Gå til innhold

Fjerning av polypper i nesa barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet på 5 skal snart operere vekk polypper i nesa. Vi har enda ikke fått innkalling. 

Dere som har gjort dette, hvor lenge var barnet borte fra barnehage/skole? Får man pleiepenger? Dumt å måtte bruke opp mange sykt barn allerede nå.. 

Anonymkode: 9bd83...3fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får alt av informasjon fra sykehuset. Du kan sikkert ringe allerede nå. Er anbefalt å være hjemme 1-2 dager. Pleiepenger gies vel ikke så lenge man har syktbarn-dager tilgjengelig. 

• Liker 2
Skrevet
gurine skrev (18 minutter siden):

Dere får alt av informasjon fra sykehuset. Du kan sikkert ringe allerede nå. Er anbefalt å være hjemme 1-2 dager. Pleiepenger gies vel ikke så lenge man har syktbarn-dager tilgjengelig. 

Dette er feil.

Man får pleiepenger når barnet er på sykehus og så mange dager som det trengs etter utskrivelse.

Til Ts: Du må huske å be om å få med legeerklæring fra legen på sykehuset. Denne er på papir og du må legge den ved når du søker Nav om pleiepenger.

Anonymkode: 8bd72...d3b

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er feil.

Man får pleiepenger når barnet er på sykehus og så mange dager som det trengs etter utskrivelse.

Til Ts: Du må huske å be om å få med legeerklæring fra legen på sykehuset. Denne er på papir og du må legge den ved når du søker Nav om pleiepenger.

Anonymkode: 8bd72...d3b

Jeg håper dette er riktig. Han er så mye syk at jeg allerede har brukt 3 sykt barn dager i år 😑 hvis det blir 3 til med operasjon ligger jeg tynt an resten av året 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg håper dette er riktig. Han er så mye syk at jeg allerede har brukt 3 sykt barn dager i år 😑 hvis det blir 3 til med operasjon ligger jeg tynt an resten av året 

Det er riktig. 

Anonymkode: 699a4...a92

Skrevet
1 hour ago, gurine said:

Pleiepenger gies vel ikke så lenge man har syktbarn-dager tilgjengelig. 

Hvorfor kommer folk med sånt tull når det aldri har vært tilfelle. Hvis man ikke vet, la være å tråkke inn med feilinfo. 

Anonymkode: 699a4...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...