Tent Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 (endret) Forskning viser at men også kan få multi-orgasmer, orgasme med og uten ejakulering og mye mer. God lytting👍 https://podcasts.apple.com/no/podcast/sex-and-psychology-podcast/id1505460817?i=1000640320742 Endret 15. januar 2024 av Tent
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Tent skrev (2 timer siden): multi orgasmer hos menn og orgasme med og uten ejakulering https://podcasts.apple.com/no/podcast/sex-and-psychology-podcast/id1505460817?i=1000640320742 Woow har du egen erfaring på dette? Anonymkode: 309f8...eb2
Tent Skrevet 15. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Woow har du egen erfaring på dette? Anonymkode: 309f8...eb2 Ja (heldigvis). Har skrevet om det før her inne. Men vi menn snakker ikke om det i min omgangskrets. Og jeg har flere ganger blitt overrasket over kroppens «muligheter» og former for respons. Kvinner er nok flinkere … ? Endret 15. januar 2024 av Tent
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Tent skrev (10 timer siden): Ja (heldigvis). Har skrevet om det før her inne. Men vi menn snakker ikke om det i min omgangskrets. Og jeg har flere ganger blitt overrasket over kroppens «muligheter» og former for respons. Kvinner er nok flinkere … ? Oki, så kult. Hørt at menn kan både nyte og oppleve sex minst like intenst som kvinner, faktisk sterkere enn kvinner? Anonymkode: 309f8...eb2
Tent Skrevet 16. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oki, så kult. Hørt at menn kan både nyte og oppleve sex minst like intenst som kvinner, faktisk sterkere enn kvinner? Anonymkode: 309f8...eb2 Ikke noe konkurranse dette, og alle opplever orgasmene forskjellig. Generelt så er de fleste kvinner klar over at de kan «holde det gående» med orgasmer på orgasmer når de først har kommer i gang. Samtidig tror både menn og kvinner at mannen er «fornøyd» når han har ejakulert. Men som forskningen viser så er orgasme og ejakulering to forskjellige ting, og menn kan også få orgasmer på orgasmer. En mann som har ejakulert kan være «ferdig» uten sin orgasme (mange unge tror jeg opplever dette). Vi menn kan også oppleve squrting, noe jeg har opplevd selv en gang og ikke helt forsto hva som skjedde. Dette blir omtalt i en annen episode i samme podcast. Det ligger også en episod hvor de har scannet hjerne til menn og kvinner i forbindelse med orgasmer Endret 16. januar 2024 av Tent
Fioljenta Skrevet 16. januar 2024 #6 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oki, så kult. Hørt at menn kan både nyte og oppleve sex minst like intenst som kvinner, faktisk sterkere enn kvinner? Anonymkode: 309f8...eb2 Jepp, min manns serieorgasmer virker sterkere enn mine. 😉 Men. Viktig som @Tent skriver at dette ikke er noen konkurranse! Samtidig synes jeg det er kult hva kroppene våre er i stand til! Det finnes mange guider for multiple orgasmer for menn på nett. Bare å google. 1
OxBall Skrevet 16. januar 2024 #7 Skrevet 16. januar 2024 Sjekk ut ‘the start of us’ på p hub. Han spruter i alle fall flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå