AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Hei! Er i uke 37 med barn nr 3. Har den siste uka gått konstant med masrier, sterke smerter som kommer og går i korsryggen. Inatt tok det seg virkelig opp å jeg var sikker på fødselen var i gang, våknet av takene. Men her sitter jeg enda. Underlivet et meget hovent og det har kommet masse slim de siste dagene.. Er det noe håp for at noe starter snart eller må jeg gå sånn i ukesvis? Utrolig slitsomt når det holder på sånn. Anonymkode: 2eee5...c3a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Er i uke 37 med barn nr 3. Har den siste uka gått konstant med masrier, sterke smerter som kommer og går i korsryggen. Inatt tok det seg virkelig opp å jeg var sikker på fødselen var i gang, våknet av takene. Men her sitter jeg enda. Underlivet et meget hovent og det har kommet masse slim de siste dagene.. Er det noe håp for at noe starter snart eller må jeg gå sånn i ukesvis? Utrolig slitsomt når det holder på sånn. Anonymkode: 2eee5...c3a Det kan ingen vite, dessverre for oss alle Har hatt det slik i en uke nå, er i uke 36+ og tenker det kan potensielt holde på i fire-seks uker til, så det er bare å gjøre det mest komfortabelt man overhode klarer. Hva føler du hjelper deg? Varme omslag? Noen stillinger? Jeg har fått god hjelp av å ha varmeflaske/omslag foran og bak. Og ha en iPad ved senga så jeg kan skru på en serie midt på natta hvis jeg ikke får sove for å få hjernen litt bort fra kaoset og smertene. Anonymkode: 15cfc...1eb
dovendyret31 Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan ingen vite, dessverre for oss alle Har hatt det slik i en uke nå, er i uke 36+ og tenker det kan potensielt holde på i fire-seks uker til, så det er bare å gjøre det mest komfortabelt man overhode klarer. Hva føler du hjelper deg? Varme omslag? Noen stillinger? Jeg har fått god hjelp av å ha varmeflaske/omslag foran og bak. Og ha en iPad ved senga så jeg kan skru på en serie midt på natta hvis jeg ikke får sove for å få hjernen litt bort fra kaoset og smertene. Anonymkode: 15cfc...1eb Desverre ingenting som hjelper, har prøvd det meste. Har tv på rommet, men klarer ikke koble bort fra smertene da jeg må puste meg gjennom dem🤷♀️ skulle ønske jeg kunne sove til baby bestemmer seg for og komme..
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 6 minutter siden, dovendyret31 said: Desverre ingenting som hjelper, har prøvd det meste. Har tv på rommet, men klarer ikke koble bort fra smertene da jeg må puste meg gjennom dem🤷♀️ skulle ønske jeg kunne sove til baby bestemmer seg for og komme.. Det hadde vært magisk. Også får man akkurat det motsatte, nesten ingen søvn. Hverken natt eller dag. Jeg prøver iherdig fortelle meg selv at dette er bare en svært kort periode. En natt hjalp det meg å bevege meg, stå og vugge frem og tilbake. Føltes ut som om baby skulle falle ut - men den ble den der inne til en ny dag med terror. Prøvd å stå i dusjen med varmt vann mot ryggen? Jeg har ikke prøvd dette selv, men de anbefaler det jo til fødende når riene starter. Jeg driver og drømmer om at vannet mitt skal gå eller slimproppen falle ut, da vet jeg noe er i gang i det minste. Anonymkode: 15cfc...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå