Gå til innhold

Sorte kopper, tallerkner og asjetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bohus muligens

Skrevet

Vi har fra glassmagasinet, noen er helt svarte andre er kombinert med hvit...

Skrevet

Kremmerhuset har iallefall sorte tekopper (for det fikk jeg til jul).

Ikea hadde sort servise før, men jeg vet ikke om de har det nå lenger.

Skrevet

Jeg har både middag og kaffeservise i svart fra Ikea, men det er noen år siden det ble kjøpt der. (2002 tror jeg), så jeg vet ikke om de har det lenger nå.

Ellers har Black Design noen typer, men de er jo dyrere da.

Gjest Isabellas
Skrevet

Black Design! www.blackdesign.no :rosasmil:

Skrevet

Jeg hadde fra Ikea, men anbfaler det ikke. Ble ikke mye brukt før det kom tynne hvite striper over alt på tallerkenene, sånn etter bruk av bestikk...

Skrevet
Jeg hadde fra Ikea, men anbfaler det ikke. Ble ikke mye brukt før det kom tynne hvite striper over alt på tallerkenene, sånn etter bruk av bestikk...

Åååh. Det blir det på de lyse tallerknene våre fra Ikea også. Fint design, men de har blitt stripete nesten med en gang.

På Kremmerhuset har de, i hvert fall, jeg synes de er fine, med litt tekstur og nyanser.

Skrevet

Våre svarte har vi hatt i flere år, er striper i det fordi det er matt, men ingen hvite.

Skrevet

Jeg har også hatt mitt i flere år, men har ikke hvite striper i det...

Skrevet

Har sorte kopper og boller fra Åhlens, de er kjempefine og gode! Men tallerknene i samme serie byttet jeg, de gnisset noe grusomt når man brukte bestikk.

Jeg klarte iallefall ikke å ha tallerkner man ikke kan bruke kniv og gaffel til...

Skrevet

Det svarte serviset fra IKEA som de hadde før, som var uglasert, fikk fort striper. De nye asjettene, som er blanke, er veldig holdbare.

Skrevet
Det svarte serviset fra IKEA som de hadde før, som var uglasert, fikk fort striper. De nye asjettene, som er blanke, er veldig holdbare.

Da må det ha vært det gamle jeg hadde da. Ble fort stygt, og ble fort blast i fargen synes jeg...

Skrevet
Da må det ha vært det gamle jeg hadde da. Ble fort stygt, og ble fort blast i fargen synes jeg...

Det kan godt være. Det kom i sett med tallerkner, asjetter og kopper. (Men ble også solgt i løse deler) Kom mange klager på dem! Ikke det beste produktet IKEA har hatt, nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...