AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 Har snakket med en forsåvidt hyggelig fyr en ukes tid, traff via nett. Ikke møtt han. Vi snakker om løst og fast, og livet, fritid og jobb....Har snakket litt hver kveld. Et par ganger har jeg måttet stoppe han etter uønskede spørsmål og si fra om at sexprat IKKE er ønskelig nå. Nå har jeg mista litt piffen, for jeg tenker at han evt bare tørrprater og venter på at han "får lov" til å snakke sexrelatert.. Anonymkode: ac67d...fe2 4 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Sex må jo snakkes om, det er jo limet i et forhold. Fungerer man ikke sammen seksuelt er forholdet ingenting å satse på. Mange tabber seg ut på dette, lyver til hverandre hva de liker og tenner på....gjerne det som den andre vil høre. Så dette må avklares før evt treff...helt seriøst. Anonymkode: 2a565...bf4 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Tja. Å avklare preferanser i forbindelse med sex er jo kanskje noe av det viktigste man kan gjøre i begynnelsen av et parforhold. Anonymkode: 86b22...8fc 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Skal vi snakke om sex Og dirtytexte FØR vi har blitt kjent? Før første date? Vi er ikke tidlig i forholdet, vi har akkurat matchet og snakket sammen kanskje....2 timer til sammen. Anonymkode: ac67d...fe2 19 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sex må jo snakkes om, det er jo limet i et forhold. Fungerer man ikke sammen seksuelt er forholdet ingenting å satse på. Mange tabber seg ut på dette, lyver til hverandre hva de liker og tenner på....gjerne det som den andre vil høre. Så dette må avklares før evt treff...helt seriøst. Anonymkode: 2a565...bf4 Kvinne her, og har erfart mang en gang at en del menn lyver på seg både preferanser og erfaringer de ikke har. Alt for å fremstå bedre enn de er. Så sexprat før sex tar jeg med en stooor klype salt. Anonymkode: 30586...24f 17 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 Sexprat FØR man har truffet hverandre mener jeg er bortkasta. De som vil snakke om sex før et treff, anser jeg som useriøse. Joda, sex er viktig. Men kjemien og tiltrekkelses må på plass før sex i det hele tatt er aktuelt. Dette finner man ut når man treffer hverandre, gjerne mer enn en time må til før man kan ta stilling til dette. Etter ett par dater, kan man ta opp temaet. Anonymkode: d85b3...627 27 1 3
Example Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Det spørs jo hvordan han gjør det, men på et eller annet tidspunkt må det jo eskalere fra "løst og fast" til noe mer. Det er nok det han forsøker på, med manglende hell virker det som. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Example skrev (6 minutter siden): Det spørs jo hvordan han gjør det, men på et eller annet tidspunkt må det jo eskalere fra "løst og fast" til noe mer. Det er nok det han forsøker på, med manglende hell virker det som. Helt ut av det blå, mens vi snakket om fritisinteresse, antall barn og hva vi jobber med. Så spør han "hva liker du i senga da? 😎" Jeg vil vente med sånn prat til jeg har møtt han , og vi har funnet ut at det er gjensidig tiltrekning og aktuelt å gå videre å bli enda bedre kjent. Anonymkode: ac67d...fe2 6 1 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Det er mulig jeg er sær, men jeg har virkelig ingen interesse av å snakke om sex med kvinner jeg ikke engang har møtt. Det er egentlig ganske uinteressant som samtaleemne generelt. Med mindre man har avvikende seksuelle interesser mener jeg det holder lenge å kommunisere når man først er til sengs. Anonymkode: 3f24d...f5a 17 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Mann her. Å prate om sex før man har blitt kjent og møtt hverandre er lavmål, etter min mening. Det vitner om at man er ensporet og sexfixert. Ja, man kan gjerne mene at sex er "limet" i et forhold, men ikke det eneste limet i så fall. Hvis jeg skal ha et forhold, er det mye jeg skal vite om et menneske før det og viktigst av alt er at jeg vil se dama i øynene og kjenne gnisten. Så tenker jeg sexen former seg etter forholdet. Hvis dama har veldig spesielle preferanser kan jeg skjønne at hun vil snakke om det tidlig. Jeg har for min del ikke så spesielle preferanser, så hvis det er snakk om bdsm, fisting, analpuling, trekanter, rare rollespill el. så er jeg sikkert feil mann uansett , men jeg tror jeg aldri har tiltrukket meg sånne damer noen gang. Jeg tror de ser med en gang at jeg ikke er typen. Så jeg er ikke bekymret for dette. Jeg tror for menn å snakke om sex tidlig (før mann har møtt hverandre eller på første date) handler om at de er ute etter litt sex men ikke så interessert i fremtiden. Anonymkode: 1db7d...c90 25 3 6
Fjellmannover190 Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 (endret) Sexprat før man har truffet hverandre eller før sex, ser jeg på som lite respektfult og lite interessant, men så har jeg vært på jakt etter noe seriøst. Det har skjedd at jeg har dratt en vits med dobbelt betydning(den kan oppfatttes litt grov om man ser etter det, prate om størrelse etc), men jeg drar den da kun videre som en spøk og flørtete tone. Av de jeg har matchet og chattet med, så er det to damer som har startet opp en seksualisert tone. Den ene var ikke aktuelt å møte, og hun jeg møtte var helt krise i desperasjon på sex og nærhet, og jeg gikk derifra ganske fort. Min kjæreste og jeg prater om sex nå, men det er for å få så bra sex vi kan for begge! Endret 15. januar 2024 av Fjellmannover190 13
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal vi snakke om sex Og dirtytexte FØR vi har blitt kjent? Før første date? Vi er ikke tidlig i forholdet, vi har akkurat matchet og snakket sammen kanskje....2 timer til sammen. Anonymkode: ac67d...fe2 Nei. Det er ikke normalt å snakke om sex etter 2 timer med samtale. Jeg hadde fått fnatt om en eller annen hadde penset inn på sex så fort. Da er det åpenbart at hen bare er ute etter sex. Anonymkode: 7e936...40f 8 2
Starlene Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mann her. Å prate om sex før man har blitt kjent og møtt hverandre er lavmål, etter min mening. Det vitner om at man er ensporet og sexfixert. Ja, man kan gjerne mene at sex er "limet" i et forhold, men ikke det eneste limet i så fall. Hvis jeg skal ha et forhold, er det mye jeg skal vite om et menneske før det og viktigst av alt er at jeg vil se dama i øynene og kjenne gnisten. Så tenker jeg sexen former seg etter forholdet. Hvis dama har veldig spesielle preferanser kan jeg skjønne at hun vil snakke om det tidlig. Jeg har for min del ikke så spesielle preferanser, så hvis det er snakk om bdsm, fisting, analpuling, trekanter, rare rollespill el. så er jeg sikkert feil mann uansett , men jeg tror jeg aldri har tiltrukket meg sånne damer noen gang. Jeg tror de ser med en gang at jeg ikke er typen. Så jeg er ikke bekymret for dette. Jeg tror for menn å snakke om sex tidlig (før mann har møtt hverandre eller på første date) handler om at de er ute etter litt sex men ikke så interessert i fremtiden. Anonymkode: 1db7d...c90 Veldig godt formulert 👍 Høres ut som en drømmemann 😊 6 1
lillevill Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har snakket med en forsåvidt hyggelig fyr en ukes tid, traff via nett. Ikke møtt han. Vi snakker om løst og fast, og livet, fritid og jobb....Har snakket litt hver kveld. Et par ganger har jeg måttet stoppe han etter uønskede spørsmål og si fra om at sexprat IKKE er ønskelig nå. Nå har jeg mista litt piffen, for jeg tenker at han evt bare tørrprater og venter på at han "får lov" til å snakke sexrelatert.. Anonymkode: ac67d...fe2 Slutt nå med chatting. full brems. slutt med god morgen og god kveld og meningsløse bildeutvekslinger om dere holder på med det. Si at du vil treffe han og ta en øl, eller noe sånt. Akkurat nå prøver han å sjekke om du er tilgjengelig for "sexting" Intime ting kan vente til etter at du faktisk har møtt han. Om dere begynner å sexte FØR dere treffes, da blir det bare veldig kleint på første date. og så blir du bare forbanna på deg selv i ettertid for at du skrev noe sexuellt til han når du ikke hadde peiling på hvem han egentlig var. 6 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 Hadde aldri trodd jeg som mann skulle relatere til dette problemet, men vi har chattet litt med en kandidat for trekant. Han er veldig ivrig på å skal ha alt i detaljer, kanskje for å se seansen for seg, fra ende til annen. Det er litt avtennende for meg, og vi ga ham beskjed om å roe ned. Uansett om det er sex som er formålet til slutt, så må personkjemien stemme først. Anonymkode: 93418...aa7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 Useriøst Anonymkode: 0e051...fd6 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde aldri trodd jeg som mann skulle relatere til dette problemet, men vi har chattet litt med en kandidat for trekant. Han er veldig ivrig på å skal ha alt i detaljer, kanskje for å se seansen for seg, fra ende til annen. Det er litt avtennende for meg, og vi ga ham beskjed om å roe ned. Uansett om det er sex som er formålet til slutt, så må personkjemien stemme først. Anonymkode: 93418...aa7 Han er bare ute etter underholdning. Anonymkode: c05a1...9ed 4 2
Jdz Skrevet 15. januar 2024 #18 Skrevet 15. januar 2024 Jeg synes egentlig sex som «bredt samtaletema» er ganske uinteressant. Med mindre man har absolutte preferanser som med stor sannsynlighet kan føre til inkompatibelitet, så ser jeg liten verdi i å snakke om sex så tidlig. Har matchet med damer som har vært veldig direkte, veldig tidlig, så jeg tror ikke dette nødvendigvis er noe menn i motsetning til kvinner er veldig ivrige på, men heller at folk har forskjellige interesser. 1
Flintis Skrevet 15. januar 2024 #19 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har snakket med en forsåvidt hyggelig fyr en ukes tid, traff via nett. Ikke møtt han. Vi snakker om løst og fast, og livet, fritid og jobb....Har snakket litt hver kveld. Et par ganger har jeg måttet stoppe han etter uønskede spørsmål og si fra om at sexprat IKKE er ønskelig nå. Nå har jeg mista litt piffen, for jeg tenker at han evt bare tørrprater og venter på at han "får lov" til å snakke sexrelatert.. Anonymkode: ac67d...fe2 Saklig sexprat hører vel med under løst og fast. Sexting blir noe annet igjen. Å bli sensurert på samtaleemne hadde jeg likt dårlig. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #20 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Helt ut av det blå, mens vi snakket om fritisinteresse, antall barn og hva vi jobber med. Så spør han "hva liker du i senga da? 😎" Jeg vil vente med sånn prat til jeg har møtt han , og vi har funnet ut at det er gjensidig tiltrekning og aktuelt å gå videre å bli enda bedre kjent. Anonymkode: ac67d...fe2 Bare hold på det. Kutt ut menn som ikke tåler dette men bare peiler over på sex. Få ting viser at mannen er useriøs så godt som at han helst bare vil melde om sex. Den praten venter seriøse menn med til man har møttes. Anonymkode: f36c8...678 3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå