AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Barnet på 5 skal snart operere vekk polypper i nesa. Vi har enda ikke fått innkalling. Dere som har gjort dette, hvor lenge var barnet borte fra barnehage/skole? Får man pleiepenger? Dumt å måtte bruke opp mange sykt barn allerede nå.. Anonymkode: 9bd83...3fd
gurine Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Dere får alt av informasjon fra sykehuset. Du kan sikkert ringe allerede nå. Er anbefalt å være hjemme 1-2 dager. Pleiepenger gies vel ikke så lenge man har syktbarn-dager tilgjengelig. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 gurine skrev (18 minutter siden): Dere får alt av informasjon fra sykehuset. Du kan sikkert ringe allerede nå. Er anbefalt å være hjemme 1-2 dager. Pleiepenger gies vel ikke så lenge man har syktbarn-dager tilgjengelig. Dette er feil. Man får pleiepenger når barnet er på sykehus og så mange dager som det trengs etter utskrivelse. Til Ts: Du må huske å be om å få med legeerklæring fra legen på sykehuset. Denne er på papir og du må legge den ved når du søker Nav om pleiepenger. Anonymkode: 8bd72...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er feil. Man får pleiepenger når barnet er på sykehus og så mange dager som det trengs etter utskrivelse. Til Ts: Du må huske å be om å få med legeerklæring fra legen på sykehuset. Denne er på papir og du må legge den ved når du søker Nav om pleiepenger. Anonymkode: 8bd72...d3b Jeg håper dette er riktig. Han er så mye syk at jeg allerede har brukt 3 sykt barn dager i år 😑 hvis det blir 3 til med operasjon ligger jeg tynt an resten av året Anonymkode: 9bd83...3fd
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 45 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper dette er riktig. Han er så mye syk at jeg allerede har brukt 3 sykt barn dager i år 😑 hvis det blir 3 til med operasjon ligger jeg tynt an resten av året Anonymkode: 9bd83...3fd Det er riktig. Anonymkode: 699a4...a92
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 1 hour ago, gurine said: Pleiepenger gies vel ikke så lenge man har syktbarn-dager tilgjengelig. Hvorfor kommer folk med sånt tull når det aldri har vært tilfelle. Hvis man ikke vet, la være å tråkke inn med feilinfo. Anonymkode: 699a4...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå