Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med kroppen da??

Anonymkode: 5c9af...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, men tydeligvis skjedd noe med hodet ditt 

Anonymkode: e4bac...a09

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skjer med kroppen da??

Med kroppen????

• Liker 2
Skrevet

Bæsjer du aldri? Eller sitter du slik at du ikke rører doskåla når du er på do?

Anonymkode: e72b4...e38

Skrevet

Under tråden: hva legger du merke til på besøk hos andre, så er det visst veldig, veldig ille om dolokket står åpent!!

Hvorfor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Under tråden: hva legger du merke til på besøk hos andre, så er det visst veldig, veldig ille om dolokket står åpent!!

Hvorfor?

Hva tror du lokket er til egentlig? Det er grunnleggende hygiene å lukke det når man skyller ned, ikke verre enn det.

Et raskt google-søk vil gi deg svarene :)

https://illvit.no/helse/derfor-bor-du-alltid-legge-ned-dolokket-for-du-trekker-ned

Anonymkode: 4d78b...d09

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor?

Føler det er verre ting å bekymre seg over... er det ikke greit å få litt resistanse mot ting da?

Anonymkode: 8a699...08d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Føler det er verre ting å bekymre seg over... er det ikke greit å få litt resistanse mot ting da?

Forstår ikke denne motviljen mange har mot å bruke dolokket til det som det er ment for?

Det finnes vel strengt tatt smartere måter å bygge opp immunforsvaret sitt enn å puste inn tarmbakterier daglig, men you do you...

Anonymkode: 4d78b...d09

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor?

Det er sykt kvalmt å vite at man vasser rundt i andres urin og avføring, på vasken og håndkle osv.

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du syns det er helt greit å få andres avføringsbakterier på deg? På hendene når du tørker deg etter håndvask (om du i det hele tatt driver med sån), og deretter bruker de hendene til å spise med, feks?

Anonymkode: 0e0e9...fca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er sykt kvalmt å vite at man vasser rundt i andres urin og avføring, på vasken og håndkle osv.

Du syns det er helt greit å få andres avføringsbakterier på deg? På hendene når du tørker deg etter håndvask (om du i det hele tatt driver med sån), og deretter bruker de hendene til å spise med, feks?

Jeg bor dessverre med folk som aldri vasker hendene, verken etter det ene eller det andre, så det toget der er nok gått uansett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det går fint. Mange av oss er med i Dolokklubben. Vi kjemper for lokket oppe daglig.

Anonymkode: 3c5e7...485

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor?

Æsj,… du er skikkelig ekkel, om du ikke klarer å skjønne det selv 🫣 og dine foreldre og huset du vokste opp i er neppe noe jeg har lyst til å se eller hilse på 🤢

Anonymkode: 6f56b...b3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du overdriver så! Man VASSER ikke urin og avføring. 

Folk vasker seg og så er de rene. Du hadde fått problemer i min krets, på min jobb og overalt her. Her er det ingen som legger ned lokket og de lever! Tenk på det! 

Anonymkode: 229cb...60a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Æsj,… du er skikkelig ekkel, om du ikke klarer å skjønne det selv 🫣 og dine foreldre og huset du vokste opp i er neppe noe jeg har lyst til å se eller hilse på 🤢

Anonymkode: 6f56b...b3b

Ikke meg du svarer ; men du SER jo ikke på folk om de legger ned lokket eller ei. Du håndhilser stadig vekk på " slike folk" og hvis du vil unngå det så må du leve som eremitt. 

• Liker 2
Skrevet

Du overdriver så! Man VASSER ikke urin og avføring. 

Folk vasker seg og så er de rene. Du hadde fått problemer i min krets, på min jobb og overalt her. Her er det ingen som legger ned lokket og de lever! Tenk på det! 

Når man trekker ned uten å ta ned lokket, så flyr det partikler av urin og avføring rundt i rommet. Også på håndkle man tørker hendene med. At du syns det er greit får jo være opp til deg, men jeg syns det er kvalmt.

• Liker 2
Skrevet

Bodde i et kollektiv med dusjkabinett rett ved siden av toalettet. Det var tydelige sprutmerker på glasset etter folk som ikke lukket lokket. Sykt ekkelt... Tenk på alt som kom på vask, håndkle, osv...

Anonymkode: 6b358...3db

• Liker 2
Skrevet

Kroppen går i sjokkmodus,ring 110 i tilfellet det brenner.

Anonymkode: 18bda...2bf

Skrevet

Dolokket står alltid åpent!! Jeg er evnevik,hva gjør jeg?

Anonymkode: 18bda...2bf

Skrevet

Mye heller at dolokket er åpent og at vedkommende har brukt dobørsten etter seg, enn at man lukker igjen lokket og lar nestemann måtte ta i og åpne lokket (som i følge deg er fullt av bakterier) og samtidig møte en doskål full av dritt og «bremsespor»…

Anonymkode: cc4e8...012

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye heller at dolokket er åpent og at vedkommende har brukt dobørsten etter seg, enn at man lukker igjen lokket og lar nestemann måtte ta i og åpne lokket (som i følge deg er fullt av bakterier) og samtidig møte en doskål full av dritt og «bremsespor»…

Anonymkode: cc4e8...012

Helt enig!!!

Jeg får helt hetta av å komme inn på offentlig toalett og dolokket ligger nede. Da er det nesten garantert skikkelig mye ekkelt nedi do. Foretrekker åpent lokk. Da kan man snu i tide dersom doen er grisete

Anonymkode: f91c4...d40

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...