AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Tester grenser for hva som er ok. Dere som liker å bli dominert: hvor langt er dere komfortable med å gå? Anonymkode: 883e2...ef6
Fioljenta Skrevet 15. januar 2024 #2 Skrevet 15. januar 2024 Det avhenger av mye! Grensene er individuelle (aldri sammenlign andres grenser med dine! du må lytte til deg selv!) Grensene avhenger av hvor lenge jeg har holdt på (i starten våget jeg mindre enn nå - små steg er superviktig for å bli trygg!) Grensene avhenger av nivået av tillit i forholdet (selv i fast forhold, er det ganger jeg blir bittelitt usikker og derfor ikke vil gå like langt) Grensene avhenger av dagsform (hvor opplagt jeg er) Grensene avhenger av hvordan den som dominerer har reagert tidligere når jeg har sagt stoppordre (stoppet han med en eneste gang uten noe fuzz, våger jeg mer) 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #3 Skrevet 15. januar 2024 For meg går grensen ved det som bare er ren dominans,vold og ikke kjærlighet. Grensen er langt overtrådd om det innebærer ydmykelse. Noen av tingene jeg er med på kan sikkert av andre være ydmykende men ikke av den karakteren av å bli spyttet på osv. For meg handler ekte dominans om noe som ikke krever makt av ham å utføre men om noe jeg gir fra meg. Det betyr at det ikke er han som pusher grensene mine for hvor mye han kan dominere det er hele tiden jeg som frivillig pusher grensene mine for hvor langt jeg er villig til å gå for å gi av meg selv. Han kan pushe grensene sine omkring hva han forteller meg at han ønsker å gjøre. Dette gjøres ofte ikke i selve settingen, men gjerne lenge før. Jeg får da tid til å tenke, kjenne etter, bli trygg på forslaget og kan etter hvert - dersom forholdet vårt er riktig og trygt nok- be ham om å få lov til å utføre det han foreslo. Grunnen til at jeg forteller dette er for å vise hvor viktig kommunikasjon er. Dominans må snakkes om, grensene bør være helt totalt avklart i forkant, og det aller tryggeste er om du får henne til å be om noe heller enn at du må ta det med makt. Noen som bønnfaller deg om at du skal putte en dildo i rumpa, slanke fitta hennes eller som selv styrer deg til å føre pikken dypt dypy dypt inn i munnen hennes er vel langt mer tilfredsstillende enn om du må ta det med fysisk makt og etterpå lure på om hun egentlig likte det? Anonymkode: d1962...849 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 Liker at han styrer meg...hvordan vi skal ha sex. I det siste har vi prøvd litt bondage, der han binder mine hender bakpå ryggen. Neste jeg vil prøve er rising eller spanking som det kalles..hender han gjør det når vi har doggy, elsker det 😍 Ser for meg at han bruker det som et forspill. Anonymkode: 2875e...506
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 Grensene mine styres av hvor trygg jeg er på den jeg er med! Jeg er i BDSM miljøet, så er jeg trygg på Dom’en så har jeg tilnærmet null grenser😅 Min største kink er CNC.. MEN; VIT forskjellen på dominans og kontroll! Å være dominant er ett stort ansvar!! Hele opplegget skal handle om makt balansen, og at den dominante skal styre NYTELSEN til suben!! DET ER DEN SUBMISSIVE som egentlig SKAL ha kontrollen! Altså kontrollen ift hvor grensen går❤️ Anonymkode: 7772a...b85 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For meg går grensen ved det som bare er ren dominans,vold og ikke kjærlighet. Grensen er langt overtrådd om det innebærer ydmykelse. Noen av tingene jeg er med på kan sikkert av andre være ydmykende men ikke av den karakteren av å bli spyttet på osv. For meg handler ekte dominans om noe som ikke krever makt av ham å utføre men om noe jeg gir fra meg. Det betyr at det ikke er han som pusher grensene mine for hvor mye han kan dominere det er hele tiden jeg som frivillig pusher grensene mine for hvor langt jeg er villig til å gå for å gi av meg selv. Han kan pushe grensene sine omkring hva han forteller meg at han ønsker å gjøre. Dette gjøres ofte ikke i selve settingen, men gjerne lenge før. Jeg får da tid til å tenke, kjenne etter, bli trygg på forslaget og kan etter hvert - dersom forholdet vårt er riktig og trygt nok- be ham om å få lov til å utføre det han foreslo. Grunnen til at jeg forteller dette er for å vise hvor viktig kommunikasjon er. Dominans må snakkes om, grensene bør være helt totalt avklart i forkant, og det aller tryggeste er om du får henne til å be om noe heller enn at du må ta det med makt. Noen som bønnfaller deg om at du skal putte en dildo i rumpa, slanke fitta hennes eller som selv styrer deg til å føre pikken dypt dypy dypt inn i munnen hennes er vel langt mer tilfredsstillende enn om du må ta det med fysisk makt og etterpå lure på om hun egentlig likte det? Anonymkode: d1962...849 👏🏻👏🏻 Anonymkode: 7772a...b85
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #7 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Grensene mine styres av hvor trygg jeg er på den jeg er med! Jeg er i BDSM miljøet, så er jeg trygg på Dom’en så har jeg tilnærmet null grenser😅 Min største kink er CNC.. MEN; VIT forskjellen på dominans og kontroll! Å være dominant er ett stort ansvar!! Hele opplegget skal handle om makt balansen, og at den dominante skal styre NYTELSEN til suben!! DET ER DEN SUBMISSIVE som egentlig SKAL ha kontrollen! Altså kontrollen ift hvor grensen går❤️ Anonymkode: 7772a...b85 Takk, jeg føler meg også veldig trygg og har ikke nådd grensene enda. Men da er jeg ikke unormal ❤️ Anonymkode: 883e2...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #8 Skrevet 15. januar 2024 Fioljenta skrev (14 timer siden): Det avhenger av mye! Grensene er individuelle (aldri sammenlign andres grenser med dine! du må lytte til deg selv!) Grensene avhenger av hvor lenge jeg har holdt på (i starten våget jeg mindre enn nå - små steg er superviktig for å bli trygg!) Grensene avhenger av nivået av tillit i forholdet (selv i fast forhold, er det ganger jeg blir bittelitt usikker og derfor ikke vil gå like langt) Grensene avhenger av dagsform (hvor opplagt jeg er) Grensene avhenger av hvordan den som dominerer har reagert tidligere når jeg har sagt stoppordre (stoppet han med en eneste gang uten noe fuzz, våger jeg mer) Dette var forsiktig sagt ganske intetsigende. Men det var kanskje meningen? Anonymkode: 2dc8f...64c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Fikk meg bedre selvtillit og sluttet med det tullet der. Anonymkode: 81e91...610
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Grensene mine styres av hvor trygg jeg er på den jeg er med! Jeg er i BDSM miljøet, så er jeg trygg på Dom’en så har jeg tilnærmet null grenser😅 Min største kink er CNC.. MEN; VIT forskjellen på dominans og kontroll! Å være dominant er ett stort ansvar!! Hele opplegget skal handle om makt balansen, og at den dominante skal styre NYTELSEN til suben!! DET ER DEN SUBMISSIVE som egentlig SKAL ha kontrollen! Altså kontrollen ift hvor grensen går❤️ Anonymkode: 7772a...b85 Hva betyr CNC? Anonymkode: d6815...014
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #11 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva betyr CNC? Anonymkode: d6815...014 Concencual-non-concencual. På mer folkemunne - play-rape. Selv er jeg en dominant mann. Det er viktig å være trygge på hverandre i før man går for langt. Avtale grenser og stopp-ord, lære hverandres kroppspråk. Min sub og jeg drar den ganske langt nå, men vi har brukt tid på å komme dit. Sexen blir bare bedre og bedre, men det er det mentale som virkelig trigger det. Hun har utviklet seg fra å være den usikre unge dama jeg møtte for en del år siden til å bli den drøyeste sexpartneren jeg har hatt. En drøm for en dominant, rett og slett. Jeg vil anbefale folk å prøve nye ting, men ta gradvise steg, og kun med folk man stoler på. Det er mange som utgir seg for å være det ene eller det andre. Noen spiller dominante fordi de liker tanken på å få kuken sugd oftere. Anonymkode: 7bc71...21d 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #12 Skrevet 16. januar 2024 For meg kan han bruke kropp og hender ganske hardhendt når jeg/vi er i det humøret, men jeg ville bli umiddelbart avtent av slikt jeg mentalt opplever som fusk. Håndjern, tau, pisker og andre remedier er feil for meg. Enten egen styrke og kropp, eller så underkaster jeg meg ikke. Jeg er switch, og hadde han prøvd seg på å binde meg for eksempel ville jeg blitt irritert, og "switch'et" rett og slett. Hudkontakt er vesentlig for min del. Han kan slå meg på rumpa med hånden til jeg har merker i dagevis, men hvilken som helst pisk ville ikke gjort noe for meg. Jeg hadde ikke likt det. Pisken hadde gått i i veggen, og underkastelsen hadde blitt brutt. Usikker på om dette egentlig kan kalles grenser, men jeg tenner bare ikke på noen remedier i dette. Han må bruke hender, egen styrke og kroppsvekt for å få meg til å underkaste meg. Det tenner jeg på, og trygg som jeg er på ham kan han da gå ganske langt. Da føler jeg lite ubehag og smerter i kåtheten. Han må derfor regulere det mye selv, så det ikke ser ut som jeg utsettes for vold i ekteskapet kommende dager. Det vet jeg at han er opptatt av, så jeg trenger egentlig ikke sette noen grenser. Anonymkode: 83ade...c02 1
Fioljenta Skrevet 16. januar 2024 #13 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette var forsiktig sagt ganske intetsigende. Men det var kanskje meningen? Anonymkode: 2dc8f...64c Ja, egentlig. Grenser er ikke fastlåst hos oss. Og det synes jeg ikke de skal være heller. 😉
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #14 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Concencual-non-concencual. På mer folkemunne - play-rape. Selv er jeg en dominant mann. Det er viktig å være trygge på hverandre i før man går for langt. Avtale grenser og stopp-ord, lære hverandres kroppspråk. Min sub og jeg drar den ganske langt nå, men vi har brukt tid på å komme dit. Sexen blir bare bedre og bedre, men det er det mentale som virkelig trigger det. Hun har utviklet seg fra å være den usikre unge dama jeg møtte for en del år siden til å bli den drøyeste sexpartneren jeg har hatt. En drøm for en dominant, rett og slett. Jeg vil anbefale folk å prøve nye ting, men ta gradvise steg, og kun med folk man stoler på. Det er mange som utgir seg for å være det ene eller det andre. Noen spiller dominante fordi de liker tanken på å få kuken sugd oftere. Anonymkode: 7bc71...21d 👏🏻👏🏻 Well said.. Og takk, for ‘’støtten’’ og bekreftelsen på det jeg sa over😁 Anonymkode: 7772a...b85
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Skrevet 16. januar 2024 Fioljenta skrev (På 15.1.2024 den 8.40): Det avhenger av mye! Grensene er individuelle (aldri sammenlign andres grenser med dine! du må lytte til deg selv!) Grensene avhenger av hvor lenge jeg har holdt på (i starten våget jeg mindre enn nå - små steg er superviktig for å bli trygg!) Grensene avhenger av nivået av tillit i forholdet (selv i fast forhold, er det ganger jeg blir bittelitt usikker og derfor ikke vil gå like langt) Grensene avhenger av dagsform (hvor opplagt jeg er) Grensene avhenger av hvordan den som dominerer har reagert tidligere når jeg har sagt stoppordre (stoppet han med en eneste gang uten noe fuzz, våger jeg mer) Jepp.. TS; Som de fleste skriver her, så er det den du er med som bestemmer grensene! Hva andre er komfortabel med, er helt urelevant! Som dom’en skriver over her og, TID, tillitt, lese kroppspråk, stopp-ord… OG T I D!! Snakk med partneren din om hva som er ok for han/henne❤️ Jeg liker CNC, og jeg og partneren min har brukt ca 3 år til å utforske, for at jeg nå kan si; I’m all yours! ❤️ Og mest viktig; Han vet helt automatisk nå, når det passer seg🫠 *Smelt* Og samme med meg, jeg vet når han også er i humør .. Er ikke hver dag han er i humør heller.. Han må også ha overskudd, og lyst selvsagt.. Så bruk tid, nyt, og ikke forveksle dominans med kontroll…😌💁♀️ Anonymkode: 7772a...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå