Gå til innhold

Inspirerer damer menn til å forbedre seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg stadig ser det, at menn som lever litt kjedelige, uinspirert liv får en glød når de treffer en dame de blir glad i, og på et vis får en ny motivasjon og endrer seg. Tar kanskje opp noen hobbyer, blir mer sosiale, trenger eller annet. Sjelden jeg ser dette hos damer.

Flere som har lagt merke til det?

Anonymkode: 8c920...941

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske vanlig at man får ny glød av nytt forhold, og blir institutt av hverandre. 

Anonymkode: fef89...6ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, sett det mange ganger. På en måte trenger menn kvinner mer enn kvinner trenger menn. Klart kvinner trenger menn også, men vi klarer oss om vi må. Menn kan nærmest gå til grunne i verste fall, eller leve veldig dårlige liv. 

Anonymkode: 01074...c63

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det går vel begge veier det? Jeg er i alle fall litt av ett oppussingsprosjekt når jeg er singel og skjerper meg i forhold.

Kvinne

Anonymkode: 13db3...375

Skrevet

Hvis det er den rette så er lettere tror jeg, sett også det motsatte at noen fremmer det negative eller dårlige vaner/livsstil. 

Anonymkode: 6b6d2...32d

Skrevet

Når jeg ble sammen med eksen la jeg på meg 30 kg, sluttet å sminke meg, sluttet å kle meg pent og ble et spøkelse av meg selv. 

Forholdet vårt var jo egentlig bra. Men vet ikke hva som skjedde. Kom meg aldri etter bruddet (tro det eller ei, jeg som gjorde det slutt...). 

Anonymkode: 8fa3b...9fb

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg ble sammen med eksen la jeg på meg 30 kg, sluttet å sminke meg, sluttet å kle meg pent og ble et spøkelse av meg selv. 

Forholdet vårt var jo egentlig bra. Men vet ikke hva som skjedde. Kom meg aldri etter bruddet (tro det eller ei, jeg som gjorde det slutt...). 

Høres ut som du gjorde han en tjeneste å slippe han fri 

Anonymkode: a41b8...cb8

Skrevet

Jeg har blitt mer sosial etter at jeg fikk dame, med egne venner.  

Anonymkode: bf2f5...0cf

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg (kvinne) blir inspirert til å ta bedre vare på meg selv. Da jeg var dødsforelsket i eksen så trente jeg mer, spiste sunnere, tenkte mer på hva jeg kledde meg i. Leste flere bøker til og med! Jeg ville være bedre for han :)

Jeg var også sammen med en for lenge siden som nok dro meg mer ned.. mye hard festing. Så det kan nok komme an på den du blir sammen med også.

Anonymkode: ace2e...63d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Høres ut som du gjorde han en tjeneste å slippe han fri 

Anonymkode: a41b8...cb8

Jepp, han mente ikke det da og ble en del gråting og trygling, men roet seg heldigvis. 

Skrevet

Ja, men mest single menn som forbedrer seg for å få dame

Skrevet

Kvinner gir menn inspirasjon og tiltakslyst. Det går ofte begge veier, bortsett fra hos klassiske latineuropeiske damer som blir smellfeite når de har sikret seg en gubbe. De tror at jobben er gjort. Derfor har også latinske menn normalisert utroskap.

Anonymkode: 9a504...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...