AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar At folk går på jobb og bruker minst mulig tid på å faktisk jobbe. Men at det handler om meningsløs sosialisering og symbolhandlinger som ikke gir noen effekt. Vi kunne sikkert sagt opp 80% av befolkingen og ikke merket noe. Anonymkode: df5f2...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar hahahaha! artig tanke! mye i samfunnet er bare "bullshit". jobb, vi skal tvinges sammen med en gjeng med mennesker vi har lite til felles med, sosialisere meningsløst, diskutere uviktige jobbting, ha møter og utredninger, komiteer og skrive dokumenter og mail. Vi skaper ingenting. I løpet av et år, så blir det svært lite konkret gjort. Jeg har lest møtereferater på jobben for 10 år tilbake. eksakt samme temaene ble diskutert da også..så det går fader meg ikke fremover. Anonymkode: 6e428...55d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Det er ufattelig mye svada og bullshit der ute. Alt for at folk ikke skal tenke selv. Anonymkode: b815d...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Lurer på hvilke arbeidsplasser du snakker om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): At folk går på jobb og bruker minst mulig tid på å faktisk jobbe. Men at det handler om meningsløs sosialisering og symbolhandlinger som ikke gir noen effekt. Vi kunne sikkert sagt opp 80% av befolkingen og ikke merket noe. Anonymkode: df5f2...552 Nei. Jeg jobber i et yrke hvor det er direkte sammenheng mellom hvor fort og korrekt jeg gjør jobben min, og hvordan andre har det. Slurver jeg kan det få store konsekvenser for andre mennesker. Anonymkode: ce2f7...c77 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Det er mange surrejobber som egentlig ikke er nødvendig. Og det er som regel de jobbene som har høyest lønn😄 Anonymkode: e4da5...9a9 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar My BS, mange som kun er ansatt, og man undres på hvordan i all verden noen betaler en halv mill eller mer for å ha vedkommende i jobb… Men enda mer BS ellers i samfunnet. Anonymkode: 5e122...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Tror ordet du leter etter er substans. Og det er lite substans i samfunnet, føler jeg. Men samtidig er det jo også alt vi har… Anonymkode: 53dab...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #9 Del Skrevet 15. januar 20 hours ago, svartkatt said: Lurer på hvilke arbeidsplasser du snakker om Min for eksempel. Tjener ikke så verst heller. Anonymkode: b80ee...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar 21 hours ago, AnonymBruker said: Det er ufattelig mye svada og bullshit der ute. Alt for at folk ikke skal tenke selv. Anonymkode: b815d...536 Vi-dansar-som-robotar--vi-dansar-som-robotar Anonymkode: 275a7...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå