AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Del Skrevet 14. januar 2024 Kanskje andre også har sakna Marta Norheim i Åpen Bok på NRK? Og lurt på kva som har skjedd med henne: Nektet å kaste terning: Nå er Marta Norheim ferdig i NRK Må seie dette er skuffande av NRK 😕 Anonymkode: 6dd62...42e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 14. januar 2024 #2 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg så også den. Tøft av Nordheim å være prinsippfast! Og enig, skuffende av NRK. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 Hun anmelder bøker hos Morgenbladet nå. Jeg synes heller at NRK burde ha fjernet terningkast på film og musikk enn å innføre det på litteratur og kunst. Terningkast hører ikke hjemme hos en statsfinansiert kulturformidler, da blir det bare reklame. Har forstått det slik at det var én visjonær mellomleder som innførte vurderingsregimet uten å forhøre seg med kritikerne først. Kudos til Nordheim for å forlate dette karnevalet av klikk og ungdomsfetisjisme. Jeg er under 30 selv og midt i målgruppen for denne perverse kommersielle vendingen. Anonymkode: 0b211...0fc 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hun anmelder bøker hos Morgenbladet nå. Anonymkode: 0b211...0fc Synst berre det er trist å ikkje skulle høyre stemma hennar att! Så mykje kunnskap, klokskap og tidvis barnlig glede i den stemma ❤️ Anonymkode: 6dd62...42e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 15. januar 2024 #5 Del Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synst berre det er trist å ikkje skulle høyre stemma hennar att! Så mykje kunnskap, klokskap og tidvis barnlig glede i den stemma ❤️ Anonymkode: 6dd62...42e Kanskje hun blir med på en av podcastene til Morgenbladet? Jeg vet ikke, men verdt å følge med på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2024 #6 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg savner henne og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå