Gå til innhold

herregud... du skal videre jenta mi.

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvem var det egentlig som fikk den tilbakemeldingen fra Tone-Lise?

Så det på reklamen for Oslo auditionen, men jeg fikk det ikke med meg under programmet på fredag.

Jeg så hele programmet, men satt i telefonen noen få minutter.... så det er nødt til å ha vært mens jeg satt i telefonen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så heller ikke den tilbakemeldinga - stussa over det jeg også!

Skrevet

Hm...var det det...fikk ikke med meg det jeg, selvom jeg så henne.

Skrevet

Tone-Lise sa: "Herregud, du skal videre jenta mi" på reklamesnutten etter at Yolanda sang, men det var tydeligvis klipt annerledes under sendinga.

Gjest Catwoman
Skrevet

Ok. Så det ble faktisk aldri sendt nei. Satt nemlig og så sånn delvis på med lav lyd mens jeg satt i telefonen og, så jeg trodde jeg skulle ha fått det med meg likevel...

Jeg så at de sendte det klippet etter Yolanda på reklamen. Men på reklamene er det jo ofte de mikser og blander deltagere og kommenatarer, så det er jo ikke sikkert det var hun som ikk den kommentaren av den grunn.

Skrevet

Jeg tror ikke at den kommentaren kom sånn som det er vist i reklamen - kan ikke huske det i hvertfall.

Gjest Catwoman
Skrevet

tenkte nemlig at noen som får en slik tilbakemelding fra Tone-Lise må være virkelig god.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at Tone-Lise sa det til henne, ja.

Så på tv2 Zebra.

Skrevet

da er det synd at det ikke er tone lise som bestemmer hvem somc skal vinne..

det er jo disse fjortissene det.og vist de ikke liker utseende/klærne får hun ikke stemmer

idol er useriøst.det er jo ikke de som er best som vinner .. utenom kurt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...