Gå til innhold

Dans i midtgangen, bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Venninna mi skal gifte seg, og vi ønsker å finne på noe litt morsomt for å overraske henne den dagen. Husker dere for noen år siden så var det så inn at gjestene danset opp midtgangen til en eller annen sang? Dette vet jeg både hun og flere i familien hennes syntes var så gøyalt, men desverre ble ingen av oss gift i den perioden 😂 Nå er det såpass lenge siden at vi lurte på å børste støv av dette? Selvfølgelig ikke at alle gjester må, men vi må jo avtale på forhånd at noen skal + at det er anledning for å spontant hive seg på. Noen som har gjort dette? Når er best tidspunkt? Tips til sanger? 😊

Anonymkode: 1b6a4...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kirken?

Jeg ville ikke planlegge å lage sirkus under bryllupsseremonien uten å trippelsjekke at både brud OG brudgom er Ok med det.  

Anonymkode: df87c...531

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I kirken?

Jeg ville ikke planlegge å lage sirkus under bryllupsseremonien uten å trippelsjekke at både brud OG brudgom er Ok med det.  

Brudgom og brudens foreldre er mildt sagt med 😀👍 vi hadde selvfølgelig ikke gjort dette til noen som vi ikke vet dette er stilen til, det tenkte jeg var opplagt. (Bruden forventer en overraskelse, dette er vanlig i vår krets)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Brudgom og brudens foreldre er mildt sagt med 😀👍 vi hadde selvfølgelig ikke gjort dette til noen som vi ikke vet dette er stilen til, det tenkte jeg var opplagt. (Bruden forventer en overraskelse, dette er vanlig i vår krets)

Greit hvis det er greit for alle. (Spurte fordi du kun nevnte bruden i HI). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så påtatt og kleint🙈🙈 var i et bryllup der det skulle kopierest alt det morsomme fra instagram, det var grusomt!! Det var verken spontant eller naturlig, bare pinlig😬

Anonymkode: 2f565...118

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Greit hvis det er greit for alle. (Spurte fordi du kun nevnte bruden i HI). 

Ja, jeg mente det er en overraskelse for bruden 😊 Vi hadde selvfølgelig ikke funnet på noe som ble leit på noe vis, jeg lover at dette er humor som passer inn i slekta. Far hennes vil moonwalke feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det er så påtatt og kleint🙈🙈 var i et bryllup der det skulle kopierest alt det morsomme fra instagram, det var grusomt!! Det var verken spontant eller naturlig, bare pinlig😬

Anonymkode: 2f565...118

Nei, jeg forstår at dette ikke er i alles smak - men igjen jeg lover at bruden liker slikt 😊 og det må vel være lov også? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella78

Jeg tror det er best å gjøre slikt helt på slutten, når brudeparet står klart og venter på å gå ut. Så, i stedet for utgangsmarsjen - så kommer den valgte sangen på 😊 og så kan alle gjøre sine ting i midtgangen før brudeparet til slutt går ut. Da er alt det høytidelige unnagjort slik at man ikke forstyrrer det, og man løsner litt på snipppen for festelighetene videre 😅 Finn en godsang du vet hun liker, jeg tenkte med en gang på « the time of my life» - hvem får ikke lyst til å danse av den? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det. Det blir bare kleint og patetisk.

Anonymkode: 1af3f...0cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella78 skrev (1 time siden):

Jeg tror det er best å gjøre slikt helt på slutten, når brudeparet står klart og venter på å gå ut. Så, i stedet for utgangsmarsjen - så kommer den valgte sangen på 😊 og så kan alle gjøre sine ting i midtgangen før brudeparet til slutt går ut. Da er alt det høytidelige unnagjort slik at man ikke forstyrrer det, og man løsner litt på snipppen for festelighetene videre 😅 Finn en godsang du vet hun liker, jeg tenkte med en gang på « the time of my life» - hvem får ikke lyst til å danse av den? 😀

Takk for relevant svar. Ja, tror det må være det beste tidspunktet. At vi ikke tenkte på den sangen! Skal absolutt på lista! Vi lurte litt på crazy little ting called love eller you never can tell… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er kirkebryllup bør det også sjekkes med presten, ikke alle som vil at kirken skal bli et sirkus. 

Anonymkode: 4b03b...929

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for relevant svar. Ja, tror det må være det beste tidspunktet. At vi ikke tenkte på den sangen! Skal absolutt på lista! Vi lurte litt på crazy little ting called love eller you never can tell… 

Ja til tidspunktet, nei til sangen. Det er en «Nå er festen slutt og vi går hjem»-sang.

Heller en «Let's get this party started!»-type sang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er kirkebryllup bør det også sjekkes med presten, ikke alle som vil at kirken skal bli et sirkus. 

Anonymkode: 4b03b...929

Presten her kommer ikke til å ha problem med dette 😊 som sagt er det vanlig med litt sprell i bryllup her 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til tidspunktet, nei til sangen. Det er en «Nå er festen slutt og vi går hjem»-sang.

Har du noen andre forslag? 😀 det må være med litt futt i! Vi tenkte en kjærlighetssang, men kanskje det ikke behøver være det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Presten her kommer ikke til å ha problem med dette 😊 som sagt er det vanlig med litt sprell i bryllup her 

Han er faktisk mer typen til å hive seg med 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella78
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Syns du? Den er litt treg i begynnelsen, men så tar den seg opp… Men, nå hører jeg bare den «Let’s Get this Party started» - det var jo et godt forlag det! 😀

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er faktisk mer typen til å hive seg med 😂

Åhh, fantastisk, sånt liker jeg 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bella78 skrev (38 minutter siden):

Åhh, fantastisk, sånt liker jeg 😅 

Ja, han er en fin fyr han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

og det må vel være lov også? 

Ikke alle prester godtar sånt i kirken.

Anonymkode: 3b600...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle prester godtar sånt i kirken.

Anonymkode: 3b600...b76

Ok, men som sagt er ikke det et problem her. Han har godtatt mange forskjellige sprell gjennom tidene, og liker generelt at folk trives og føler seg hjemme i kirken. Og selvfølgelig skal brudgommen avtale dette med han og kirketjener, slik at hun kan sette på musikken på rett tidspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir flau bare jeg tenker på det. Har dere sett for mange amerikanske bryllupsfilmer?😀

Anonymkode: 8d725...7f4

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...