AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Fikk satt inn Mirena hormonspiral i midten av september, pga den skal kunne hjelpe mot ekstremt kraftige menstruasjoner. Og siden har jeg blødd. Noen som har erfaringer, har dette gitt seg? Etter hvor lang tid. Om jeg ikke var jernfattig fra før, er jeg det i hvert fall nå. Og kjipt å leve i månedsvis i sølibat, tror mannen min også begynner å bli utålmodig. Anonymkode: 783fe...5dc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Jeg tror det gikk ca 5 måneder her før det ga seg. Så var der veldig problemfritt deretter. Anonymkode: 3738d...401 1
Gjest Sprite Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Blødde av og på ca hele tiden i flere mnd etter innsett. Dette var i mai i fjor. Blør nå bare en liten spiseskje elns hver mmd. Ikke alltid det heller.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Jeg hadde min i 1,5 år og blødde av og på hele tiden. Satte den inn på grunn av menssmerter og den hjalp ikke mot det heller, den fordelte bare smertene utover hele mnd. Det var himmelsk å få fjernet den dritten Anonymkode: 1c221...e3d 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde min i 1,5 år og blødde av og på hele tiden. Satte den inn på grunn av menssmerter og den hjalp ikke mot det heller, den fordelte bare smertene utover hele mnd. Det var himmelsk å få fjernet den dritten Anonymkode: 1c221...e3d Ja, det der jeg ikke forstår med spiral. Hvorfor vil noen gå å ha krampesmerter igjennom hele mnd etter mnd. Blir bare sur og irritert av det. Anonymkode: cf168...300
svartkatt Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Fint at det har ordnet seg for noen av dere, men skjønner ikke dere har orket blø daglig i månedsvis. Dere må da ha snakket med lege i løpet av den tiden? 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 svartkatt skrev (4 timer siden): Fint at det har ordnet seg for noen av dere, men skjønner ikke dere har orket blø daglig i månedsvis. Dere må da ha snakket med lege i løpet av den tiden? Ts her. Jeg har ikke konsultert lege, siden jeg tenker at det ikke er så mye annet en lege kan gjøre enn å fjerne den. Og i så fall er det "rykk tilbake til start", og blødninger i 4 mnd til ingen nytte. 😆 Anonymkode: 783fe...5dc
Pringle Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Er det ikke herlig når medisinen har som bivirkning den plagen den er ment å behandle? 🙄 1 1
Ulla Ullsokk Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Jeg tok ut min etter tre uker, legen ble sur og sa at jeg burde ha ventet tre måneder, for da ga bivirkninger seg…🙄 1
Melus Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Blødde sammenhengende i 6 måneder før det stoppet. Blødde ingenting etter det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 Melus skrev (3 minutter siden): Blødde sammenhengende i 6 måneder før det stoppet. Blødde ingenting etter det. Tusen takk for at du gir meg håpet jeg leter etter 🥰 Og måtte du aldri blø igjen 😄 Anonymkode: 783fe...5dc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #13 Skrevet 16. januar 2024 Jeg blødde også hele tiden og måtte ta den ut etter ca 4 måneder. Det var pga store blødninger jeg satte den inn i utgangspunktet. Ble veldig medtatt av den spiralen, og mistet også masse hår. Ingen god erfaring. Men jeg kjenner flere som bruker den med veldig gode erfaringer. Anonymkode: 26919...089 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå