AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Noen som har prøvd Dulcolax stikkepille ifb forstoppelse som gravid? Står at det er trygt men sitter litt lengre inne å ta det nå som gravid. Anonymkode: e5128...66a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Har du prøvd å spise masse svisker? Eller en pose sviskekompott? Jeg synes Dulcolax er verre enn fødsel nesten, så jeg hadde nok også vært forsiktig... Anonymkode: e8048...a41
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Har du prøvd å spise masse svisker? Eller en pose sviskekompott? Jeg synes Dulcolax er verre enn fødsel nesten, så jeg hadde nok også vært forsiktig... Anonymkode: e8048...a41 Pose sviskekompott bruker å funke men gjorde det ikkedenne gangen. Er bare 7 uker på vei Anonymkode: e5128...66a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Det virker bare lokalt på tarmen og stor det ar det er trygt er det bare å prøve. Anonymkode: a8d7e...a6e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Jeg brukte det da jeg har gravid. Gikk helt fint å fikk endelig gått på do! Brukte det flere ganger under min første graviditet, da alle kjerringråd å all laktulose i verden ikke gjorde noen ting for meg. Ble litt uvell etterpå bare. Kunne også ta litt tid før den virka. Ene ganger opptil 2 timer. Så pass på at du er hjemme å har ro rundt deg. Anonymkode: 13b7b...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå