AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Hei. Velger å være anonym da jeg kjenner folk i gruppa å dette er et utrolig sårt tema. Misstenker SA i Desember 2023. Har ikke fått positive g tester etter dette (fikk svak den dagen jeg sluttet å blø). Hadde ikke smerter å aborten minnet mere om en vanlig mens (litt klumpete, men ikke noe alvorlig). Prøver å peile EL etter at jeg sluttet å blø, men fertilitetsmonitoren fanger opp Høy (nå 15 dager på rad). Når jeg var på do igår tok jeg en Graviditetstest som så slik ut 👇🏼 (Både vanlig uredigert å redigert med invert filter). Strekene er der, men svake. Fortsetter å få samme tester idag i tilegg til typisk EL-slim. Dere vet sånn gjennomsiktig og muligheten for å kunne "dra det mellom fingrene". Noen som har råd, tips eller innspill. Er det mulig at jeg er gravid igjen eller er dette noe annet. Peiler som sagt med monitor (vet det ikke er anbefalt), men også med vanlige tester. Disse har blitt litt sterkere, men ikke positive på EL da teststreken er litt svakere enn kontrollstreken. Beklager lang melding, men føler jeg står i ståa nå å har null peiling. Kvalm igår å idag å har hatt hodepine i 4 dager. Ikke ille, men som murringer i hodet. ❤️ Takk for denne gruppen!! Anonymkode: 627f0...bb3
IkkeStudentLenger Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Har du fått målt HCG hos fastlegen med noen dagers mellomrom? Vet du at det er SA i desember, eller er det bare mistanke om det?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 IkkeStudentLenger skrev (Akkurat nå): Har du fått målt HCG hos fastlegen med noen dagers mellomrom? Vet du at det er SA i desember, eller er det bare mistanke om det? Har ikke fått målt HCG hos legen nei. Vurderte å gjøre det i uka, men greia er den at G testen var positiv dagen før jeg begynte å blø for å så bli negativ. Tok en test her om dagen da jeg var kvalm å egentlig for "moro" skyld å ble litt overrasket over at jeg kunne skimte en strek. Reagere i tilegg på dette med slimet jeg hadde i morges. Misstenker jo SA i Desember siden jeg begynte å blø å med klumper for å så få negativ test. Har ikke hatt smerter eller lignende. Anonymkode: 627f0...bb3
IkkeStudentLenger Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Kanskje like greit å ta en tur til legen? Vet at hcg kan være igjen i kroppen ganske lenge, men det er umulig for oss her inne å si hva som foregår i kroppen din Etter en periode som gravid får man svakere tester også eller negative tester, så er en del som blir stresset av det. Hvor langt var du på vei da du mistenker SA? Jeg hadde en SA i uke 11 for noen år siden, det var mensenblødning med klumper, smerter, og jeg fikk bekreftet hos legen at det var SA. Tok ikke eggløsningstester, fikk mensen igjen 6 uker etter SA og positiv graviditetstest 6 uker etter det igjen. Eggløsning etter SA kan være litt vanskelig å time, så kan jo være du er gravid igjen allerede ja. Jeg ville kanskje fått målt HCG hos fastlegen, og hvis det er positivt, få time et par dager etter for ny måling.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 IkkeStudentLenger skrev (1 minutt siden): Kanskje like greit å ta en tur til legen? Vet at hcg kan være igjen i kroppen ganske lenge, men det er umulig for oss her inne å si hva som foregår i kroppen din Etter en periode som gravid får man svakere tester også eller negative tester, så er en del som blir stresset av det. Hvor langt var du på vei da du mistenker SA? Jeg hadde en SA i uke 11 for noen år siden, det var mensenblødning med klumper, smerter, og jeg fikk bekreftet hos legen at det var SA. Tok ikke eggløsningstester, fikk mensen igjen 6 uker etter SA og positiv graviditetstest 6 uker etter det igjen. Eggløsning etter SA kan være litt vanskelig å time, så kan jo være du er gravid igjen allerede ja. Jeg ville kanskje fått målt HCG hos fastlegen, og hvis det er positivt, få time et par dager etter for ny måling. Takk for godt svar. Tenker det blir en tur til legen ja. Misstenker SA i uke 5 ca. Vansklig å vite da jeg har PCOS og uregelmessig menstruasjon. Men har blitt bedre etter at jeg fikk medisiner da. Enda godt det. Anonymkode: 627f0...bb3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå