AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Hva skjer med kroppen da?? Anonymkode: 5c9af...0a5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Ingenting, men tydeligvis skjedd noe med hodet ditt Anonymkode: e4bac...a09 11 3
Mezzosoprena Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skjer med kroppen da?? Anonymkode: 5c9af...0a5 Med kroppen???? 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Bæsjer du aldri? Eller sitter du slik at du ikke rører doskåla når du er på do? Anonymkode: e72b4...e38
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 Under tråden: hva legger du merke til på besøk hos andre, så er det visst veldig, veldig ille om dolokket står åpent!! Hvorfor? Anonymkode: 5c9af...0a5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Under tråden: hva legger du merke til på besøk hos andre, så er det visst veldig, veldig ille om dolokket står åpent!! Hvorfor? Anonymkode: 5c9af...0a5 Hva tror du lokket er til egentlig? Det er grunnleggende hygiene å lukke det når man skyller ned, ikke verre enn det. Et raskt google-søk vil gi deg svarene https://illvit.no/helse/derfor-bor-du-alltid-legge-ned-dolokket-for-du-trekker-ned Anonymkode: 4d78b...d09 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Under tråden: hva legger du merke til på besøk hos andre, så er det visst veldig, veldig ille om dolokket står åpent!! Hvorfor? Anonymkode: 5c9af...0a5 Føler det er verre ting å bekymre seg over... er det ikke greit å få litt resistanse mot ting da? Anonymkode: 8a699...08d 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Føler det er verre ting å bekymre seg over... er det ikke greit å få litt resistanse mot ting da? Anonymkode: 8a699...08d Forstår ikke denne motviljen mange har mot å bruke dolokket til det som det er ment for? Det finnes vel strengt tatt smartere måter å bygge opp immunforsvaret sitt enn å puste inn tarmbakterier daglig, men you do you... Anonymkode: 4d78b...d09 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Under tråden: hva legger du merke til på besøk hos andre, så er det visst veldig, veldig ille om dolokket står åpent!! Hvorfor? Anonymkode: 5c9af...0a5 Det er sykt kvalmt å vite at man vasser rundt i andres urin og avføring, på vasken og håndkle osv. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Føler det er verre ting å bekymre seg over... er det ikke greit å få litt resistanse mot ting da? Anonymkode: 8a699...08d Du syns det er helt greit å få andres avføringsbakterier på deg? På hendene når du tørker deg etter håndvask (om du i det hele tatt driver med sån), og deretter bruker de hendene til å spise med, feks? Anonymkode: 0e0e9...fca
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sykt kvalmt å vite at man vasser rundt i andres urin og avføring, på vasken og håndkle osv. Du syns det er helt greit å få andres avføringsbakterier på deg? På hendene når du tørker deg etter håndvask (om du i det hele tatt driver med sån), og deretter bruker de hendene til å spise med, feks? Anonymkode: 0e0e9...fca Jeg bor dessverre med folk som aldri vasker hendene, verken etter det ene eller det andre, så det toget der er nok gått uansett. Anonymkode: 8a699...08d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er sykt kvalmt å vite at man vasser rundt i andres urin og avføring, på vasken og håndkle osv. Du syns det er helt greit å få andres avføringsbakterier på deg? På hendene når du tørker deg etter håndvask (om du i det hele tatt driver med sån), og deretter bruker de hendene til å spise med, feks? Anonymkode: 0e0e9...fca Det går fint. Mange av oss er med i Dolokklubben. Vi kjemper for lokket oppe daglig. Anonymkode: 3c5e7...485 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Under tråden: hva legger du merke til på besøk hos andre, så er det visst veldig, veldig ille om dolokket står åpent!! Hvorfor? Anonymkode: 5c9af...0a5 Æsj,… du er skikkelig ekkel, om du ikke klarer å skjønne det selv 🫣 og dine foreldre og huset du vokste opp i er neppe noe jeg har lyst til å se eller hilse på 🤢 Anonymkode: 6f56b...b3b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #13 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er sykt kvalmt å vite at man vasser rundt i andres urin og avføring, på vasken og håndkle osv. Du overdriver så! Man VASSER ikke urin og avføring. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du syns det er helt greit å få andres avføringsbakterier på deg? På hendene når du tørker deg etter håndvask (om du i det hele tatt driver med sån), og deretter bruker de hendene til å spise med, feks? Anonymkode: 0e0e9...fca Folk vasker seg og så er de rene. Du hadde fått problemer i min krets, på min jobb og overalt her. Her er det ingen som legger ned lokket og de lever! Tenk på det! Anonymkode: 229cb...60a 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #14 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Æsj,… du er skikkelig ekkel, om du ikke klarer å skjønne det selv 🫣 og dine foreldre og huset du vokste opp i er neppe noe jeg har lyst til å se eller hilse på 🤢 Anonymkode: 6f56b...b3b Ikke meg du svarer ; men du SER jo ikke på folk om de legger ned lokket eller ei. Du håndhilser stadig vekk på " slike folk" og hvis du vil unngå det så må du leve som eremitt. Anonymkode: 229cb...60a 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #15 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du overdriver så! Man VASSER ikke urin og avføring. Folk vasker seg og så er de rene. Du hadde fått problemer i min krets, på min jobb og overalt her. Her er det ingen som legger ned lokket og de lever! Tenk på det! Anonymkode: 229cb...60a Når man trekker ned uten å ta ned lokket, så flyr det partikler av urin og avføring rundt i rommet. Også på håndkle man tørker hendene med. At du syns det er greit får jo være opp til deg, men jeg syns det er kvalmt. Anonymkode: 0e0e9...fca 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #16 Skrevet 15. januar 2024 Bodde i et kollektiv med dusjkabinett rett ved siden av toalettet. Det var tydelige sprutmerker på glasset etter folk som ikke lukket lokket. Sykt ekkelt... Tenk på alt som kom på vask, håndkle, osv... Anonymkode: 6b358...3db 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #17 Skrevet 15. januar 2024 Kroppen går i sjokkmodus,ring 110 i tilfellet det brenner. Anonymkode: 18bda...2bf
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #18 Skrevet 15. januar 2024 Dolokket står alltid åpent!! Jeg er evnevik,hva gjør jeg? Anonymkode: 18bda...2bf
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #19 Skrevet 15. januar 2024 Mye heller at dolokket er åpent og at vedkommende har brukt dobørsten etter seg, enn at man lukker igjen lokket og lar nestemann måtte ta i og åpne lokket (som i følge deg er fullt av bakterier) og samtidig møte en doskål full av dritt og «bremsespor»… Anonymkode: cc4e8...012 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #20 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mye heller at dolokket er åpent og at vedkommende har brukt dobørsten etter seg, enn at man lukker igjen lokket og lar nestemann måtte ta i og åpne lokket (som i følge deg er fullt av bakterier) og samtidig møte en doskål full av dritt og «bremsespor»… Anonymkode: cc4e8...012 Helt enig!!! Jeg får helt hetta av å komme inn på offentlig toalett og dolokket ligger nede. Da er det nesten garantert skikkelig mye ekkelt nedi do. Foretrekker åpent lokk. Da kan man snu i tide dersom doen er grisete Anonymkode: f91c4...d40 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå