Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne BH 🥱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har fått god hjelp før og nå prøver jeg igjen :)I det siste har jeg prøvd flere bher fra change. Nå står jeg mellom disse to bhene. Den grønne er Low wire triangle og den sorte er Maria low wire.hvilken av disse to syns dere sitter best på meg? Hvilken av de gir mest løft? Begge har str 75DD.

Den hvite bhen fant jeg på 70% på tilbud hos kappahl. Str 75D

Alle 3 bhene er med spile og uten padding.

Hvilken av de syns dere passer best på meg?

Takker på forhånd 🥰

20240111_135734.jpg

20240111_135757.jpg

20240111_135804.jpg

20240112_154330.jpg

20240112_154345.jpg

20240113_132733.jpg

Anonymkode: baf28...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts

20240113_132724.jpg

Skrevet

Er 75D større eller mindre enn 75DD?

Skrevet

Syns de ser for store ut alle 3

Anonymkode: 82f06...b80

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Syns de ser for store ut alle 3

Takk!

Mener du cup? Eller omkrets? :)

Skrevet

Mariah. Har du den på ytterste hakk bak?

Den nederste har definitivt for stor cup.

Anonymkode: d1070...9bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk!

Mener du cup? Eller omkrets? :)

Iallefall cupen. Jeg synes også det er vanskelig å finne bh som passer. Har gitt opp og kjøper bøyleløse billige på bonprix😂

Skrevet

Jeg ender som regel opp med BHer med for liten omkrets og for liten cup, det er i alle fall ikke komfortabelt

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Mener du at jeg har for mye dekk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja på ytterste

Skrevet

Den tredje er for stor (stoffet ligger ikke flatt overalt/du fyller ikke ut cup-en helt). De to første er fine, men vanskelig å si om de løfter eller ikke - det er det du som ser best når du vet hvordan det ser ut med vs uten BH. Du kan jo se om det føltes OK å gå en størrelse ned i cup, men da blir det også trangere rundt brystkassen. Noen ganger klarer man ikke finne en størrelse i en type BH der både cup og omkrets blir riktig. 

Skrevet

Hvorfor gidder du spørre om råd? Du får beskjed om at cup er for stor, og så går du opp i størrelse. Butikken sier at du skal ha 70 i omkrets, vi forteller deg at den omkretsen ser OK ut, og du går opp til 75. Og du beholder cup-størrelsen, som i praksis betyr at du har gått opp en størrelse i cup også. For stor størrelse gjør at du får stroppene nesten under armene. Cupen på den lysegrønne rynker seg under brystet, og bøylen stopper langt under armen. 

Jeg mistenker at disse BH'ene sklir langt opp på ryggen. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mener du at jeg har for mye dekk?

Den er for stor fordi den er slakk og rynkete

Anonymkode: 23740...c1e

Skrevet

Ser alt for store ut.

Anonymkode: 38979...fea

Skrevet

Min umiddelbare tanke er at typene bh du har valgt ikke gir spesielt mye støtte. Jeg har ganske store bryst og kunne ikke brukt slike bher nettopp på grunn av manglende støtte. Se på litt andre typer, for eksempel balconette eller bher som tilbyr shaping. 

Den nederste bhen ligner på en type jeg har, Triumph Minimizer et eller annet som skal gjøre at puppene ser mindre ut. De gir ikke mye løft, men de gir en illusjon av at de ser mindre ut og uniformen sitter bedre på (bruker i forbindelse med jobb). Hos meg er ikke stoffet rynkete, så som andre her sier er nok den du har på deg der for stor. 

Anonymkode: 43de1...daf

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min umiddelbare tanke er at typene bh du har valgt ikke gir spesielt mye støtte. Jeg har ganske store bryst og kunne ikke brukt slike bher nettopp på grunn av manglende støtte. Se på litt andre typer, for eksempel balconette eller bher som tilbyr shaping. 

Den nederste bhen ligner på en type jeg har, Triumph Minimizer et eller annet som skal gjøre at puppene ser mindre ut. De gir ikke mye løft, men de gir en illusjon av at de ser mindre ut og uniformen sitter bedre på (bruker i forbindelse med jobb). Hos meg er ikke stoffet rynkete, så som andre her sier er nok den du har på deg der for stor. 

Anonymkode: 43de1...daf

Takk for svaret. Men hos meg er ikke problemet store bryst. Jeg er en av de som er små bryst

Skrevet

Takk til alle som svarte. Var på change i dag og fikk byttet til den grønne til 65D og den grønne til 65 E

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...