AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #1 Skrevet 15. januar 2024 De på 12 liter? Kan eks jeg bære den hjem på ryggen for barnet? Er liten til normal voksen. Anonymkode: 1ebff...f3a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Jeg får den på meg, nå er jeg nok i kategorien «nett voksen». Er det ikke bare å prøve? 😊 Anonymkode: 0a338...011
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 Jeg er liten av størrelse, men har ikke prøvd. Bare bærer den i hånda hvis barnet ikke vil ha den på. Han er 2 år, om det har noe å si Anonymkode: cfe78...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Jeg slenger den på ene skuldra. Har ikke testet om den går på. Er bare noen få meter fra parkplassen å inn i bhg Anonymkode: fcfac...cd7 1
Anononyma Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 (endret) Dette er et ikke-problem. Du kan slenge den over en skulder, bære den i hånda eller putte den oppi din egen sekk/veske/bærenett/bag/annet du selv måtte benytte for å frakte ting. Endret 15. januar 2024 av Anononyma 1 1
Ny Bruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De på 12 liter? Kan eks jeg bære den hjem på ryggen for barnet? Er liten til normal voksen. Anonymkode: 1ebff...f3a Bærer i hånda. Må ikke være på ryggen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 Nå er ikke begrepet "voksen" noe one-size-fits all begrep. Det er alt fra små petite damer til breiskuldra Hells Angels torpedoer. Det gjør det vanskelig å svare på. Du får nesten prøve en sekk. Kjøp en, prøv og eventuelt lever den tilbake i butikk om det ikke går (om det er viktig for deg at det går). Anonymkode: 4bec2...0f6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Får den på meg. Henger den av og til på vognen eller bærer den i hånden. Mange muligheter. Anonymkode: bee2d...31f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Det er tilsynelatende noen voksne som bærer barnas sekker på ryggen i barnehagen der jeg jobber. De stiller stroppene, så de er på det største, og glemmer å stille dem tilbake igjen så sekken er tilpasset barnet. Jeg har ikke prøvd selv med mine barns sekker, men bærer ofte både dem og sekker på jobb i hånden eller med den ene stroppen over skulderen. Hvis du får sekken på ryggen, er det veldig godt om du strammer den igjen innen du henger den fra deg i barnehage på turdag Anonymkode: 5b108...ea1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Anononyma skrev (2 timer siden): Dette er et ikke-problem. Du kan slenge den over en skulder, bære den i hånda eller putte den oppi din egen sekk/veske/bærenett/bag/annet du selv måtte benytte for å frakte ting. Hadde det vært et ikke-problem så hadde jeg ikke spurt. Jeg har flere andre vesker å bære på og bærer også barnet, ønsker en som jeg også får på meg. Barnet er enda lite, m n trenger noe å frakte deres ting i. Anonymkode: 1ebff...f3a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er tilsynelatende noen voksne som bærer barnas sekker på ryggen i barnehagen der jeg jobber. De stiller stroppene, så de er på det største, og glemmer å stille dem tilbake igjen så sekken er tilpasset barnet. Jeg har ikke prøvd selv med mine barns sekker, men bærer ofte både dem og sekker på jobb i hånden eller med den ene stroppen over skulderen. Hvis du får sekken på ryggen, er det veldig godt om du strammer den igjen innen du henger den fra deg i barnehage på turdag Anonymkode: 5b108...ea1 Det skal jeg nok få til😊 Anonymkode: 1ebff...f3a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde det vært et ikke-problem så hadde jeg ikke spurt. Jeg har flere andre vesker å bære på og bærer også barnet, ønsker en som jeg også får på meg. Barnet er enda lite, m n trenger noe å frakte deres ting i. Anonymkode: 1ebff...f3a Hvis barnet er på småbarn er det ikke sikkert det trenger sekk. Vår har sekk bare for gøy, som vi frakter matboks og kosedyr til soving i. Bhg vår bruker ikke sekk til de minste på tur. Men om jeg ikke tar bil eller vogn så tar jeg ikke med hennes sekk, tar bare matboks og sånt i min egen sekk som passer. For korte avstander så tar jeg den i et handlenett, i hånda eller på 1 skulder. Uten yttertøy og med maks lengde på selene så kunne jeg nok fint hatt den på ryggen da men blir jo ikke så behagelig tenker jeg.. Anonymkode: 10495...095
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 Jeg får på meg sekken til mitt barn. Jeg er en liten nett dame på 160cm. Men da har jeg den stilt helt ut. Mannen min, som er en ganske breiskuldra type ville ikke ha klart å fått den på seg, men han kunne nok ha slengt den over èn skulder. Så det kommer vel helt ann på størrelsen din. Sikkert best å teste den i butikk, tenker jeg. Anonymkode: a2066...e44
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde det vært et ikke-problem så hadde jeg ikke spurt. Jeg har flere andre vesker å bære på og bærer også barnet, ønsker en som jeg også får på meg. Barnet er enda lite, m n trenger noe å frakte deres ting i. Anonymkode: 1ebff...f3a Vi bruker bare et bærenett til vår på småbarnsavdeling. De er bare på turer i nærområdet og trenger ikke egen sekk ennå til det. Kommer til å kjøpe egen sekk i barnestørrelse først når de har bruk for det i barnehagen. Anonymkode: 55ed0...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå