde definitivt reagert mye mer negativt på det enn på de spørsmålene som også ga ham et godt bilde på hvem jeg er. Om dette hadde betydning for ham var han heldigvis klokere. Jeg er ikke engang sikker på at det har betydning for ham, for om han er det har han vært så naturlig og diskré i å finne ut hvem jeg er som person at det aldri ble ubehagelig. Jeg bryr meg ingenting om hvor mange det var før meg. Det som har betydning for meg er at det er meg, og helst ingen andre etter meg. Jeg vet heller ikke hans antall, men har jo skjønt at det var flere enn jeg hadde, gjennom like naturlige samtaler. Det plager meg ikke. Anonymkode: 48527...fd9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #19 Skrevet 16. januar 2024 4 hours ago, Maskinfører said: Menn ? 😳😊 Du tenker kanskje at det ikke betyr noe for en kvinne om mannen har pult 7 eller 100 før henne ? Anonymkode: 5a153...fe5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #20 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er ikke på Tinder, men jeg har flere kompiser som er der og kun 1 venninne som bruker det. Mitt inntrykk er at hun er veldig selektiv på hvem hun vil bli mer kjent med / møte, mens mennene vil møte fort - men så blir det ikke noe mer. Gutta sveiper litt ukritisk, og finsorterer etterpå… Litt flåsete sagt, men stemmer dette litt? Anonymkode: a101d...cb6 For meg som mann kan det nok stemme noen ganger. Nå har jeg ikke datet på en stund, men da jeg gjorde det, så var det jo flere profiler som ga et fint inntrykk, men ofte er det jo slik at man må møtes for å se om det klaffer. Personlig tror jeg det er vanskelig å gjøre en god nok "sortering" kun digitalt, det er jo mennesker det er snakk om i bunn og grunn. Alt er ikke alltid som det fremstår i app. Anonymkode: 9dfe3...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå