AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Del Skrevet 14. januar 2024 De tar energien fra meg. Blir for mye. Greit nok at det er viktig å smile og le litt. Men hele tiden? Jeg blir gal. Anonymkode: 55bab...078 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Del Skrevet 14. januar 2024 Ok. Takk for unyttig info. Anonymkode: 6aa70...184 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 🎵Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn! 🎶 7 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Del Skrevet 14. januar 2024 11 minutter siden, Jdz said: 🎵Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk? Du ække aleine, vi er mange som har det sånn! 🎶 Like fælt som de som er kronisk negative. Anonymkode: f7806...ef2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Del Skrevet 14. januar 2024 Folk liker å lage seg problemer si Anonymkode: bee3a...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. januar 2024 #6 Del Skrevet 14. januar 2024 Ikke jeg heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg liker positive folk. Men ikke dem som prøver for hardt. Det blir falskt. Jeg blir da utrolig usikker på dem som er sånn. Det er en fasade mest for seg selv og ikke dem rundt seg im dem så prøver. Å ha et stort smil men er tydelig ikke glad. Altså kan noen lære meg den kunsten?! Hvordan er det mulig å klare det hele tiden. Ja det er negativ energi i seg selv det der. rart nok. Det virker passiv aggressivt. Det blir som å ha å gjøre med to personligheter på en gang. Som sagt blir usikker. Det er lov å ikke smile konstant når man er irritabel og deppa og ikke vil. Jeg ser på dem fleste når dem smiler falskt. Men seffølgeligt smil. Men ikke ha et konstant overdrevent smil som får deg til å se psyko ut. Det er creepy til syvende og sist. Anonymkode: 92087...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #8 Del Skrevet 14. januar 2024 Ikke jeg heller. Blir sliten av dem. Anonymkode: 0262b...79b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #9 Del Skrevet 14. januar 2024 Smil, trall og vær glad Humor det må du ha Sett i gang, syng en sang Trall og smil dagen lang For er du sur og lei, kurerer tonene deg Anonymkode: 0262b...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #10 Del Skrevet 14. januar 2024 Smil og vær glad for hver dag som går Så skal du se hvor mange venner du får Selv om du glemmer at en og en er to Så må du aldri glemme å være snill og god Anonymkode: 0262b...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #11 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Smil, trall og vær glad Humor det må du ha Sett i gang, syng en sang Trall og smil dagen lang For er du sur og lei, kurerer tonene deg Anonymkode: 0262b...79b Vi er ikke sure og leie bare fordi vi ikke liker falskhet overfladisk fasade fra gretne folk selv. Sure folk som smiler hele tiden er det verste. Smil heller når man mener det. Anonymkode: 92087...fd7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #12 Del Skrevet 14. januar 2024 Liker positive folk, men ikke overdrevet positive. Tenker at de enten er falske eller litt dumme. Anonymkode: a00ae...c75 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 14. januar 2024 #13 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Like fælt som de som er kronisk negative. Anonymkode: f7806...ef2 Tror ikke Joachim Nielsen er enig med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #14 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg synes negative folk er mye verre. Og det er alltid de som har minst å klage over som er mest sutrete. Har man opplevd litt her i livet, vet man å ikke sture over småting, men heller gjøre det beste ut av enhver situasjon. Anonymkode: fbb1e...e6f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 14. januar 2024 #15 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg er omvendt. Får masse energi av positive og vennlige mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #16 Del Skrevet 14. januar 2024 Kjenner ikke noen slike veldig godt, MEN har vært sammen med gladkristne og også andre folk som er så forbanna blide.. og jeg tviler sterkt på at det er EKTE. Har feks én dame som er så jævlig positiv hele tiden.. skulle likt å høre henne i andre settinger. Hvordan er hun hjemme etter en sånn overpositiv dag på jobben/ ute. FALSK positivitet mener jeg det er. Anonymkode: 49239...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #17 Del Skrevet 15. januar 2024 1 hour ago, Jdz said: Tror ikke Joachim Nielsen er enig med deg der. Finnes alltid et unntak fra regelen selvsagt Anonymkode: f7806...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #18 Del Skrevet 15. januar 2024 Det er grader av dette også. Har ei venninne som er helt vanlig, men når vi er flere sammen og kanskje i sosiale lag med bekjente blir hun helt forandra, gjør til stemmen sin, og blir overdreven positiv. Det handler litt om flink pike, og det å bli sett på av andre som veldig positiv og ernergisk. Noen er slik hele tiden, andre gjør seg litt til- usikkerhet. Anonymkode: ccf41...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #19 Del Skrevet 15. januar 2024 Så lenge de ikke tvinger positiviteten sin over på meg så er det greit. «Hunden min døde.» 😢 «Å? Det må være deilig å endelig kunne støvsuge uten å finne hundehår over alt!» 🤩 Anonymkode: 56679...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #20 Del Skrevet 15. januar 2024 Jeg liker de som har en positiv innstilling. De som klarer å se det fine i de små tingene. De som klarer å se fremover og finne et anker i en tung situasjon. Det betyr ikke de er hverken glade eller lykkelige hele tiden, de smiler heller ikke alltid, men de finner glede og lykke i livet. Hun ene jeg kjenner, som også gir de beste rådene, har vært gjennom mye- kronisk sykdom, psykiske lidelser og mer, et tyngre liv, men hun kan glede seg over snøfnugg om vinteren og marihøner på sommeren, og det får meg til å sette mer pris på ting. Vi stresser unødvendig med alt i hverdagen, og tilegner for stor verdi til unødvendige ting som gjør oss lei oss og nedfor! Anonymkode: 5e9e3...343 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå