Gå til innhold

Vennskap på fb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 25 år. En som av og til kjører lastebil for jobben min la meg til. Vi møttes ute i helgen, kjenner han ikke, men ble sittende på samme bord sammen med flere kjente. Dagen etter kom det venneforespørsel på fb. Tror dere han kan være interessert? Han er 58 år.. Eller er det bare en gammel gris?

Anonymkode: e1d57...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ikke en gris bare fordi man legger til noen på facebook. Man er heller ikke en gris bare fordi man er over 50.  Siden folk i din aldersgruppe er så opptatt av non-offensiveness og woke, kan du (dere) gjerne selv gå foran å omtale folk (inkl menn i alle aldre) på en ok måte inntil de gir deg reell grunn til noe annet. 

Det å legge til folk man så vidt har møtt på facebook eller SoMe er i hvert fall sosialt klønete. Mange godt voksne er helt uten hemninger når det gjelder sånt og legger til folk i vilden sky. Jeg får jevnlig venneforespørsel fra damer som jeg så vidt har hilst på. Ignorerer dem hvis jeg føler jeg ikke kjenner dem. 

Det er fullt mulig han er optimist og tror han skal ha draget på deg, eller at han er creepy og liker å følge med på unge jenter på nettet.  Vanskelig å vite. 

Uansett er det bare å ignorere ham og ikke lage noe større sak av. Hvis han oppsøker deg mer, så vær bare vennlig en bestemt og gi uttrykk for at du ikke er interessert i noe vennskap utover jobben. Alt for mange unge jenter jatter med og sier "Ja" til ting fordi de er livredde for å være offensive og si "nei". Men det er bedre for alle at du (dere) er tydelige. 

-Mann (No mansplaining intended) 

Anonymkode: d7a83...284

• Liker 4
Skrevet

Jeg er venn med mange menn som er mye eldre enn meg, ingen av de har vert pågående eller gris.

• Liker 3
Skrevet

Jeg godtok forespørselen grunnet mange felles kjente. Litt utenom tema, han er veldig rik og har draget på damer. Sa han syntes jeg var hyggelig og grei når vi var ute...

Skrevet

Han er nesten 60 år, du er nødt til å tenke nøye gjennom hva det innebærer om du genuint vurderer et forhold med han når du har så mye av livet forran deg i teorien.

Hvem bryr seg om han har draget på damer og penger, kvinne, sjekk ut anatomi. Du er 25 år!!! 

Anonymkode: 699cf...a52

Skrevet

Tror dere at han er interessert? Så mye på meg. Hørte det nettopp hadde blitt slutt med han og dama. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror dere at han er interessert? Så mye på meg. Hørte det nettopp hadde blitt slutt med han og dama. 

Du graver din egen grav.

Anonymkode: 699cf...a52

• Liker 1
Skrevet

Ser du på han som en gammel gris eller som en potensiell partner? 
Det høres jo ut som at du er fristet pga. pengene, og dette har han sikkert snappet opp. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor la han meg til da? Om han ikke ønsker noe mer... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mange menn er bare vennlige, synes du er hyggelig og at det er hyggelig å være venn på fb iom dere av og til møtes via jobb. Så enkelt kan det være.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men herregud, er du interessert i alle dine facebook venner?

Anonymkode: 2e8d9...5a3

• Liker 5
Skrevet

Jeg bare fikk en følelse at ha ville ble annet.. mulig jeg feiltolket dette. Har ikke hørt noe fra han siden han ble addet. Men han kalte meg fin, hyggelig osv. Han kan jo få hvem han vil, men syntes han gav meg mye oppmerksomhet..

Skrevet

Jeg er singel og snakker med mange kvinner som enten er single eller i et forhold, og jeg har også flere av dem på Facebook og ikke fordi jeg er interessert i å flørte med dem.

Og noen menn og kvinner gir komplimenter raskt og enkelt uten underliggende grunn.

Og hvis du er interessert i ham, kan du sende ham en melding så får du snart se hvor det går.

Skrevet

Mange i den alderen legger til alt og alle på fb. Spiller ingen rolle om de egentlig kjenner hverandre, får de ny kollega, ny nabo, hva som helst, så legger de til vedkommende nesten før de har hilst. Har vanligvis ingenting med seksuell interesse å gjøre. I verste fall får du jo snart vite det, og da kan du fjerne han som venn hvis du vil. 

Ikke lag problemer som ikke finnes. 

Anonymkode: acbab...d0c

• Nyttig 1
Skrevet
On 1/15/2024 at 10:46 AM, AnonymBruker said:

En som av og til kjører lastebil for jobben min la meg til. V

On 1/15/2024 at 11:14 AM, AnonymBruker said:

Litt utenom tema, han er veldig rik og har draget på damer. Sa han syntes jeg var hyggelig og grei når vi var ute...

Han er rik men kjører lastebil for jobben? OK..... Trolletråd

Anonymkode: dd2ff...c51

Skrevet

Jeg sender aldri venneforespørsel til jenter som er mye yngre enn meg.  Men får jeg en venneforespørsel svarer jeg ja.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...