Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12/14 dpo, og trodde jeg fikk mensen i går pga "blodtråder " i utfloden. Men idag er det bare lyserosa noen ganger når jeg tisser. 

Vet det er stor sjanse for at jeg våkner med TR for fult i morgen :facepalm: men noen som har fått sen positiv test? (Tester negativ foreløpig)

Anonymkode: 29a96...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk positiv test 1uke etter IKM de første to gangene jeg var gravid. Begge endte i SA til ulike tidspunkt. Men jeg hadde ingen blødninger.

Skrevet

Jeg hadde svaaak positiv dagen før forventet mens, og klar positiv på ikm-dagen. Det endte dessverre i SA, men vet flere som tester positivt sent pga kortere lutealfase. Jeg vet ikke lengde på egen lutealfase, men mistenker 12 dager, og da blir det fort nærmere ikm før positiv test (hvis jeg har forstått det riktig).

Sitter i samme båt som deg, kjenner håpet synker drastisk her, men samtidig henger jeg meg i alle tråder av håp som jeg klarer å finne.

Lykke til 🌸

Anonymkode: 56ada...c94

Skrevet

Jeg testet ikke før ca. én uke etter forventet mens, og den var positiv begge ganger. De er nå 8 og 4.

Det beste er nok å ikke teste i det hele tatt før en god del dager etter forventet mens - sparer mye stress og tankekjør på det. Med mindre det er IVF og du må teste, da. 

Anonymkode: 80810...477

Skrevet

Da jeg ble gravid.

Anonymkode: b8b47...02f

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Da jeg ble gravid.

Anonymkode: b8b47...02f

🙃

• Liker 1
Skrevet

Positiv dagen jeg forventet mensen. Har aldri giddet å teste før forventet mens, da jeg føler at resultatet ikke er sikkert før.

Anonymkode: 87350...d24

Skrevet

10 dpo begge gangene 

Anonymkode: e623b...6a1

Skrevet

9 dpo 

Anonymkode: 4620c...4c4

Skrevet

Sist hadde jeg negativ 10 DPO, positiv 12. Testet ikke dagen imellom.

Anonymkode: 70417...9b2

Skrevet

15 dpo. Testet ikke før, men den ville garantert slått ut før. Teststreken og kontrollstreken var like sterke.

Anonymkode: ad5f7...a26

Skrevet

10 dpo

Anonymkode: b792e...afb

Skrevet

9 DPO

Anonymkode: 5fb10...b6b

Skrevet

9 og 10 DPO. 

Anonymkode: 463c1...d85

Skrevet

9 dpo på morgenen med tidlig test (10)

9 dpo på kvelden med vanlig test (digital cb med ukeindikator)

Anonymkode: 20ecc...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...