AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #1 Skrevet 14. januar 2024 Vurderer nedre ansiktsløft. Bor i Kristiansand og har vært hos 3 klinikker på konsultasjon. Følte meg ikke helt overbevist på konsultasjonene. Den ene kirurgen sa jeg kun trengte fettsuging, den andre mente løft. Den ene kirurgen snakket stygt om den andre så føler jeg ble usikker på begge grunnet dette. Vurderer utlandet, type polen ol da de seriøse klinikkene har vel så dyktige kirurger som Norge og mange norske kirurger og leger har jo også utdanning derfra. Selvfølgelig er det jo et pluss at det er billigere. Men da må det bli en klinikk som har forbindelse med Norge og har transport, opphold, operasjon og alt i en pakke. Har noen her operert seg i utlandet? Må ikke være polen. Og har noen her inne erfaring med ansiktsløft? Jeg er nok i den nedre aldersgruppen for denne type operasjon, men jeg har anlegg for henge kjaker og huden har blitt løsere selv om det ikke er så synbart enda, er dette noe jeg plages av. Har alltid hatt nedre del av ansiktet som er problemområde. Ønsker meg en permanent løsning, så fillere, botox og trådløft er ikke aktuelt. Ønsker bare seriøse kommentarer Anonymkode: 51b77...bda 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Skrevet 14. januar 2024 Kanskje ikke svarte du vil ha med vil du ha er perfekt og trygt resultat Singapore eller Dubai Anonymkode: 49be8...fad
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke svarte du vil ha med vil du ha er perfekt og trygt resultat Singapore eller Dubai Anonymkode: 49be8...fad Ja, ta gjerne med noen multiresistente bakterier hjem! Anonymkode: c0e95...a03
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, ta gjerne med noen multiresistente bakterier hjem! Anonymkode: c0e95...a03 🤣🤣🤣god bedring Anonymkode: 49be8...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå