AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 1) Hvorfor går du på det? 2) Hvilken går du på? 3) Hvor lang tid tok det å finne riktig dose? 4) Merker du forskjell? 5) Opplevde du bivirkninger? <3 Anonymkode: 7626f...ec9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1) Hvorfor går du på det? 2) Hvilken går du på? 3) Hvor lang tid tok det å finne riktig dose? 4) Merker du forskjell? 5) Opplevde du bivirkninger? ❤️ Anonymkode: 7626f...ec9 Hvorfor lurer du på dette da? 1) Fordi jeg har bipolar. 2) Quadeptin og Lithium. 3) Skjønte at noe var galt når jeg var 15, fikk diagnosen noen år senere. 4) Vel ja, jeg fungerer ikke uten medisiner. Med medisin så klarer jeg å være i full jobb, være med familien, være med på aktiviteter og dyrke hobbiene mine. Uten, så blir livet et helvete på jord. 5) Vel med feil medisiner får man bivirkninger, alt fra utslett til oppkast, derfor riktig å få riktig medisiner som passer for den kroppen man har. Anonymkode: a7e84...207 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 23.47): 1) Hvorfor går du på det? 2) Hvilken går du på? 3) Hvor lang tid tok det å finne riktig dose? 4) Merker du forskjell? 5) Opplevde du bivirkninger? ❤️ Anonymkode: 7626f...ec9 Går på latuda (mot psykoser) lamictal (bipolar) quitapin (bipolar) Lamictal tok det i første omgang 4 uker. Dosen ble satt opp mer i voksen alder. Rett dose latuda tok ca 6-8 uker. Vanskelig for meg å ta da diktatoren nekter meg i perioder å ta noen i det hele fordi den er giftig. quitapin har hoppet opp og ned etter hvor mye symptomer jeg har.. hjelper medisinene? De har om ikk full effekt, så noe. Blir dårligere uten. lamictal= ingen bivirkninger latuda= kvalm om morgenen quitpain= kraftig hangover… Anonymkode: f8556...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå