Cathie Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Vi har fra glassmagasinet, noen er helt svarte andre er kombinert med hvit...
lillesky Skrevet 29. januar 2006 #6 Skrevet 29. januar 2006 Kremmerhuset har iallefall sorte tekopper (for det fikk jeg til jul). Ikea hadde sort servise før, men jeg vet ikke om de har det nå lenger.
Lassie Skrevet 29. januar 2006 #7 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har både middag og kaffeservise i svart fra Ikea, men det er noen år siden det ble kjøpt der. (2002 tror jeg), så jeg vet ikke om de har det lenger nå. Ellers har Black Design noen typer, men de er jo dyrere da.
Gjest Isabellas Skrevet 29. januar 2006 #8 Skrevet 29. januar 2006 Black Design! www.blackdesign.no :rosasmil:
Sniglå Skrevet 29. januar 2006 #9 Skrevet 29. januar 2006 Jeg hadde fra Ikea, men anbfaler det ikke. Ble ikke mye brukt før det kom tynne hvite striper over alt på tallerkenene, sånn etter bruk av bestikk...
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #10 Skrevet 29. januar 2006 Jeg hadde fra Ikea, men anbfaler det ikke. Ble ikke mye brukt før det kom tynne hvite striper over alt på tallerkenene, sånn etter bruk av bestikk... ← Åååh. Det blir det på de lyse tallerknene våre fra Ikea også. Fint design, men de har blitt stripete nesten med en gang. På Kremmerhuset har de, i hvert fall, jeg synes de er fine, med litt tekstur og nyanser.
Arwen Skrevet 29. januar 2006 #11 Skrevet 29. januar 2006 Våre svarte har vi hatt i flere år, er striper i det fordi det er matt, men ingen hvite.
Lassie Skrevet 29. januar 2006 #12 Skrevet 29. januar 2006 Jeg hadde fra Ikea, men anbfaler det ikke. Ble ikke mye brukt før det kom tynne hvite striper over alt på tallerkenene, sånn etter bruk av bestikk... ← Jeg har også hatt mitt i flere år, men har ikke hvite striper i det...
Murf Skrevet 30. januar 2006 #13 Skrevet 30. januar 2006 Har sorte kopper og boller fra Åhlens, de er kjempefine og gode! Men tallerknene i samme serie byttet jeg, de gnisset noe grusomt når man brukte bestikk. Jeg klarte iallefall ikke å ha tallerkner man ikke kan bruke kniv og gaffel til...
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #14 Skrevet 30. januar 2006 Det svarte serviset fra IKEA som de hadde før, som var uglasert, fikk fort striper. De nye asjettene, som er blanke, er veldig holdbare.
Sniglå Skrevet 30. januar 2006 #15 Skrevet 30. januar 2006 Det svarte serviset fra IKEA som de hadde før, som var uglasert, fikk fort striper. De nye asjettene, som er blanke, er veldig holdbare. ← Da må det ha vært det gamle jeg hadde da. Ble fort stygt, og ble fort blast i fargen synes jeg...
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #16 Skrevet 30. januar 2006 Da må det ha vært det gamle jeg hadde da. Ble fort stygt, og ble fort blast i fargen synes jeg... ← Det kan godt være. Det kom i sett med tallerkner, asjetter og kopper. (Men ble også solgt i løse deler) Kom mange klager på dem! Ikke det beste produktet IKEA har hatt, nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå