Gå til innhold

Dans i midtgangen, bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner jeg blir flau bare jeg tenker på det. Har dere sett for mange amerikanske bryllupsfilmer?😀

Anonymkode: 8d725...7f4

Ja, det er jo der vi har det fra - men vi synes det er gøyalt. 

Anonymkode: 1b6a4...1f5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du noen andre forslag? 😀 det må være med litt futt i! Vi tenkte en kjærlighetssang, men kanskje det ikke behøver være det? 

Når du spør ble jeg selvfølgelig helt blank.. 

Hvis det er etter seremonien, tenker jeg en «nå skal vi feire!»-type sang er fin til å markere overgangen fra det seriøse til, ja, nettopp det - nå skal vi feire! Det kunne også vært en kjærlighetssang, hvis man kan finne en med futt i som du sier. En sånn dødsalvorlig «jeg kan ikke leve uten deg»-sang vil være litt malplassert. 

1 hour ago, Bella78 said:

Syns du? Den er litt treg i begynnelsen, men så tar den seg opp…

Ja, jeg synes den har en sånn avsluttningsnummer-«energi» i seg. Kanskje det bare er meg.

Anonymkode: df87c...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du spør ble jeg selvfølgelig helt blank.. 

Hvis det er etter seremonien, tenker jeg en «nå skal vi feire!»-type sang er fin til å markere overgangen fra det seriøse til, ja, nettopp det - nå skal vi feire! Det kunne også vært en kjærlighetssang, hvis man kan finne en med futt i som du sier. En sånn dødsalvorlig «jeg kan ikke leve uten deg»-sang vil være litt malplassert. 

Ja, jeg synes den har en sånn avsluttningsnummer-«energi» i seg. Kanskje det bare er meg.

Anonymkode: df87c...531

Ja, vi er enige om å ta det til slutt - tror det er greiest. Ja, enig - det blir absolutt ikke en treg sang - det må være en man kan ta sine moves til 😂 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: 5006f...639

Ja denne er jo fantastisk skjønn! Av praktisk grunner må nok vi gjøre det litt enklere 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom hun synes dette var kult når hun så det, og nevnte at hun kunne tenke seg en sånn type overraskelse, absolutt! Kjempegøy:)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My life would suck without you. Et vennepar av oss hadde den, det var helt gull. Lett å danse til. Det var hun danser og begge er veldig lekne, og derav var mange av gjestene slik og. 

Anonymkode: fc98e...ddd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

My life would suck without you. Et vennepar av oss hadde den, det var helt gull. Lett å danse til. Det var hun danser og begge er veldig lekne, og derav var mange av gjestene slik og. 

Anonymkode: fc98e...ddd

Bra tips, takk - den hadde jeg ikke kommet på av meg selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kunne jeg ikke tenke meg noe verre, men… 

Du kan jo sjekke prins Carl Philip sitt bryllup. Der gjorde de noe sånt.

Anonymkode: 5c404...92d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør bare grundig sjekk av sangen. Hele teksten, hva handler den egentlig om? Slik at dere ikke velger noe helt upassende.

Anonymkode: e967f...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Personlig kunne jeg ikke tenke meg noe verre, men… 

Du kan jo sjekke prins Carl Philip sitt bryllup. Der gjorde de noe sånt.

Anonymkode: 5c404...92d

Takk, det skal vi se på - jeg kan ikke huske dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gjør bare grundig sjekk av sangen. Hele teksten, hva handler den egentlig om? Slik at dere ikke velger noe helt upassende.

Anonymkode: e967f...9e8

Takk, ja det skal vi 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når dere vet at dette slår an så er det bare å kjøre på. Enig med personen som skrev at det er best å gjøre det på vei ut, det hadde hvert fall jeg syns var mest passende og gøy hvis jeg var gjest. Og så er det kanskje noen som ikke kan bevege seg så mye pga helse el lignende, så bare sørg for en sånn "alt er greit" stemning hvis noen ikke kan være med 🙂 Har dessverre ikke tips til låt, jeg hadde nok valgt noe "over the top" greier som ingen andre likte uansett😆 Håper det blir et morsomt og fint bryllup!

Anonymkode: 327b9...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel denne du tenker på? Sett 105 millioner ganger, så det er nok mange som har kopiert den :)

Anonymkode: 04bfd...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...