Gå til innhold

Hva synes du om å få gratulasjon på Facebookveggen? Jeg synes deg er kleint. Bare tull og tøys.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonymus Notarius skrev (1 time siden):

Det er jo hyggelig, men jeg synes også det blir litt stress fordi jeg føler alle må takkes, og så blir det litt rart hvis det er folk jeg aldri har møtt, eller ikke har sett på årevis. 

Jeg pleier ikke å gratulere folk på veggen selv, sender heller melding eller ringer.

Jeg gjør begge deler 😊 Jeg syns det er hyggelig med hilsener på veggen og gir det selv, men føler ikke jeg må - jeg gjør det dersom det faller seg slik. Til de nærmeste slekt og venner gjør jeg også noe mer personlig, men det hadde jeg gjort uten Facebook også 😊 men la oss ta feks Geir som jeg gikk på skole med for 25 år siden og ikke truffet siden, dersom han gratulerer meg på veggen er det hyggelig på en passende måte - dersom han hadde ringt meg ut av det blå kun for dette hadde jeg blitt litt satt ut 😊

Anonymkode: 93186...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjør begge deler 😊 Jeg syns det er hyggelig med hilsener på veggen og gir det selv, men føler ikke jeg må - jeg gjør det dersom det faller seg slik. Til de nærmeste slekt og venner gjør jeg også noe mer personlig, men det hadde jeg gjort uten Facebook også 😊 men la oss ta feks Geir som jeg gikk på skole med for 25 år siden og ikke truffet siden, dersom han gratulerer meg på veggen er det hyggelig på en passende måte - dersom han hadde ringt meg ut av det blå kun for dette hadde jeg blitt litt satt ut 😊

Hehe, det er jeg enig i :D Personlig bare lar jeg være å sende hilsener til folk jeg aldri snakker med mer. Tenker at hvis det ikke er naturlig å sende PM/SMS eller ringe for å gratulere, lar jeg være å gratulere på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2024 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Jeg gratulerer ikke folk på Facebook jeg ikke sier mer enn hei til når jeg ser dem i RL. 

Anonymkode: cd969...3cc

Jeg har ikke folk på Facebook jeg ikke sier mer enn hei til når jeg ser dem i RL 😄

Anonymkode: a15ee...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 20.42):

Det er mer enn showoff for de som gratulerer.

”Se på meg jeg er så flink og gratulerer folk jeg ikke har pratet med på 3 år!”

Anonymkode: 651af...7e6

Bare å fjerne sånn at ingen kan skrive på veggen

Anonymkode: 2c6ec...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har han "Geir", som gratulerer meg på facebook hvert år, på messenger! Bursdagen min står ikke ute på facebook, vi var sammen for 30 år siden!!

Anonymkode: 2c6ec...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerna bursdagen min på facebook, for å unngå det. Har egentlig ikke noe i mot det, men det ble kleint å se færre og færre gratulasjoner der hvert år 😅 Ingen på min alder bruker fb lengre, og etter hvert som jeg ikke går på skole lengre så er det naturligvis færre som gratulerer. Syns også generelt det er mye hyggeligere med en melding eller at noen ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jentamedtekopp

Syns det er drit klein og ugyldig. Og upersonlig. Jeg har ikke bursdagen min synlig på facebook, hvis ikke folk husker dagen uten at facebook forteller dem det kan det bare være tenker jeg. Send sms eller ring meg. Alt annet er bullshit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når man tror det verste om alle, så skjønner jeg at det blir  kleint. Men du vet at du kan stenge veggen din, ja?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...