AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Er det noen som har erfaring med trening med rockering? Det var jo veldig i vinden for noen år siden, og jeg kjøpte meg nettopp en som veier 2,2 kg. bruker å stå rundt 30-60 min med den mens jeg ser på tv, men har ikke brukt den så mye enda. Ønsker å høre om andres erfaringer, effektiv? Anonymkode: 99300...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar all bevegelse hjelper om du ellers bare er i ro, men å stå en time? hva med å gå ut og få opp pulsen ute på tur i stedenfor? Anonymkode: 2f1fc...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Jeg kjøpte også en for mange år siden, den veide 2 kg. Brukte noen få ganger, jeg kasta den. Ble lite brukt da det var kjedelig. Anonymkode: 916ea...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pernille198 Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): all bevegelse hjelper om du ellers bare er i ro, men å stå en time? hva med å gå ut og få opp pulsen ute på tur i stedenfor? Anonymkode: 2f1fc...977 Bruker rockeringen mens jeg ser en episode av noe på tv for eksempel. Turer går jeg også. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå