AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Vi har vært en del sammen .. er kjærester og godt voksne. Han vil gifte seg med meg og sier han har funnet den rette. Grunnen til at jeg stusser lutt er dette; han følger en hel haug av damer på nettet, typisk fjelltoppdamer og instababes. Alt sammen stort sett single damer. Noen lokale som han småflørter med på some og noen han ikke aner hvem er men som spiller på sex på bildene sine. Kommenterer med hjerter og hakeslepp emojier og skriver at han synes de er vakre, sexy osv. Ene eksen sier han var utro, den andre sier hun ikke stolte på han .. han kaller de sjalu og psykopatiske og at de såret han. Han var singel i mange år og har flørtet og vært på leting men helt seriøst .. er dette røde flagg dere? Anonymkode: 67a2a...669
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Selvfølgelig er det røde flagg. Dumpa en av samme grunn. Mannen følger selvfølgelig ikke instababes, det er flaut Anonymkode: 11b1e...747
Phoenix Heart Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 For mye som skurrer til at jeg hadde gått videre med en slik fyr, i hver fall.
Blåjojo Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Hadde vært skeptisk til en mann som kaller eksene sine for psykopatiske, så ville nok vært skeptisk til å gå til såpass alvorlige skritt som å gifte meg, kjøpe hus eller låne han penger inntil videre. Eneste måten å finne ut av hvordan han virkelig er, er jo å ta tiden til hjelp. At han følger lettkledde damer hadde vært min minste bekymring, men det er i det minste noe du kan snakke med han om. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Tipper eksene snakker sant her. Du ser jo problemet selv her. Snart er du en av de psykopatiske eksene Anonymkode: a3f4b...ae8 2
KnekkeBørre Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig er det røde flagg. Dumpa en av samme grunn. Mannen følger selvfølgelig ikke instababes, det er flaut Anonymkode: 11b1e...747 Det var meg du dumpa!! Og du var fryktelig irrasjonell. Bildet jeg likte, var av min Mor!!! 😫
KnekkeBørre Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Athena Freyja skrev (3 timer siden): For mye som skurrer til at jeg hadde gått videre med en slik fyr, i hver fall. Kom igjen a'gitt. Lev litt på kanten 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå