Gå til innhold

Hunden min døde plutselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her helt knust på jakt etter svar. Forrige uke ble hunden min dårlig med diaré og oppkast. Virket i tilsynelatende fin form da vi la oss for natten, hørte at hun gikk litt rundt og drakk vatn. på morgenen finner vi hun død 💔 på det tidspunktet var det blodig avføring/ blod bak. Obduksjon var såpass dyrt at det ble fort valgt bort, og hun ligger nå gravd i hagen.

Nå sitter jeg igjen med så mange spørsmål, og en dårlig samvittighet opp til månen om hun har hatt det forferdelig. Jeg kjenner jeg får ikke ro i sjelen før jeg vet hva som kan ha hendt, og hvordan hun har hatt det 💔 hun var en liten hund på 5år, ikke syk fra før. 

Anonymkode: 5584e...ca7

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har kanskje fått i seg noe giftig 

Skrevet

Høres ut som hun har blitt forgiftet av noe. 

Lett å være etterpåklok, men dere burde ha kontaktet veterinær når det er både oppkast og diare.

Anonymkode: 84b49...e89

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår hvordan du har det. Det er forferdelig å miste kjæledyr sitt. Men jeg trur du kommer til å gå på veggen hvis du fortsatt skal gruble på det. Hva trudde dyrlegen da? Min hund ble plutselig markant dårlig i løpet av 24 timer. Jeg trur ikke han har hatt det bra den natta. Men dem er flink til å skjule det for flokken sin. Så når jeg så han den morgen så forstod jeg at her  må vi bare avlive. Dyrlegen mente at det hadde kommet betennelse i lunger og hjerte. Så vi kunne begynne på behandling og undersøkelser. Men jeg sa nei. Han skulle få slippe. 

Anonymkode: 110f6...170

• Hjerte 1
Skrevet

Hvor lenge gikk hun med diare og kastet opp?

• Nyttig 1
Skrevet

Føler med deg ❤️ Noen ganger kommer det brått på..

Anonymkode: 14e79...44e

• Nyttig 1
Skrevet

Aww man! 

Dette var leit.. 😔

Bissevover klager aldri, så derfor er det umulig å vite når de lider.. 

• Liker 1
Skrevet

Kondolerer 💔

Hvor mange timer var hun dårlig ?

Anonymkode: b2caf...c2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

sitter her helt knust på jakt etter svar. Forrige uke ble hunden min dårlig med diaré og oppkast. Virket i tilsynelatende fin form da vi la oss for natten, hørte at hun gikk litt rundt og drakk vatn. på morgenen finner vi hun død 💔 på det tidspunktet var det blodig avføring/ blod bak. Obduksjon var såpass dyrt at det ble fort valgt bort, og hun ligger nå gravd i hagen.

Nå sitter jeg igjen med så mange spørsmål, og en dårlig samvittighet opp til månen om hun har hatt det forferdelig. Jeg kjenner jeg får ikke ro i sjelen før jeg vet hva som kan ha hendt, og hvordan hun har hatt det 💔 hun var en liten hund på 5år, ikke syk fra før. 

Uff, føler med deg ❤️

Anonymkode: a0f78...fb5

Skrevet
Sofakona skrev (16 timer siden):

Hvor lenge gikk hun med diare og kastet opp?

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kondolerer 💔

Hvor mange timer var hun dårlig ?

Anonymkode: b2caf...c2b

noen timer på kvelden 😓

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

noen timer på kvelden 😓

Kjære deg, jeg hadde gjort det samme i din situasjon, og sett an med veterinær til dagen etter. Du kunne ikke vite alvoret. Vi levende vesener kan dø, og ikke alt kan kontrolleres. Sørg uten å klandre deg selv! ❤️

Anonymkode: ee0a3...822

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Høres ut som hun har blitt forgiftet av noe. 

Lett å være etterpåklok, men dere burde ha kontaktet veterinær når det er både oppkast og diare.

Anonymkode: 84b49...e89

Hun hatt både diaré og oppkast før, hunder spiser jo alt. å siden hun drakk så tenkte jeg vi kunne se det ann til morgenen etterpå. hun var sluttet med oppkast og diaré, å lagt seg da vi la oss 💔 

Men ja, hadde jeg vist utfallet hadde jeg selvfølgelig kjørt til andre siden av jordkloden for en veterinær. 

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

Kan høres ut som om den har fått i seg rottegift.

Anonymkode: 8324d...8be

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun hatt både diaré og oppkast før, hunder spiser jo alt. å siden hun drakk så tenkte jeg vi kunne se det ann til morgenen etterpå. hun var sluttet med oppkast og diaré, å lagt seg da vi la oss 💔 

Men ja, hadde jeg vist utfallet hadde jeg selvfølgelig kjørt til andre siden av jordkloden for en veterinær. 

Jeg hadde gjort det samme. Jeg HAR gjort det samme. Man løper ikke ned veterinærvakta sent på kvelden for en hund som er dårlig i magen men drikker vann. De hadde bedt dere se det an til neste dag. Hadde det vært andre symptomer som skjelvinger/dårlig balanse, skumming rundt munn etc, ville det vært annerledes.

Beklager så mye, Ts. Det er forferdelig å miste en pelskledd venn. 

Anonymkode: b33fa...bf6

• Liker 4
Skrevet

Det var en nyhetssak forrige år om funn av pølser med gjemte barberblader i "strødd rundt" langs turstier. Jeg hater å tenke på at noe slik ondskap kan i hele tatt eksistere, og jeg håper at hva nå enn som var årsaken, at det ikke var dette.

Uansett så beklager jeg også 💙

Skrevet

Kondolerer så mye 💜

Anonymkode: 009a4...207

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...