Gå til innhold

Har du blitt betatt/forelsket i noen mens du var i ett forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 05f5e...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for meg er dette like ille som utroskap. Derfor gorlot jeg forholdet med en gang det skjedde. 

Deretter har jeg forstått at forholdene hadde store dype problemer, som at jeg var dørmatte/ brukt etc..jeg reagerte ikke på det på annen måte enn forelske meg i annen. 

Anonymkode: eba7c...248

Skrevet

Ja mange ganger. Jeg blir veldig lett betatt da. Det er ikke noe jeg har gjort noe med og det har jo alltid gått over etter kort eller lenger tid. Det er ikke personer jeg nødvendigvis har flørtet med eller kjent godt, kan være feks noen på jobben jeg synes er kjekke eller ekstra hyggelige bare. 

Anonymkode: ecbe4...39f

• Liker 1
Skrevet

Ofte. Derfor er det viktig med åpen kommunikasjon i forholdet. Mye verre å holde sånt skjult

Skrevet

Alltid. Menneskelig. Men jeg agerer ikke på det, og det går over.

Skrevet

Ja, det har skjedd. Men jeg har aldri gjort noe med det. Så det har sklidd over og jeg innser hvor heldig jeg er med mannen i mitt liv ❤️

Anonymkode: 326ee...54b

Skrevet

Ja, en gang. Men gjorde ingenting med det og det gikk over. 

Skrevet

Personlig ville jeg aldri vært i et forhold med noen som utvikler følelser for en annen person, det er mye mer smertefullt enn hvis noen bare ligger med en annen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Personlig ville jeg aldri vært i et forhold med noen som utvikler følelser for en annen person, det er mye mer smertefullt enn hvis noen bare ligger med en annen. 

Vel, da har jeg dårlige nyheter til deg..... :P

Jeg er singel og velger å bli gammel alene nettopp på grunn av det. Jeg takler ikke det som er naturlig, dessverre, og jeg orker ikke tanken på å bli byttet ut eller at en kjæreste skal bli forelsket i noen andre. Men det er dømt til å skje, det er menneskelig. Jeg klarer ikke leve med sjalusien og usikkerheten, og jeg slipper den heldigvis som enslig!

Skrevet

Ja, det vil alltid skje i et langt forhold. Jeg tenker det er naivt å ikke være forberedt på det, for da vil det bli et sjokk når det først skjer. Du tenker at det er noe galt med forholdet ditt - selv om det bare er en helt naturlig del av det å være menneske.

Det er hva du gjør med det som betyr noe - følelsene kan du ikke bebreides for.

Hvis du er glad i partneren din,  lar du det bare gli over.

Skrevet

Nei.

Forelsket 100 % sikker. Betatt så kan jeg kanskje ha blitt det med enn annen definisjon enn hva jeg selv har av betatt. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi legger kanskje litt forskjellig vekt på hva man mener med å være betatt eller forelsket? Jeg tenker ikke på det som å ha utviklet følelser for noen om jeg er litt betatt av en kollega. Betatthet for meg er at jeg legger litt ekstra merke til personen, synes personen er tiltrekkende, kan få litt sommerfugler i magen kanskje eller bli litt sjenert om jeg prater med hen, tenker litt på personen iblant... Jeg mener iallfall ikke psykisk utroskap i form av et slags forhold til noen med masse romantisk kommunikasjon og dype følelser... 

At jeg opplever at jeg blir betatt av noen betyr ikke at jeg da slutter å være forelsket i eller elske kjæresten, for meg er det ikke slik at jeg kun kan være betatt av en person av gangen. Kan fint ha sånne følelser for mange på en gang. 

Anonymkode: ecbe4...39f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...